رسانه هاي اجتماعي چقدر براي صنعت هتلداري اهميت دارند؟

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

رسانه هاي اجتماعي چقدر براي صنعت هتلداري اهميت دارند؟

۵ بازديد

رسانه هاي اجتماعي چقدر براي صنعت هتلداري اهميت دارند؟

رسانه هاي اجتماعي يكي از نيرومندترين نيروها در صنعت هتلداري امروزي است كه نقش مهمي در تجربه مشتري از برنامه ريزي سفر تا انتشار تصاوير ، بازسازي و بررسي تعطيلات ايفا مي كند. صنعت هتلداري بسيار متكي به دهان به دهان و نظر است و شبكه هاي اجتماعي بهترين بستر را براي آن فراهم مي …

رسانه هاي اجتماعي چقدر براي صنعت هتلداري اهميت دارند؟ https://get.belonnanotservice.ga/away?/رسانه-هاي-اجتماعي-چقدر-براي-صنعت-هتلدا/ https://get.belonnanotservice.ga/away?/رسانه-هاي-اجتماعي-چقدر-براي-صنعت-هتلدا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 25 Aug 2021 13:51:43 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing and importance https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-چقدر-براي-صنعت-هتلدا/

رسانه هاي اجتماعي چقدر براي صنعت هتلداري اهميت دارند؟

رسانه هاي اجتماعي يكي از نيرومندترين نيروها در صنعت هتلداري امروزي است كه نقش مهمي در تجربه مشتري از برنامه ريزي سفر تا انتشار تصاوير ، بازسازي و بررسي تعطيلات ايفا مي كند. صنعت هتلداري بسيار متكي به دهان به دهان و نظر است و شبكه هاي اجتماعي بهترين بستر را براي آن فراهم مي …

رسانه هاي اجتماعي چقدر براي صنعت هتلداري اهميت دارند؟

رسانه هاي اجتماعي يكي از نيرومندترين نيروها در صنعت هتلداري امروزي است كه نقش مهمي در تجربه مشتري از برنامه ريزي سفر تا انتشار تصاوير ، بازسازي و بررسي تعطيلات ايفا مي كند. صنعت هتلداري بسيار متكي به دهان به دهان و نظر است و شبكه هاي اجتماعي بهترين بستر را براي آن فراهم مي كنند. 81٪ از مسافران مي گويند هنگام انتخاب هتل بايد به آن توجه كرد.
70 درصد از مشتريان مي گويند اين سفر تأثير قابل توجهي بر رفتار خريد آنها دارد.
43 درصد از هتل ها معتقدند كه رسانه هاي اجتماعي بيشترين نرخ بازگشت را ارائه مي دهند.
40 درصد از مسافران نظرات خود را اعلام كردند.
38 درصد از مسافران آمريكايي از شبكه هاي اجتماعي براي به اشتراك گذاشتن تجربيات سفر خود استفاده مي كنند. براي كساني كه از سايت هايي مانند فيس بوك ، توييتر ، TripAdvisor ، Google و LinkedIn براي جستجوي برنامه هاي سفر استفاده مي كردند: 52٪ برنامه هاي اصلي خود را تغيير دادند.
33 درصد هتل خود را تغيير دادند.
10 درصد مكان تعطيلات خود را تغيير دادند.
7٪ مقصد TripAdvisor خود را براي مشاغل تغيير مي دهند 83٪ از پاسخ دهندگان معمولاً قبل از رزرو هتل نظر TripAdvisor را بررسي مي كنند.
70 درصد از كارشناسان مهمان نوازي مي گويند TripAdvisor اولين وب سايتي است كه بر مشتريان تأثير گذاشته است. به طور معمول 51 درصد از طرفداران فيس بوك ماركي را كه دنبال مي كنند يا دوست دارند خريداري مي كنند.
52 درصد از كاربران فيس بوك گفتند عكس هاي دوستانشان الهام بخش انتخاب ها و مسيرهاي آنها است.
67 درصد از دنبال كنندگان توييتر معمولاً مارك هايي را خريداري مي كنند كه آنها را دنبال مي كنند يا دوست دارند. Pinterest 81٪ از مصرف كنندگان آنلاين در ايالات متحده مي گويند به اطلاعات و توصيه هاي Pinterest اعتماد دارند.
20 درصد از مراجعات اجتماعي از سايت هاي Pinterest است. با تمام اطلاعات موجود ، س realال واقعي اين است: “آيا هتل نمي تواند حضور خود در رسانه هاي اجتماعي را بهبود بخشد؟” در اينجا 7 نكته براي شروع كمپين رسانه هاي اجتماعي وجود دارد. هتل ها وجود دارند: 1. صفحات رسانه هاي اجتماعي را در فيس بوك ، توييتر ، LinkedIn ، Instagram و Google ايجاد كنيد. فراموش نكنيد كه عشق شما به Google اولين راه براي افزايش بهينه سازي موتور جستجو است.
2. از لوگوي املاك خود بر روي عكس هاي خود استفاده كنيد.
3. مطمئن شويد كه يك عنوان خوب و جالب داريد كه ثروت شما را به نمايش مي گذارد.
4. مطمئن شويد كه اطلاعات تماس و آدرس وب سايت در صفحه ذكر شده است.
5. در فيس بوك ، استفاده از دكمه “اكنون رزرو” را فراموش نكنيد.
6. ارسال در شبكه هاي اجتماعي به طور روزانه.
7. فقط 1 مورد از 5 مقاله بايد تبليغ كند.
.

https://get.belonnanotservice.ga/away?/رسانه-هاي-اجتماعي-چقدر-براي-صنعت-هتلدا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.