چگونه هزينه قبض برق را ۳۵ درصد كاهش دهيم؟

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

چگونه هزينه قبض برق را ۳۵ درصد كاهش دهيم؟

۸ بازديد

با اجراي راهكارهايي براي كاهش مصرف گرما در بخش ساختمان و لوازم برقي ، مي توان قيمت قبوض برق را تا 35 درصد كاهش داد. به گزارش مجله زنده خبري ، گرما باعث افزايش مصرف برق و رقم هاي مربوطه در قبوض شده است ، اما نيازي به نگراني نيست و اين مشكل را مي …

چگونه هزينه قبض برق را ۳۵ درصد كاهش دهيم؟ https://livemag.ir/2021/09/چگونه-هزينه-قبض-برق-را-۳۵-درصد-كاهش-دهيم/ https://livemag.ir/2021/09/چگونه-هزينه-قبض-برق-را-۳۵-درصد-كاهش-دهيم/#respond Fri, 17 Sep 2021 16:45:56 0000 اقتصادي https://livemag.ir/2021/09/چگونه-هزينه-قبض-برق-را-۳۵-درصد-كاهش-دهيم/ با اجراي راهكارهايي براي كاهش مصرف گرما در بخش ساختمان و لوازم برقي ، مي توان قيمت قبوض برق را تا 35 درصد كاهش داد. به گزارش مجله زنده خبري ، گرما باعث افزايش مصرف برق و رقم هاي مربوطه در قبوض شده است ، اما نيازي به نگراني نيست و اين مشكل را مي …

با اجراي راهكارهايي براي كاهش مصرف گرما در بخش ساختمان و لوازم برقي ، مي توان قيمت قبوض برق را تا 35 درصد كاهش داد.

به گزارش مجله زنده خبري ، گرما باعث افزايش مصرف برق و رقم هاي مربوطه در قبوض شده است ، اما نيازي به نگراني نيست و اين مشكل را مي توان با راه حل هاي ساده حل كرد. استفاده از حداكثر ميزان نور طبيعي روز (به ويژه با برداشتن پرده در طول روز) ، جايگزيني لامپ هاي رشته اي با لامپ هاي كم مصرف ، استفاده از روشنايي محلي (چراغ مطالعه) ، خاموش كردن روشنايي غير ضروري و اضافي (اتاق هاي خالي) و استفاده از گروهي از وسايل مانند تلويزيون ، نورپردازي و از جمله عوامل مثر در اين زمينه هستند.

همچنين از بخاري برقي مانند بخاري برقي و آبگرمكن برقي استفاده نكنيد (مصرف بخاري برقي 2000 وات معادل 100 لامپ با مصرف كم 20 وات است) ، از كولرهاي گازي (شامل اسپليت) براي سرمايش استفاده نكنيد. و گرمايش و در صورت استفاده به عنوان مثال ، دستگاههاي تنظيم درجه حرارت تا 24 درجه سانتيگراد ، استفاده از سايبان براي كولرهاي آبي ، لامپهاي خلاء و لامپها ، كاهش تعداد لامپهاي غير ضروري ، لوسترها و چراغها ، استفاده از وسايل برقي با برچسب با بالاترين مصرف انرژي و تنظيم صحيح ترموستات و بررسي دقيق نوار پلاستيكي اطراف درب يخچال مي تواند در كاهش مصرف انرژي موثر باشد.

علاوه بر كاهش دفعات و مدت زمان باز و بسته شدن وسايلي مانند يخچال و فريزر ، استفاده از لامپ هاي قابل شارژ در ساعات اوج مصرف با شارژ در ساعات غير اداري بدون استفاده از حالت آماده به كار در وسايل برقي و قطع جريان برق آنها با كليد در صورت عدم استفاده ، برخي از برنامه ها مانند لباسشويي ، اتوكشي و غيره را منتقل كنيد. در ساعات كوتاه ، از تايمرهاي هوشمند براي كنترل روشنايي در اماكن عمومي مانند راهروها ، پاركينگ ها و پله ها استفاده كنيد و مواد غذايي را بيش از مقدار مورد نياز در يخچال ذخيره نكنيد ، تأثير مهمي در مديريت مصرف برق دارد.

از بين بردن گردش هوا در يخچال بدون يخ زدايي با نگهداري مناسب غذا ، حفظ حداقل فاصله 25 سانتي متري بين يخچال و ديوارها يا ساير تجهيزات اطراف ، انتقال ساعات كاري به ساعات شلوغي ، خاموش كردن چراغ ها و يخچال هاي اداري و وسايل گرمايشي بعد از ساعت ، آموزش خاموش كردن استفاده هاي غير ضروري ، به ويژه روشنايي به كودكان ، و استفاده از لوله كشي آب گرم به جاي استفاده از آب گرم در ماشين هاي لباسشويي نيز نقش مهمي دارد.

تنظيم حداقل سرمايش ممكن در يخچال ، استفاده مداوم از سرعت كم كولر آبي و تلاش براي جلوگيري از زباله ناشي از سرماي ناشي از آن مي تواند در كاهش هزينه هاي خانگي نقش مهمي داشته باشد ، همچنين به دليل محدوديت هاي موجود در تامين برق. كه همه مشتركين توجه ويژه اي به اين موضوع مهم دارند.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/09/چگونه-هزينه-قبض-برق-را-۳۵-درصد-كاهش-دهيم/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.