نمونه هاي فروش اجتماعي براي كمك به شما در افزايش دسترسي

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

نمونه هاي فروش اجتماعي براي كمك به شما در افزايش دسترسي

طي چند سال گذشته ، بسياري از مارك ها مزاياي استفاده از شبكه هاي اجتماعي براي كمك به فروش محصولات خود را كشف كرده اند. برخي از آنها از كانال هاي رسانه هاي اجتماعي خود براي ايجاد آگاهي از نام تجاري استفاده مي كنند ، و اغلب مراجعه به فروشگاه آنلاين پرچمدار خود را هدايت …

نمونه هاي فروش اجتماعي براي كمك به شما در افزايش دسترسي https://hillbilly.ir/نمونه-هاي-فروش-اجتماعي-براي-كمك-به-شما-د/ https://hillbilly.ir/نمونه-هاي-فروش-اجتماعي-براي-كمك-به-شما-د/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 21 Dec 2020 14:35:36 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/نمونه-هاي-فروش-اجتماعي-براي-كمك-به-شما-د/

نمونه هاي فروش اجتماعي براي كمك به شما در افزايش دسترسي

طي چند سال گذشته ، بسياري از مارك ها مزاياي استفاده از شبكه هاي اجتماعي براي كمك به فروش محصولات خود را كشف كرده اند. برخي از آنها از كانال هاي رسانه هاي اجتماعي خود براي ايجاد آگاهي از نام تجاري استفاده مي كنند ، و اغلب مراجعه به فروشگاه آنلاين پرچمدار خود را هدايت …

نمونه هاي فروش اجتماعي براي كمك به شما در افزايش دسترسي

طي چند سال گذشته ، بسياري از مارك ها مزاياي استفاده از شبكه هاي اجتماعي براي كمك به فروش محصولات خود را كشف كرده اند. برخي از آنها از كانال هاي رسانه هاي اجتماعي خود براي ايجاد آگاهي از نام تجاري استفاده مي كنند ، و اغلب مراجعه به فروشگاه آنلاين پرچمدار خود را هدايت مي كنند. بسياري از آنها صفحات فرود يا سايت هاي خاصي را براي فعاليت هاي خاص ايجاد مي كنند و از حساب هاي اجتماعي خود براي هدايت بازديد به اين سايت ها استفاده مي كنند. سپس گروه سوم شركت هايي وجود دارند كه در تجارت “كفش و همه” فعاليت مي كنند. آنها در تجارت اجتماعي شركت مي كنند. آنها نه تنها با استفاده از حساب هاي اجتماعي خود آگاهي ايجاد مي كنند ، بلكه مستقيماً از صفحات اجتماعي خود به فروش مي رسند.

در اين پست ، نگاهي به برخي از شركت هايي مي اندازيم كه محبوبيت رسانه هاي اجتماعي را تشخيص داده و كانال هاي اجتماعي خود را به عنوان مركزي براي فعاليت هاي بازاريابي خود معرفي كرده اند.

11 نمونه فروش اجتماعي براي كمك به شما در افزايش دسترسي:

1. نوردستروم

نوردستروم مدافع اوليه تجارت اجتماعي بود. آنها از سال 2013 بسياري از محصولات خود را در Pinterest نشان داده اند. آنها اكنون بيش از 5 ميليون دنبال كننده براي حساب رسمي Pinterest دارند و مي توانند ماهانه بيش از 10 ميليون بيننده را ادعا كنند.

Nordstrom يك خرده فروش مد است كه متخصص مد زنان و سبك هاي مردانه است. حساب Pinterest آنها لباس هاي مورد علاقه ، كيف هاي دستي ، كفش ، لوازم آرايشي ، جواهرات ، دكوراسيون منزل و موارد ديگر را برجسته مي كند. آنها در صورت لزوم از پين هاي قابل خريد استفاده مي كنند و اين امكان را به مشتريان خود مي دهند كه مستقيماً از داخل Pinterest خريد كنند.

آنها حتي با اتصال يك برچسب بزرگ به آرم Pinterest به محبوب ترين محصولات خود ، بر آن محصولات محبوب Pinterest در فروشگاه هاي فيزيكي خود تأكيد مي كنند. اين بدان معني است كه آنها مي توانند تجربه اجتماعي را به كساني كه در فروشگاه خريد مي كنند ارائه دهند.

Nordstrom حتي يك برنامه در فروشگاه براي فروشندگان ايجاد كرد كه موارد محبوب Pinterest را با موجودي موجود يك بخش به صورت فروشگاه به فروشگاه مطابقت مي دهد.

2. كوكاكولا

طي چند سال گذشته ، كوكاكولا از طريق تبليغات سفارشي خود از محبوبيت شبكه هاي اجتماعي استفاده كرده است. Coca-Cola مارك عمومي خود را با يك سري نام جايگزين كلمه Coca-Cola كرد (اما با همان قلم). اخيراً ، اين گروهها شامل گروههايي از افراد شده است.

اگرچه اين كمپين تنها به شبكه هاي اجتماعي متكي نيست ، اما يكي از اهداف اين كمپين اين است كه مردم بطري هايي با نام شخصي را براي خود پيدا كنند و سپس تجربه هاي خود را توييت كنند.

در حقيقت ، كوكاكولا اين بطري ها را تا حد زيادي طراحي كرده است به طوري كه افراد محتواي توليد شده توسط كاربر (UGC) را ايجاد مي كنند كه از طريق حساب هاي اجتماعي خود به اشتراك مي گذارند.

كوكاكولا حتي يك فروشگاه تجارت الكترونيكي نيز افتتاح كرده است تا مردم بتوانند بطري هاي خاص و ميكروسايت را سفارش دهند كه در آن مردم مي توانند بطري هاي مجازي كوكاكولا را با نام خود ايجاد كنند كه مي توانند در حساب هاي اجتماعي خود به اشتراك بگذارند.

3. استارباكس

استارباكس اكنون يك دهه است كه يك فروشگاه تجارت الكترونيكي (تجارت الكترونيكي فيس بوك) را راه اندازي كرده است. كاربران مي توانند كارت تلفن همراه (پيش فرض) استارباكس را با كارت پرداخت براي پرداخت نوشيدني با استفاده از تلفن خود بارگيري كنند و يا حتي پول نقدي را روي كارت پرداخت پلاستيكي استارباكس بارگذاري كنند.

اين شركت همچنين چندين كمپين اجتماعي موفق در اين دوره انجام داده است. در واقع ، در سال 2018 ، به دليل استراتژي اجتماعي خود ، جايزه نقره اي اثربخشي IPA را از آن خود كرد.

آنها گروه ويژه اي در فيس بوك به نام Leaf Rakers Society براي طرفداران محبوب چاشني كدو تنبل لاته ايجاد كرده اند. مجموعه خصوصي به استارباكس كمك مي كند تا “تعاملات معني دار” را در فيس بوك ايجاد كند.

كمپين Say It With Starbucks در WeChat كاربران را ترغيب كرد تا براي دوستان خود كوپني در WeChat براي قهوه قابل استفاده در هر سايت استارباكس ارسال كنند.

4. بستن

CLUSE يك برند ساعت و جواهرات مستقر در آمستردام است. ايده اصلي آنها تهيه ساعتهاي ساده براي بانوان با بندهاي قابل تعويض است. آنها ترجيح داده اند محصولات خود را عمدتا از طريق استفاده از تأثيرگذار در اينستاگرام و تبليغات در فيس بوك به بازار عرضه كنند ، اگرچه اكنون تعداد زيادي فالوئر در اينستاگرام ايجاد كرده اند.

آنها دريافتند كه مشتريان اصلي آنها زنان كلانشهرهاي نسل هزاره و علاقه مند به مد هستند و تلاش آگاهانه اي براي جلب حساب آنها در حساب هاي اجتماعي خود داشتند. آنها اكنون بيش از 925،000 دنبال كننده در اينستاگرام و 1.75 طرفدار در فيس بوك دارند.

آنها پيام هاي اجتماعي خود را در مورد مراحل مختلف قيف بازاريابي – كه به عنوان Touch ، Tell و Sell مي بينند – تهيه مي كنند (سپس بخش بزرگتري در پايين: مراقبت).

آنها متوجه شدند كه به ويژه Stories اينستاگرام در بازار هدف خود طنين انداز است.

در مرحله فروش اين چرخه ، واقعاً بر استفاده از خريد اينستاگرام تمركز كنيد ، هم در خبرخوان و هم در استوري ها. آنها همچنين يك كمپين YouTube TrueView براي اقدام ايجاد كردند.

5. فانكو

Funko محصولات فرهنگ پاپ داراي مجوز را توليد و به فروش مي رساند. محصولات آن شامل مجسمه هاي ساختماني ، اسباب بازي هاي اكشن ، پارچه هاي مخمل خواب دار ، لباس ، وسايل خانه و لوازم جانبي است. اين شركت روش هاي ملموسي را براي آفلاين كردن مخاطبان خود به مشتريان ارائه مي دهد.

بيشتر محصولات Funko نسل Z و Millennials را هدف قرار مي دهند ، بنابراين آنها اهميت تجارت اجتماعي را درك مي كنند. آنها هديه هاي مكرر مي دهند ، اين بدان معناست كه پيروان آنها از برچسب گذاري پست ها ، اشتراك گذاري و بازتوييت پست ها در ازاي آن خوشحال مي شوند.

در مركز COVID ، آنها يك كنفرانس مجازي برگزار كردند – Funko Virtual Con 3.0 ، با استفاده از هشتگ #FunkoVirtualCon.

صفحه فيس بوك Funko جالب به نظر مي رسد و داراي يك دكمه عظيم Shop Now است كه مردم را به خريد در آنجا و پس از آن دعوت مي كند.

6. كيت اسپاد

طراح كيت اسپاد به مزاياي فيلم هاي قابل خريد پي برده است. در سريال # ماجراهاي خود ، او با آنا كندريك بازيگر زن كار كرد. هر قسمت “ماجراجويي” كندريك را برجسته مي كند. ويژگي مشترك همه “ماجراهاي” آنا كندريك اين است كه او هميشه كيت بيل را مي پوشد.

البته ، هر ويدئو با تماس براي “خريد كالاهاي نمايش داده شده” پايان مي يابد و از يك فرآيند خريد ساده استفاده مي كند.

7. اورئال

L’Oréal فروش اجتماعي را به خوبي درك مي كند به طوري كه اخيراً در بستر تجارت اجتماعي ، Replika Software Inc. سرمايه گذاري كرده است. ، اين شركت همچنين شركت واقعيت افزوده Modiface را به دست آورده است. آنها از AR براي كمك به تجربه زيبايي مشتريان خود و درك بهتر ظاهر آنها در صورت استفاده از محصولات خاص استفاده كرده اند.

لورآل به دنبال كنندگان خود اجازه مي دهد تا از طريق فيس بوك و فيس بوك مسنجر خريد مستقيم انجام دهند. آنها مي توانند به جاي تماس تلفني يا وب سايت خود از طريق پنجره هاي مخفي چت سفارش دهند.

8. باربري

باربري اخيراً آزمايش فروش اجتماعي در چين را آغاز كرده است. آنها فروشگاه جديد خود را در شنژن به عنوان اولين “خرده فروشي اجتماعي” توصيف كردند. اين شركت با مشاركت Tencent (مالك WeChat) فروشگاه را افتتاح كرد. اين فروشگاه رسانه هاي اجتماعي و بازي ها را با تجربه خريد ادغام مي كند.

با بستر كوچك كوچك WeChat باربري ، مشتريان مي توانند قرار ملاقات ها را رزرو كنند ، اتاق هاي مطابق را رزرو كنند و حتي در كافه فروشگاه رزرو كنند. آنها همچنين مي توانند از برنامه ميني براي دريافت “ارز اجتماعي” ، مشابه برنامه پاداش اما در شبكه هاي اجتماعي استفاده كنند. هرچه بيشتر از ويجت استفاده كرده و محتوا را به اشتراك بگذاريد ، پاداش بيشتري را باز خواهيد كرد.

هر محصولي در فروشگاه داراي يك كد QR است و با اسكن كردن آن ، محتواي اضافي باز مي شود. با اسكن كدهاي QR مي توانيد موارد اضافي منو را در كافه باز كنيد.

9. نايك

مدت طولاني است كه نايك درگير فروش اجتماعي است. آنها قبلاً تا سال 2012 از هشتگهاي سفارشي در صفحه فيس بوك خود استفاده مي كردند. شما مي توانيد كيلومترهايي كه روشن كرده ايد و در برنامه Nike خود ثبت كرده ايد ، كفش هاي ورزشي نايك جديد را پيشنهاد دهيد.

آنها به خوبي به استفاده از كانالهاي اجتماعي خود ادامه داده اند ، زيرا متوجه شده اند كه در طول مشكلات COVID در سال 2020 كانالهاي ارتباطي اساسي ايجاد كرده اند. نايك براي محافظت از كارمندان خود بيش از نيمي از فروشگاههاي خود را در ماه فوريه در چين تعطيل كرد و به دليل شروع ويروس در آن كشور ، تمام فروشگاه هاي آن در ايالات متحده تعطيل شدند.

آنها با ابتكارات ديجيتالي و اجتماعي بي شماري پاسخ داده اند تا محصولات خود را در راس ذهن مشتريان خود قرار دهند. اين شامل پخش جرياني تمرينات زنده هر شنبه توسط Nike Master Trainers به ​​صورت رايگان در كانال YouTube نايك است.

چالش هاي تناسب اندام ديجيتال آنها جام اتاق نشيمن را معرفي كرد – مجموعه اي از تمرينات ديجيتال كه در آن ورزشكاران رقبا را براي كاربران در خانه قرار مي دهند. ورزشكاران كلاس جهاني مانند لبرون جيمز و كريستيانو رونالدو براي انجام تمرين به سمت خود جمع مي شوند. آنها سپس كاربران را به چالش كشيدند تا در برابر آنها به رقابت بپردازند و نتايج خود را در پروفايل اينستاگرام خود با هشتگ #playinside و #thelivingroomcup به اشتراك بگذارند.

بسياري از برنامه هاي تلفن همراه نايك ، م shoppingلفه اجتماعي را با خريد ادغام مي كنند و تعامل مشتري را به فروش تبديل مي كنند.

10. سامسونگ

سامسونگ برنامه Samsung Store مخصوص به خود را دارد. اين محتواي سرپرستي شده و پيشنهادهاي محصول شخصي با محصولات جديد و تبليغات مناسب براي شما ارائه مي دهد. با استفاده از واقعيت افزوده مي توانيد جديدترين تلويزيون ها را در اتاق خود تماشا كنيد.

با اين حال ، سامسونگ فقط به برنامه خود اعتماد نمي كند. همچنين داراي حضور اجتماعي قدرتمندي با بسياري از حساب هاي اجتماعي در سراسر جهان است.

اكنون مي توانيد مستقيماً از صفحه فيس بوك سامسونگ كه داراي دكمه آبي بزرگ Shop Now در بالاي صفحه است ، خريد كنيد. آنها همچنين مسابقه ها و نمايش هاي تبليغاتي را از صفحه مديريت مي كنند.

سامسونگ اخيراً با خريد ويدئوي زنده آزمايش كرده است تا در مورد آخرين گوشي هوشمند تاشو خود يعني Galaxy Z Fold2 5G به مردم بگويد. سامسونگ لايو از متخصصان محصولات برجسته كه تقريباً با بينندگان ارتباط برقرار مي كنند ، طرفداران خانه خود را كه علاقه مند به خريد تلفن قابل جمع شدن در زمان واقعي با يك رويداد خريد مستقيم هستند ، هدايت مي كند.

11. ج كرو

J Crew كاربران خود را در شبكه هاي اجتماعي تشويق مي كند. به عنوان مثال ، وي به پيروان اينستاگرام خود اين فرصت را داد تا اولين بار با كليك بر روي پيوند موجود در بيوگرافي خود ، عينك عينكي جديدي براي اولين بار خريداري كنند (اين تبليغات از قبل در اينستاگرام هاي خريد ارسال شده است).

او با استفاده از استوري هاي اينستاگرام به تبليغ مشترك پرداخت و به پيروان خود اولين فرصت را براي خريد يك عينك آفتابي صورتي جين داد. جي كرو دريافت كه چگونه مي تواند با وفادارترين مشتري هاي خود در يك محيط رسمي تر ارتباط برقرار كند.

كرو همچنين براي دريافت بازخورد درباره موارد دلخواه محصول از Instagram Stories استفاده كرد. به مدت 24 ساعت ، J. Crew از Instagram Stories براي دريافت نظرات مشتريان در مورد بهترين رنگ با قيمت 365 دلار در Chateau Parka استفاده كرد. مشتريان مي توانند با ارسال پيام مستقيم به حساب برند ، به رنگ هاي Heather Grass ، Light Mustard يا Heather غير مجاز مي باشدmos راي دهند.

https://hillbilly.ir/نمونه-هاي-فروش-اجتماعي-براي-كمك-به-شما-د/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.