ماجراي دستبرد به مزارع رمزارز در مشهد

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

ماجراي دستبرد به مزارع رمزارز در مشهد

۶ بازديد

با دستگيري 10 نفر از اعضاي يك باند سرقت در مشهد ، راز سرقت مسلحانه سريالي در مزارع رامزارز فاش شد. به گزارش مجله زنده خبري ، فرمانده انتظامي خراسان رضوي ديروز در مورد پرونده سرقت سريال معدنچي به روزنامه خراسان گفت: در مشهد ، دست ، پا و دهان نگهبان كارگاه را بستند و …

ماجراي دستبرد به مزارع رمزارز در مشهد https://livemag.ir/2021/09/ماجراي-دستبرد-به-مزارع-رمزارز-در-مشهد/ https://livemag.ir/2021/09/ماجراي-دستبرد-به-مزارع-رمزارز-در-مشهد/#respond Tue, 28 Sep 2021 12:59:32 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/09/ماجراي-دستبرد-به-مزارع-رمزارز-در-مشهد/ با دستگيري 10 نفر از اعضاي يك باند سرقت در مشهد ، راز سرقت مسلحانه سريالي در مزارع رامزارز فاش شد. به گزارش مجله زنده خبري ، فرمانده انتظامي خراسان رضوي ديروز در مورد پرونده سرقت سريال معدنچي به روزنامه خراسان گفت: در مشهد ، دست ، پا و دهان نگهبان كارگاه را بستند و …

با دستگيري 10 نفر از اعضاي يك باند سرقت در مشهد ، راز سرقت مسلحانه سريالي در مزارع رامزارز فاش شد.

به گزارش مجله زنده خبري ، فرمانده انتظامي خراسان رضوي ديروز در مورد پرونده سرقت سريال معدنچي به روزنامه خراسان گفت: در مشهد ، دست ، پا و دهان نگهبان كارگاه را بستند و پس از ضرب و شتم و تهديد به كشتن ، وي را از بين بردند -درهاي سرقت آنها پس از ترور وينچستر با سلاح ، خفاش و شمشير ، تعداد زيادي مولد ارز ديجيتال (ماينر) را سرقت كردند و با ماشين از محل متواري شدند.

سرتيپ محمد كاظم تگاوي افزود: هنگام گزارش حادثه به پليس ، گروه ويژه اي از كارآگاهان اداره پليس مبارزه با جنايات خشونت آميز آگاهي خراسان رضوي بلافاصله به محل جنايت رفته و تحقيقات گسترده اي را در محل آغاز كردند. تحقيقات ويژه كارآگاهان نشان داد كه سارقان مسلح اعضاي باندي هستند كه مزرعه رمزارز را به روش خاصي سرقت كردند. اين در حالي بود كه سارقان از دو پژو پارس و 405 خودرو براي ارتكاب جنايت استفاده كرده بودند.

به گفته سردار تگاوي ، پس از جمع آوري اطلاعات اوليه ، مشخص شد كه پليس با باند معروف و حرفه اي روبرو است كه مي تواند به سايت ها و معادن معدنچيان دسترسي داشته باشد ، بنابراين تيم تخصصي كارآگاهان تجزيه و تحليل هاي تخصصي را انجام داده و اطلاعات را در چندين زمينه سارقان ادامه دادند ، اما در اين بين سه سرقت ديگر نيز به شيوه اي مشابه در اطراف جاده سيمان و كمربند سبز انجام شد و اهميت اين حادثه را دوچندان كرد زيرا جمعيت مسلح باعث ايجاد ناامني در قسمت هايي از حومه شهر شد.

وي با اشاره به بسيج امكانات براي شناسايي عاملان سرقت مسلحانه در مزارع رمزارز گفت: ارتكاب جنايات خشونت آميز در خراسان رضوي يكي از موضوعات حساسي است كه پليس تمام تلاش خود را براي ريشه كن سازي و حذف مجرمان از هرگونه اقدام خواهد كرد. مخفيگاه ، زيرا وقوع چنين جناياتي به طور مستقيم با “امنيت” مردم مرتبط است. به همين دليل ، عمليات شبانه روزي كارآگاهان وارد مرحله جديدي شد و كارآگاهان پس از بررسي دقيق مسير سارقان مسلح و بازرسي از دوربين هاي راهنمايي و رانندگي ، به شواهدي از صاحبان پژو پارس و پژو 405 استفاده كردند. دزدان

تگوي ادامه داد: 48 ساعت فعاليت اطلاعاتي و نامحسوس كارآگاهان منجر به شناسايي چهار سارق شد كه در يكي از روستاهاي اطراف كمربند سبز مشهد مخفي شده بودند. بنابراين عمليات دستگيري آنها با صدور دستورات ويژه از سوي قاضي اسماعيل عندليب (معاون دادستان خراسان رضوي) آغاز شد.

وي به عمليات شگفت انگيز و حيرت انگيز كارآگاهان اشاره كرد و افزود: همزمان با اين عمليات كه تحت رهبري مستقيم رئيس اطلاعات انجام شد ، چهار سارق حرفه اي به نام هاي “حسن-تي” ، “مجيد-سي” ، “مرتضي- د »و« محمد-ح »دستگير شدند و در بازرسي از مخفيگاه آنها ، چهار معدنچي به همراه چند كابل متصل و ساير تجهيزات سرقت شده پيدا شد.

خراسان رضوي ، فرمانده انتظامي تأكيد كرد كه با انتقال متهمان به مقر پليس ، بازجويي هاي تخصصي ادامه يافت و سرانجام سارقان مسلح اعتراف كردند كه از چهار مغازه توليدي رمزارز سرقت كرده اند و اظهار داشتند كه بيش از 100 معدنچي را سرقت كرده اند. سارقان مسلح همچنين ساير اعضاي باند و سارقان را به پليس فاش كردند و اعتراف كردند كه آنها كالاهاي سرقتي را بين خود تقسيم كرده اند. بررسي حساب هاي بانكي اعضاي اين باند نيز نشان داد كه آنها پول فروش معدنچيان را از قاطرها با ترفندي خاص دريافت كرده اند تا اثري از خود باقي نگذارند. يك سري تحقيقات ويژه تاكتيك هاي سارقان را به پليس فاش كرد و در چندين عمليات جداگانه ، چهار قاطر به همراه دو سارق ديگر دستگير شدند.

وي با تقدير از دستگاه قضايي و عاملان اين پرونده گفت: عمليات گسترده كارآگاهي براي دستگيري چند متهم فراري ديگر در اين پرونده ادامه دارد زيرا تحقيقات نشان مي دهد سرقت اعضاي اين باند مسلح براي سرقت از دو مزرعه رمزار ديگر در مشهد ناموفق بوده است. «زيرا صاحبان كارگاه هاي مذكور از تمام تجهيزات امنيتي استفاده كرده و سارقان به دليل صداي آژيرها نتوانستند وارد محل شوند و همچنين وجود حصار كافي و دوربين هاي نظارت تصويري و تلاش آنها براي سرقت ناموفق بود.

در همين حال ، فرمانده انتظامي خراسان رضوي به صاحبان مشاغل و تجار توصيه كرد: هشدارهاي پليس را جدي بگيريد و تجارت خود را به تجهيزات امنيتي مجهز كنيد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/09/ماجراي-دستبرد-به-مزارع-رمزارز-در-مشهد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.