به گزارش خبرنگار آنلاين ، تيم هاي ملي فوتسال پرتغال و قزاقستان در نيمه نهايي جام جهاني 2021 به مصاف هم رفتند. اين با پيروزي سخت در پنالتي پرتغالي ها و صعود اين تيم به فينال به پايان رسيد. اين ديدار كه در Kaunas ، ليتواني برگزار شد ، با تساوي يك بر يك در …

پرتغال به سختي قزاقستان را شكست داد/ صعود به فينال با پنالتي – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://online-mag.ir/2021/10/پرتغال-به-سختي-قزاقستان-را-شكست-داد-صعو/ مجله آنلاين Thu, 30 Sep 2021 23:29:26 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/10/پرتغال-به-سختي-قزاقستان-را-شكست-داد-صعو/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، تيم هاي ملي فوتسال پرتغال و قزاقستان در نيمه نهايي جام جهاني 2021 به مصاف هم رفتند. اين با پيروزي سخت در پنالتي پرتغالي ها و صعود اين تيم به فينال به پايان رسيد. اين ديدار كه در Kaunas ، ليتواني برگزار شد ، با تساوي يك بر يك در …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، تيم هاي ملي فوتسال پرتغال و قزاقستان در نيمه نهايي جام جهاني 2021 به مصاف هم رفتند. اين با پيروزي سخت در پنالتي پرتغالي ها و صعود اين تيم به فينال به پايان رسيد.

اين ديدار كه در Kaunas ، ليتواني برگزار شد ، با تساوي يك بر يك در 40 دقيقه به پايان رسيد. قزاقستان در آخرين لحظه نيمه دوم به تساوي رسيد.

در وقت هاي اضافه ، قزاق ها دومين گل خود را در ضربات و شوت از راه دور به ثمر رساندند ، اما اين بار پرتغال در دو دقيقه آخر به تساوي رسيد و 2-2 را جريمه كرد.

در ضربات پنالتي پرتغالي ها 4-3 پيروز شدند و راهي فينال شدند.

بنابراين ، پرتغال در فينال روز يكشنبه حريف آرژانتيني شد.

مرحله مقدماتي نيز روز يكشنبه بين قزاقستان و برزيل برگزار مي شود.

قزاقستان در مرحله يك چهارم نهايي ايران را شكست داد.

بهترین زمان سفر به پرتغال

کشور پرتغال آب و هوایی مدیترانه ای دارد و گرم ترین کشور قاره اروپا می باشد. در فصل بهار با آب و هوایی کاملا معتدل و مطلوبی همراه است همچنین از گردشگران کمی برخوردار بوده و قیمت ها نیز مناسب و نسبتا گران می باشند، میانگین دما در این فصل حدود ۲۵ درجه بالای صفر می باشد و گاهی اوقات نیز با بارش محدود باران و بادهای بهاری خنک همراه می شود، می توان گفت بهترین زمان سفر به پرتغال می باشد.

معروف ترین غذاهای سنتی پرتغال

۱- آلیرا د میراندلا (Alheira de Mirandela)

Alheira نوعی سوسیس مرغ و یکی از ارزان ترین و رایج ترین غذاهای پرتغالی است. زمانی که جماعت یهودی در سال ۱۴۹۸ از پرتغال اخراج شدند، تعداد زیادی از آنها در منطقه ی کوهستانیTrás-os-Montes در شمال شرق پرتغال پنهان گشته و به صورت پنهانی به آداب دین خود مشغول شدند، درحالیکه تظاهر می کردند که به فرقه ی کاتولیک پیوسته اند. یکی از روش های انجام این کار از طریق تظاهر به درست کردن، نمایش دادن و خوردن سوسیس مرغ بود تا همه باور کنند که آنها دیگر غذای خود را بر اساس شریعت یهود آماده نمی کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.