گوش‌بري تاكسي‌هاي اينترنتي با چاقوي آلوده به كرونا + جدول

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

تاكسي هاي اينترنتي در ايران ، مانند ديگر شركت هاي نوپا ، در ابتدا بسيار مشتري مدار و صادق بودند ، اما وقتي تاسيس شدند ، افراد فقير مجبور شدند با هر تصميمي كنار بيايند و صدايي در نياورند. تاكسي هاي اينترنتي در اوايل وجود خود بسيار مورد توجه مشتريان و مسافران بودند و رانندگان …

گوش‌بري تاكسي‌هاي اينترنتي با چاقوي آلوده به كرونا جدول https://livemag.ir/2020/12/گوش‌بري-تاكسي‌هاي-اينترنتي-با-چاقوي/ https://livemag.ir/2020/12/گوش‌بري-تاكسي‌هاي-اينترنتي-با-چاقوي/#respond مجله زنده خبري Wed, 30 Dec 2020 00:27:10 0000 عمومي https://livemag.ir/2020/12/گوش‌بري-تاكسي‌هاي-اينترنتي-با-چاقوي/ تاكسي هاي اينترنتي در ايران ، مانند ديگر شركت هاي نوپا ، در ابتدا بسيار مشتري مدار و صادق بودند ، اما وقتي تاسيس شدند ، افراد فقير مجبور شدند با هر تصميمي كنار بيايند و صدايي در نياورند. تاكسي هاي اينترنتي در اوايل وجود خود بسيار مورد توجه مشتريان و مسافران بودند و رانندگان …

تاكسي هاي اينترنتي در ايران ، مانند ديگر شركت هاي نوپا ، در ابتدا بسيار مشتري مدار و صادق بودند ، اما وقتي تاسيس شدند ، افراد فقير مجبور شدند با هر تصميمي كنار بيايند و صدايي در نياورند.

تاكسي هاي اينترنتي در اوايل وجود خود بسيار مورد توجه مشتريان و مسافران بودند و رانندگان آنها به پير و جوان ، پير و پير احترام مي گذاشتند ، به طوري كه همه احساس مي كردند استاندارد رانندگي در حال تغيير است و حتي افسانه ها درباره اين اتفاق خوب ساخته شده است. تاكسي هاي اينترنتي در تابستان و … به مسافران نوشيدني هاي خنك مي دهند اما كم كم واقعيت ها مشخص شد و همين شركت ها به دليل برخي رفتارهايشان به حاشيه رانده شدند. به حدي كه برخي از مديران آنها براي حفظ حداقل ظاهر خود مجبور شدند به صورت فيلم يا توييت بيايند ، مثلاً براي مردم توضيح دهند يا عذرخواهي كنند تا همه بگويند چه سيستم خارجي و پاسخگويي !!

البته عذرخواهي و مسئوليت پذيري چيز خوبي است و اين نه تنها وظيفه آنها بلكه وظيفه هر نهاد خصوصي و دولتي است كه وظيفه آنها ارائه كالا يا خدمات به مردم است ، بلكه يك دستگاه شيك و مجلسي است ، از يك طرف ، مرحله پاسخگويي و مشتري مداري را اشغال مي كند. ، به روشي بسيار نرم و نازك ، سريع و چابك ، افراد را به گونه اي تحت فشار قرار مي دهد كه از هر فشار سنگين ديگري سخت تر باشد ، مردم را نسبت به اهداف اپراتورهاي اين دستگاه يا تجارت و در نهايت بخش زيادي از مشتريان كمي بدبين مي كند اين نتيجه گيري نشان مي دهد كه همه اين رفتارهاي شيك فقط براي جلب مشتري و افراد معتاد به خدماتشان است و آنها ، مانند ديگران ، فقط سعي مي كنند جيب افراد فقير را خالي كنند.

بارزترين نمود اين رفتار ، راه اندازي تاكسي هاي اينترنتي در هواي باراني ، ترافيك سنگين و روزهاي خاص گذشته است كه در سال گذشته يا پس از شيوع ويروس كرونا و كمي بعد با نرخ هاي نجومي جايگزين قيمت هاي كاملاً غير منطقي بعد از محدوديت ها ترافيك شبانه و صبحگاهي.

البته گفتن “غيرمنطقي” از نظر مسافران است ، در غير اين صورت رانندگان تاكسي اينترنتي احتمالاً بسيار شادتر و راضي تر از مسافر و راننده هستند ، مطمئناً شركت هايي هستند كه از ايجاد و مديريت اينها درآمد خوبي كسب كرده اند مجتمع ها رانندگان دوباره كلاچ و ترمز مي گيرند ، دنده ها را عوض مي كنند و در گرما و سرما كار مي كنند ، مقداري از محموله مسافران را مستقيماً از طريق شهرها حمل مي كنند و يك روز حلال مي خورند. بعيد است كه مردم از درآمد اين گروه ناراحت شوند. در حالي كه اكنون تعداد زيادي از افراد به عنوان راننده در اين مجتمع ها كار مي كنند ، درآمد نجومي صاحبان اين شركت ها ، كه در نهايت تعدادي از كارمندان خود را به عنوان بخش نگهداري استخدام مي كنند ، يك ساختمان را اجاره مي كنند ، هزينه تلفن و اينترنت را پرداخت مي كنند و به طور خودكار كميسيون خود را پرداخت مي كنند. ناراحتي راننده – كه چاره اي جز اين كار ندارد – ريختن به حساب بانكي آنها به مذاق مسافران و حتي خود رانندگان خوش نمي آيد. حال ما فقط به حمل مسافر با اتومبيل اشاره مي كنيم و در مورد حمل مسافر با موتور سيكلت ، پيك موتوري ، سرويس تحويل غذا و غيره اعمال نمي شود كه درآمد خوبي هم براي اين شركت ها دارند. خيابان ها به دنبال يك تكه نان از صدها خطر روزانه مانند مرگ ، تصادف ، جراحت و خسارت هستند.

همه اينها به كنار ، مي گوييم طبق قرارداد هر دو طرف توافق كرده اند كه با اين سيستم و اين وضعيت كار كنند و راننده نيز بايد خدا را شكر كند كه مي تواند در اين نفس يك تكه نان درست كند. وسط وظيفه افرادي كه خدمات مي خواهند چيست؟ از دسامبر سال گذشته تا دسامبر امسال ، دقيقاً چه اتفاقي افتاده و چه اتفاقي افتاده است ، به عنوان مثال هزينه شهريه اينترنت از خيابان فلسطين تا خيابان فردوسي ، از 9000 تن تا 25000 تن يا از خيابان فلسطين تا ورزشگاه آزادي 13000 تن تا 39 هزار تومان. 500 جلد؟ تنها اتفاقي كه افتاده اين است كه افراد بد بخت از ترس جان خود را مجبور به استفاده از تاكسي هاي اينترنتي به جاي اتوبوس ، تاكسي و مترو كرده اند و اين شركت ها به شكلي كاملاً منصفانه ، انساني و انساني از اين ترس مردم نهايت استفاده را كرده اند. مشتري مد راه. تعرفه ها دو برابر گسترده تر محاسبه مي شود ، به طوري كه خداي نكرده مردم زياد رحم نكنند. گاهي اوقات آنها علناً اعلام مي كنند كه ما قيمت را دو برابر مي كنيم و اين همان چيزي است كه چشم كور شماست كه بايد از ما مراقبت كنيد.

البته اشتباه نكنيد! اين رفتار براي انسان ناشناخته نيست. از يك فروشگاه ساده زنجيره اي گرفته تا توليدكنندگان اتومبيل در اين كشور كه كوچكترين احساسي مبني بر اينكه مردم چاره اي جز استفاده از كالاها و خدمات خود ندارند ، همين فاجعه را براي مردم به وجود آورده اند و نه آب لرزيده و نه وجدان صدمه. آنچه او را به لرزه و درد انداخت ، دست و قلب كارمند ، دستمزد ، ساعت و غيره بود كه نمي دانستند براي خريد يك ماشين عادي يا تهيه چنين وسيله اي پول را از كجا بگيرند. براي فرزندانشان يا حداقل به اندازه امروز قوي باشند. همسر و فرزند خود را با تاكسي هاي Invar Anwar بفرستيد تا ترس از تاجگذاري را از دست ندهند و بر اثر تاج گذاري از بين بروند!

مقايسه ، تخمين ها ، زمان ها ، مسيرها و قيمت ها در جدول زير.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2020/12/گوش‌بري-تاكسي‌هاي-اينترنتي-با-چاقوي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.