وضعيت “ريتالين” در بازار دارويي كشور / فروش منوط به ثبت در سامانه تيتك؛ بزودي

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

به دنبال اظهارات در مورد كمبود قرص ريتالين در بازار ، مديركل داروها و مواد كنترل شده توسط سازمان غذا و دارو گفت كه مارك هاي مختلف محلي در زمينه اين دارو به وفور يافت مي شود و ما آن را يك سهميه كوچك وارداتي مي دانيم. اين دارو همچنين منوط به ثبت در سيستم …

وضعيت “ريتالين” در بازار دارويي كشور / فروش منوط به ثبت در سامانه تيتك؛ بزودي https://livemag.ir/2021/01/وضعيت-ريتالين-در-بازار-دارويي-كشور-فر/ https://livemag.ir/2021/01/وضعيت-ريتالين-در-بازار-دارويي-كشور-فر/#respond مجله زنده خبري Sun, 03 Jan 2021 00:14:43 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/01/وضعيت-ريتالين-در-بازار-دارويي-كشور-فر/ به دنبال اظهارات در مورد كمبود قرص ريتالين در بازار ، مديركل داروها و مواد كنترل شده توسط سازمان غذا و دارو گفت كه مارك هاي مختلف محلي در زمينه اين دارو به وفور يافت مي شود و ما آن را يك سهميه كوچك وارداتي مي دانيم. اين دارو همچنين منوط به ثبت در سيستم …

به دنبال اظهارات در مورد كمبود قرص ريتالين در بازار ، مديركل داروها و مواد كنترل شده توسط سازمان غذا و دارو گفت كه مارك هاي مختلف محلي در زمينه اين دارو به وفور يافت مي شود و ما آن را يك سهميه كوچك وارداتي مي دانيم. اين دارو همچنين منوط به ثبت در سيستم Titek خواهد شد.

دكتر حيدر محمدي در گفت وگو با مجله زنده خبري وي در مورد كمبود قرص ريتالين گفت: قرص متيل فنيديت مشكلي در بازار ندارد و به وفور يافت مي شود. البته برخي اصرار به مصرف مارك خارجي ريتالين دارند.

وي با بيان اينكه متيل فنيديت معروف به مارك ريتالين مشابه توليد داخلي است ، افزود: لازم به ذكر است كه مارك ريتالين قيمت بالاتري دارد و در عين حال طبق قانون مشمول تعرفه هاي گمركي است. ” بر اين اساس ، از آنجا كه توليد محلي اين دارو در كشور موجود است ، مقدار كمي از ماركت را براي مارك آن در نظر مي گيريم. لازم به ذكر است كه همه سهم بازار را نمي توان به واردات اختصاص داد. زيرا بديهي است در اين مورد اقدامي غيرقانوني انجام شده است.

محمدي تأكيد كرد: در زمينه داروها كه مشابه توليدات داخلي آنها در كشور است ، ما مجبور هستيم بيشترين سهم را به توليدكنندگان داخلي توزيع كنيم. بر اين اساس ، مارك هاي مختلف محلي در زمينه متيل فنيديت به وفور يافت مي شود. در عين حال ، ما سهميه واردات كمي را در نظر داريم.

مدير كل سازمان غذا و دارو گفت: متأسفانه برخي از پزشكان اصرار دارند مارك ريتالين را مصرف كنند. البته يك مارك از آن در داروخانه هاي دولتي وجود دارد و به زودي فروش اين دارو منوط به ثبت در سيستم Titek مي شود ، مشابه مكانيزم موفقي كه براي كنترل انسولين از قلم ساخته شده است.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/01/وضعيت-ريتالين-در-بازار-دارويي-كشور-فر/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.