استقبال از آزاد راه مشهد ـ نجف ـ مكه

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

استقبال از آزاد راه مشهد ـ نجف ـ مكه

۶ بازديد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله زنده خبري ، خيرالله خادمي افزود: قبل و حدود سه ماه پيش ، ما با وزير وقت راه و شهرسازي (محمد اسلامي) با معاون نخست وزير عراق جلسه داشتيم و در اين جلسه مواردي در مورد اين پروژه مورد بحث قرار گرفت.معاون وزير راه و شهرسازي افزود: در كشور …

استقبال از آزاد راه مشهد ـ نجف ـ مكه https://livemag.ir/2021/10/استقبال-از-آزاد-راه-مشهد-ـ-نجف-ـ-مكه/ https://livemag.ir/2021/10/استقبال-از-آزاد-راه-مشهد-ـ-نجف-ـ-مكه/#respond Tue, 12 Oct 2021 13:08:05 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/10/استقبال-از-آزاد-راه-مشهد-ـ-نجف-ـ-مكه/ به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله زنده خبري ، خيرالله خادمي افزود: قبل و حدود سه ماه پيش ، ما با وزير وقت راه و شهرسازي (محمد اسلامي) با معاون نخست وزير عراق جلسه داشتيم و در اين جلسه مواردي در مورد اين پروژه مورد بحث قرار گرفت.معاون وزير راه و شهرسازي افزود: در كشور …

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله زنده خبري ،

خيرالله خادمي افزود: قبل و حدود سه ماه پيش ، ما با وزير وقت راه و شهرسازي (محمد اسلامي) با معاون نخست وزير عراق جلسه داشتيم و در اين جلسه مواردي در مورد اين پروژه مورد بحث قرار گرفت.
معاون وزير راه و شهرسازي افزود: در كشور ما پروژه اي براي بزرگراه از بزرگراه تا حرم ، يعني از مشهد به قم داريم ، اين بزرگراه از مرز ايران و عراق عبور كرده و با نجف اشرف ارتباط برقرار مي كند. و حتي در اين جلسه ما يك طرح پيشنهادي ارائه داديم.
وي ادامه داد: در حال حاضر بزرگراه حرم به حرم از مشهد مقدس تا كوم فعال است همچنين از كوم تا سالن پل در قالب بزرگراه بخشي از برنامه هاي فعلي وزارت راه و شهرسازي و اگر اين پروژه بزرگراهي از پل هال به نجف اشرف ادامه يابد. “يك مسير ترانزيت مناسب از نظر حمل و نقل بار و مسافر ايجاد مي شود.
حادمي گفت: “اكنون پيشنهاد جديد نخست وزير عراق براي ساخت بزرگراه از مشهد به مكه ، با تمركز بر اين جلسه سه ماه پيش و پيشنهاد طرف عراقي براي اتصال مشهد به مكه ، نشان مي دهد كه آنها از پيشنهاد ما سه ماه قبل ماه ها استقبال كردند. …
معاون وزير راه و شهرسازي با تاكيد بر اينكه ساخت اين بزرگراه از نظر حمل و نقل بار و مسافر بسيار استراتژيك خواهد بود ، گفت: احداث بزرگراه مشهد-مكه قطعاً مشوق همكاري هاي سياسي ، اقتصادي ، منطقه اي ، زيارتي و گردشگري خواهد بود. در غرب آسيا. ، در حالي كه دسترسي به حرم امام رضا (ع) ، نجف اشرف و كربلا و از طرف ديگر مكه براي نمازگزاران راحت تر خواهد بود.
وي تاكيد كرد: طرف عراقي از احداث اين بزرگراه استقبال مي كند و به همين دليل پيشنهاد كرده اند كه مسير مكه تكميل شود.
اعلام آمادگي بانك ها براي تامين مالي بخشي از بزرگراه مشهد-مكه
حادمي درباره تامين مالي احداث اين بزرگراه از مشهد به عراق و مكه توضيح داد: «در حال حاضر در كشور ما تكميل اتصالات مفقود شده بزرگراه از شمال شرق به جنوب غرب در دستور كار است. اين استان ايلام خواهد بود ، توسط ايران و از مرز تا نجف اشرف در طرف عراق ساخته مي شود و روش سرمايه گذاري خاص خود را خواهد داشت.

https://livemag.ir/2021/10/استقبال-از-آزاد-راه-مشهد-ـ-نجف-ـ-مكه/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.