نحوه مديريت رسانه هاي اجتماعي با Covid-19 Around

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

نحوه مديريت رسانه هاي اجتماعي با Covid-19 Around

۵ بازديد

نحوه مديريت رسانه هاي اجتماعي با Covid-19 Around

ناگهاني و خشونت اپيدمي كوويد -19 بي سابقه بود. با مجبور شدن مردم به خودگذشتگي و فاصله گرفتن از جامعه ، زندگي و معيشت مردم به شدت كاهش يافته است. اما ، نقره اين است كه به محض وجود واكسن يا مصونيت از مجازات ، بحران را منفجر كند. تا آن زمان ، هنجار جديد …

نحوه مديريت رسانه هاي اجتماعي با Covid-19 Around https://hillbilly.ir/نحوه-مديريت-رسانه-هاي-اجتماعي-با-covid-19-around/ https://hillbilly.ir/نحوه-مديريت-رسانه-هاي-اجتماعي-با-covid-19-around/#respond Wed, 13 Oct 2021 23:01:33 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/نحوه-مديريت-رسانه-هاي-اجتماعي-با-covid-19-around/

نحوه مديريت رسانه هاي اجتماعي با Covid-19 Around

ناگهاني و خشونت اپيدمي كوويد -19 بي سابقه بود. با مجبور شدن مردم به خودگذشتگي و فاصله گرفتن از جامعه ، زندگي و معيشت مردم به شدت كاهش يافته است. اما ، نقره اين است كه به محض وجود واكسن يا مصونيت از مجازات ، بحران را منفجر كند. تا آن زمان ، هنجار جديد …

نحوه مديريت رسانه هاي اجتماعي با Covid-19 Around

ناگهاني و خشونت اپيدمي كوويد -19 بي سابقه بود. با مجبور شدن مردم به خودگذشتگي و فاصله گرفتن از جامعه ، زندگي و معيشت مردم به شدت كاهش يافته است. اما ، نقره اين است كه به محض وجود واكسن يا مصونيت از مجازات ، بحران را منفجر كند. تا آن زمان ، هنجار جديد هرج و مرج است ، كه اكنون همه آن را مي بينند. در چنين مواقعي چگونه تعاملات رسانه هاي اجتماعي ما تغيير يا تكامل مي يابد؟ آيا زمان آن فرا رسيده است كه از قدرت رسانه هاي اجتماعي به نفع خود استفاده كنيد و آن را متهم به سوء استفاده از موقعيت يا ماندن در كنار مخاطبان خود كنيد ، آيا اين مسئله است؟ بنابراين ، بياييد در مورد چند مورد كه بايد در چنين بحراني در رسانه هاي اجتماعي انجام دهيم صحبت كنيم. فراموش نكنيد ، هرگز در تاريخ ، ما از قدرت اينترنت و به عنوان محتوا ، رسانه هاي اجتماعي برخوردار بوده ايم ، حتي در طول يك بيماري همه گير جهاني مانند كوويد -19. بياييد آن را بشماريم و دستان خود را با نااميدي بلند نكنيم.

# سريع حركت نكنيد:

در زمان بحران ، ترس از تصور آينده اي نامعلوم معمول است. و در بيشتر موارد ، اولين غريزه اين است كه بدون توجه به همه جنبه هاي كسب و كار و بحران خود تصميمات سريعي بگيريد. با اين حال ، عواقب آن مي تواند براي تجارت شما بد باشد. به عنوان مثال ، اگر مقاله اي براي فروش محصول يا خدمات خود مي نويسيد ، ممكن است مخاطبان شما شگفت زده يا حتي بيشتر ناراحت شوند. آنها ممكن است فكر كنند از موقعيتي براي سود بردن از شركت استفاده مي كنند. بنابراين اولين درس اين نيست كه وارد يك چرخه بي امان شويد بلكه بايد بدانيد كه مخاطبان شما در چنين بحراني چه فكر مي كنند. به ارسال مطالب در نمايه خود ادامه ندهيد زيرا فردايي وجود ندارد. هر مقاله را با در نظر گرفتن نحوه واكنش مخاطبان خود خلاصه كنيد. پست هاي رسانه هاي اجتماعي بايد پيشنهاد برند شما را تقويت كرده و جنبه انساني كسب و كار شما را نشان دهد. به جاي اينكه شبيه يك شركت شلوغ باشيد ، سعي كنيد با ارسال نظرات خوب ، نگراني مشتريان خود را در مورد بحران برطرف كنيد. اگر به سختي مي توانيد ايده اي دقيق ارائه دهيد ، ايده هاي جديدي را از پست هاي رسانه هاي اجتماعي شركت هاي معروف دريافت كنيد.

# در مورد نام تجاري خود سوال بپرسيد:

در اولين روز بحران اگر مورد قانع كننده اي نداريد كه مخاطبان شما به دنبال “راهنمايي” هستند ، بازخورد ندهيد. از خود س questionsالاتي بپرسيد – آيا ايده شما به عنوان قصد از بين بردن بحران تلقي مي شود يا آيا ايده شما واقعاً به مخاطبان شما در مقابله با بحران كمك مي كند؟ با اين حال ، شما نبايد تنها بنشينيد بلكه به اين فكر كنيد كه چگونه در چنين زماني به نام تجاري خود كمك كنيد. به عنوان مثال ، آيا مي توان با شركت دادن به مخاطبان خود در يك مراسم جمع آوري كمك براي كمك به افراد نيازمند اين بحران ، مشاركت كرد؟ بنابراين ، اقدامات خود را به گونه اي سازماندهي كنيد كه مشخصات شما را در بين مخاطبان هدف شما بالا ببرد. نگاهي به صفحه فيس بوك سازمان بهداشت جهاني مي تواند شما را راهنمايي كند www.facebook.com/WHO/ در مورد نوع پيامي كه بايد ارسال كنيد

# تناليته:

در حالي كه تدوين يك پيام خوب و نيت خوب در هنگام بحران مهم است ، بايد در نحوه انتقال پيام دقت كرد. به خاطر داشته باشيد كه مخاطبان شما ممكن است تحت تأثير يك بيماري عفوني قرار گيرند يا از اثرات طولاني مدت يا بلند مدت آن بي اطلاع باشند. بنابراين ، پيام شما نبايد بي ربط يا بي جا به نظر برسد ، در قالب الگوهاي رفتاري ، شوخي يا GIF صحبت كند. توصيه مي شود از بستر رسانه هاي اجتماعي خود براي انتشار اطلاعات در مورد همه گيري استفاده كنيد. بله ، شما مي توانيد يك پيام شوخي خوب را براي پخش تاريكي به اشتراك بگذاريد.

# پيام قابل قبول:

ممكن است بين شركتها و ماركها تمايل به اشتراك گذاري اطلاعات در مورد همه گيري با مخاطبان هدف خود وجود داشته باشد. با اين حال ، اطلاعات بايد جمع آوري شده و از منبع معتبر دريافت شود. پيام شما نبايد به عنوان ايجاد ترس از اطلاعات نادرست يا قديمي تلقي شود. همچنين مطمئن شويد كه از هشتگ صحيح استفاده مي كنيد زيرا استفاده نادرست مي تواند مشكلاتي را ايجاد كند. به عنوان مثال ، استفاده از هشتگ # Covid19 نبايد به عنوان خود تبليغ برند شما شناخته شود. بهتر است چنين هشتگي روي مقامات مربوطه داشته باشيد يا نشانه اي در مواجهه با بحران داشته باشيد. بگذاريد با يك چيز روبرو شويم كه شرايط بحراني سوء استفاده تجاري نيست.

# كار طبق معمول:

به احتمال زياد در برخي موارد بينندگان از اخبار مربوط به Covid-19 خسته مي شوند. آنها ترجيح مي دهند معمولي به نظر برسند. نام تجاري شما مي تواند فرآيند را همزمان تكرار كرده و استراتژي را به ويژه در رسانه هاي اجتماعي تطبيق دهد. با تبليغ نام تجاري خود به عنوان يك مركز مردم محور و نه يك محل كار شروع كنيد.

نتيجه

اپيدمي كنوني را مي توان براي اين نسل بي سابقه طبقه بندي كرد و بايد توسط شركت ها به طور عاقلانه مراقبت شود. با ظهور رسانه هاي اجتماعي به عنوان يك بستر ورود براي افرادي كه در خانه هاي خود محبوس هستند و از جامعه فاصله مي گيرند ، برند شما بايد از آن به خوبي استفاده كند. مراقب باشيد به نظر نرسد كه از موقعيت سوء استفاده مي كنيد بلكه نشانه اي مسئول در برخورد با احساسات بشري باشيد.

https://hillbilly.ir/نحوه-مديريت-رسانه-هاي-اجتماعي-با-covid-19-around/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.