10 نشانه كه نشان مي دهد شما براي افشاي خود آماده نيستيد

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

10 نشانه كه نشان مي دهد شما براي افشاي خود آماده نيستيد

۶ بازديد

10 نشانه كه نشان مي دهد شما براي افشاي خود آماده نيستيد

معرفي آيا واقعاً آماده هستيد – نه فقط دست خط خود، بلكه خودتان – براي انتشار خودتان؟ در اينجا ليستي از مهم ترين مواردي كه بايد قبل از شروع به انتشار خود در نظر بگيريد، آورده شده است. بنابراين، قبل از اينكه فرآيند انتشار سنتي را ناديده بگيريد، مطمئن شويد كه قدرت تبديل شدن به …

10 نشانه كه نشان مي دهد شما براي افشاي خود آماده نيستيد https://hillbilly.ir/10-نشانه-كه-نشان-مي-دهد-شما-براي-افشاي-خود/ https://hillbilly.ir/10-نشانه-كه-نشان-مي-دهد-شما-براي-افشاي-خود/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 26 Oct 2021 01:09:58 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=16888

10 نشانه كه نشان مي دهد شما براي افشاي خود آماده نيستيد

معرفي آيا واقعاً آماده هستيد – نه فقط دست خط خود، بلكه خودتان – براي انتشار خودتان؟ در اينجا ليستي از مهم ترين مواردي كه بايد قبل از شروع به انتشار خود در نظر بگيريد، آورده شده است. بنابراين، قبل از اينكه فرآيند انتشار سنتي را ناديده بگيريد، مطمئن شويد كه قدرت تبديل شدن به …

10 نشانه كه نشان مي دهد شما براي افشاي خود آماده نيستيد

معرفي

آيا واقعاً آماده هستيد – نه فقط دست خط خود، بلكه خودتان – براي انتشار خودتان؟ در اينجا ليستي از مهم ترين مواردي كه بايد قبل از شروع به انتشار خود در نظر بگيريد، آورده شده است. بنابراين، قبل از اينكه فرآيند انتشار سنتي را ناديده بگيريد، مطمئن شويد كه قدرت تبديل شدن به ناشر خود را داريد. انتشار خود راه كوتاهي براي نگاه كردن به خود در چاپ يا موفقيت نيست. در هر صورت، دشوارتر و وقت گيرتر از نوشتن خود كتاب است.

1. شما معتقديد كه “اگر بنويسم مي آيند”

جدي باش اين تفكر ممكن است براي نويسنده بزرگي مانند استيون كينگ باشد، اما براي من و شما نه. بقيه ما بايد ساعت هاي زيادي كار كنيم تا كتاب هايمان را بفروشيم. ما بايد در زمينه بازاريابي، بازاريابي، سئو، وبلاگ نويسي و همه چيز در مورد رسانه هاي اجتماعي متخصص شويم. ما بايد هر دقيقه را كه مي توانيم پشت ميز خود بنشينيم و بنويسيم. و نوشتن بهتر است

2. هيچ تحقيقي در مورد بازار خود انجام نداده ايد

شما هر آنچه را كه بايد در مورد بازار و مخاطبان خود بدانيد بهتر مي دانيد. چه كسي كتاب شما را مي خواند و مي خرد؟ داغ ترين موضوعات و روندها در بازار شما چيست؟ واقعاً چه كتاب هايي در صنعت شما (در آمازون) به فروش مي رسد؟ با نوشتن و انتشار، خود را به عنوان يك متخصص در جايگاه خود قرار مي دهيد. مخاطبان شما از شما انتظار دارند كه تأثيرگذار باشيد و مانند يك متخصص عمل كنيد. اگر آنها فقط يك ترفند كوچك دريافت كنند كه شما در مورد آنچه به آنها مي گوييد متخصص نيستيد، مخاطبان شما از دست خواهند رفت و ديگر براي خواندن يا خريد كتاب شما باز نمي گردند.

3. نمي‌دانيد واقعاً چه چيزي در كتابي كه مي‌تواند فروخته شود گنجانده شده است

اين يكي ممكن است خيلي بديهي به نظر برسد، اما براي برخي از ما اينطور نيست. تعداد زيادي كتاب منتشر شده است، اما تعداد كمي از آنها به پايان رسيده است. من كتاب هاي زيادي را بدون فهرست مطالب، شماره صفحات، فهرست، isbn و غيره و حتي نام نويسنده ديده ام! اگر مي خواهيد به عنوان يك ناشر و نويسنده مهم تلقي شويد و احترام مخاطبان خود را جلب كنيد، بايد محصولات حرفه اي ايجاد كنيد. يك كتاب پر از تمام راه هايي است كه خواننده انتظار دارد.

4. هيچ تحقيقي در مورد جايگاه خود انجام نداده ايد

هر آنچه مي توانيد در مورد جايگاه خود بخوانيد. شما بايد بدانيد كه علماي بزرگ چه كساني هستند و كتابهاي آنها را خوانده باشيد. كتاب‌ها و وبلاگ‌هاي نويسندگان و گروه‌هاي مورد نظر خود را بخوانيد. مهم است كه به ياد داشته باشيد كه در اصطلاح امروزي، طاقچه به معناي “ريز طاقچه” است. به عنوان يك چاپگر واقعي، احتمالاً بيشترين موفقيت را در تعريف دقيق بازار خود خواهيد داشت. كارشناس شدن در بازار خاصي كه مملو از نويسندگان و ناشران نيست، بسيار ساده تر است.

5. شما اميدواريد كه از انتشارات خود به شهرت برسيد

ممكن است، اما بعيد است. شهرت همراه با سخت كوشي و شانس فراوان است. بنابراين، اين تنها دليلي نيست كه كتاب خود را منتشر مي كنيد. در عوض، روي ايجاد و بهبود شهرت خود در بازار خود تمركز كنيد. جلب احترام دوستان و مخاطبان يك هدف بسيار قابل دستيابي و ارزشمند است – و به بهبود فروش كتاب شما كمك مي كند.

6. شما بر اين باوريد كه فروش كتاب و سود مالي همان چيزي است كه نشر خود به آن نياز دارد

هيچ تضميني وجود ندارد كه با انتشار كتاب خود به موفقيت مالي دست يابيد. بيشتر نويسندگان از كتاب هاي خود پول كمي به دست مي آورند يا اصلاً درآمد ندارند. اما اگر واقعاً بازار خود را درك كنيد و در جايگاه خود متخصص شويد، كتاب هاي عالي بسازيد، با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد و زندگي خود را وقف فروش خود و كتاب هايتان كنيد، يك كتابفروشي خواهيد داشت. اين كتاب‌ها به شما كمك مي‌كنند تا مشتريان جديدي جذب كنيد و شهرت خود را در صنعت خود بسازيد.

7. هنوز فروش كتاب هاي خود را شروع نكرده ايد

قبل از انتشار كتاب بايد فروش خوبي را شروع كنيد. شايد ساده ترين و موثرترين راه براي شروع اين باشد كه وبلاگ خود را بسازيد كه در آن درباره جايگاه خود بنويسيد. علاوه بر اين، وبلاگ نويسي راهي عالي براي اثبات به خود و مخاطبانتان است كه در مورد شغل خود جدي هستيد.

8. شما طرح كسب و كار نداريد

اگر نمي دانستيد، 90٪ بازاريابي انتشار است، 10٪ نوشتن. اگر موضوعي را كه درباره آن مي نويسيد دوست داريد و دوست داريد اخبار را با ديگران به اشتراك بگذاريد، اين موضوع شما را نگران نخواهد كرد. اگر اميدواريد كه كتاب خود را به موفقيت مالي و چشمگيري برسانيد، به فروش كتاب خود به عنوان چالشي نگاه خواهيد كرد. بازاريابي در مورد درك مخاطبان شما است – افرادي كه مي خواهيد اطلاعات را با آنها به اشتراك بگذاريد و به آنها كمك كنيد تا وضعيت خود را بهبود بخشند. بنابراين، شما بايد يك راهنما يا برنامه ريزي در مورد آنچه كه براي فروش كتاب هاي خود انجام خواهيد داد، ايجاد كنيد.

9. شما بي حوصله هستيد

انتشار براي افراد بي صبر نيست. همه چيز در مورد انتشار يك كتاب كمي زمان مي برد تا تمام شود. و هنگام انتشار، بايد همه كارها را انجام دهيد – و وبلاگ، محل كار، خانواده و خانه خود را حفظ كنيد. ممكن است دوازده تا بيست و چهار ماه طول بكشد تا كتاب چاپ شده خود را پيدا كنيد. و سپس ممكن است دو سال ديگر طول بكشد تا مزاياي آن كتاب نشان داده شود. پس بهتر است طاقچه خود را به خوبي انتخاب كنيد.

10. قبل از اينكه جنبه تجاري خود-انتشاري را درك كنيد، بپريد

بله، خودنشر يك تجارت است. چه بخواهيد چه نخواهيد، شما را مجبور خواهد كرد كه يك سرمايه دار واقعي شويد. اين شركتي است كه زمان و هزينه زيادي را بدون بازگشت مالي تضمين شده صرف مي كند. شما بايد خود را مجبور كنيد كه تمام جنبه هاي ساخت و مديريت يك كسب و كار را بياموزيد. اما هر چه بيشتر تلاش كنيد بهتر است.

نتيجه

پس از خواندن اين ده مورد، و درك هر يك از آنها، و همچنان باور داريد كه مي توانيد از عهده اين چالش برآييد، آماده هستيد كه تبديل به يك ناشر بسيار موفق شويد. و با درك درست از اين چيزها، از كار سخت زمان بري كه براي توليد كتاب هاي خود منتشر مي شود، نمي ترسيد. سپس تعلل را متوقف كنيد و شروع كنيد. زيرا اين شانس شماست تا با استفاده از انقلاب خودياري كه در حال حاضر در حال وقوع است به برخي از اهداف شخصي و مالي خود برسيد.

https://hillbilly.ir/10-نشانه-كه-نشان-مي-دهد-شما-براي-افشاي-خود/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.