با CMS MASTERY – 8 BUSHIDO VIRTUES – حقيقت بازاريابي ديجيتال ، بازار را هدايت كنيد

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

با CMS MASTERY – 8 BUSHIDO VIRTUES – حقيقت بازاريابي ديجيتال ، بازار را هدايت كنيد

“يادگيري تغيير است و تغيير بايد توضيح داده شود” – دونالد كلارك. مطمئناً اين اطلاعات براي همه ما قبل از فصل اپيدمي و در همه زمان ها ، در دوره اضطراري فعلي ، به عنوان مثال ، در VUCA معتبر است. با اين حال ، تغيير در خود از طريق دائمي ، تشخيص و پشتكار …

با CMS MASTERY – 8 BUSHIDO VIRTUES – حقيقت بازاريابي ديجيتال ، بازار را هدايت كنيد https://hillbilly.ir/با-cms-mastery-8-bushido-virtues-حقيقت-بازاريابي-ديجيتال-،-با/ https://hillbilly.ir/با-cms-mastery-8-bushido-virtues-حقيقت-بازاريابي-ديجيتال-،-با/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 21 Oct 2021 04:06:34 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=16645

با CMS MASTERY – 8 BUSHIDO VIRTUES – حقيقت بازاريابي ديجيتال ، بازار را هدايت كنيد

“يادگيري تغيير است و تغيير بايد توضيح داده شود” – دونالد كلارك. مطمئناً اين اطلاعات براي همه ما قبل از فصل اپيدمي و در همه زمان ها ، در دوره اضطراري فعلي ، به عنوان مثال ، در VUCA معتبر است. با اين حال ، تغيير در خود از طريق دائمي ، تشخيص و پشتكار …

با CMS MASTERY – 8 BUSHIDO VIRTUES – حقيقت بازاريابي ديجيتال ، بازار را هدايت كنيد

“يادگيري تغيير است و تغيير بايد توضيح داده شود” – دونالد كلارك.

مطمئناً اين اطلاعات براي همه ما قبل از فصل اپيدمي و در همه زمان ها ، در دوره اضطراري فعلي ، به عنوان مثال ، در VUCA معتبر است.

با اين حال ، تغيير در خود از طريق دائمي ، تشخيص و پشتكار ، دري وسيع براي همه ما است. اين به ما بستگي دارد كه تصميم بگيريم بدتر شويم يا به يادگيري و پيشرفت خود ادامه دهيم. هزينه تحصيل هميشه بر عهده ماست.

با مهارت هاي رهبري ديجيتالي در بازاريابي ديجيتال ، مطمئن شويد كه همه ما مسير بازاريابي محصول ، مسير مديريت ديجيتال يا رهبري بازاريابي ديجيتال را داريم ، اين امر به طور كلي با مطالعه غيرعلمي و يادگيري مجدد همان وضعيت را كاهش مي دهد.

به اين ترتيب، وقتي ياد نمي گيريم و دوباره ياد مي گيريم، تمركز ما نه تنها بر مهارت ها، بلكه بر مديريت اخلاقي نيز مدام در حال تغيير است. اين به تنهايي در صدسالگي خود بسيار اساسي است. در اينجا من تصميم مي گيرم كه بر حوزه CMS به عنوان بهترين تكنيك براي موفقيت بازاريابي ديجيتال تمركز كرده و تمرين كنم.

حال، CMS چيست؟

CMS نرم افزار وردپرس است كه يك پلت فرم رايگان ايجاد وب سايت است. در وب سايت English English Press به آن CMS (به عنوان مثال سيستم مديريت محتوا) مي گويند. ورد پرس بهترين سيستم مديريت محتوا براي موفقيت در بازاريابي ديجيتال است.

در اين قسمتها ، من مي خواهم 8 اصل بوشيدو يا اصل سامورايي را كه بايد از قبل به آنها فكر كنيد ، منتقل كنم و سوار قطار قدرتمند سفر بازاريابي ديجيتال شويد كه بديهي است يك مسابقه ماراتن است و يك مسابقه 200 متري دو سرعت نيست.

در حال حاضر ، اجازه دهيد بخشي از موضوع را بخوانم ، ساختار خود را در اين زمينه بسازيد و “مدل تغيير شبكه” ايجاد شده توسط دكتر را به شما معرفي كنم. سينتيا دي اسكات و دكتر دنيس تي جاف.

چهار مرحله / چرخه تغيير وجود دارد:

مرحله اول: امتناع كنيد

اين فرايندي است كه طي آن ما نياز به تغيير را رد مي كنيم ، آنها را به طور كامل يا داوطلبانه ناديده مي گيريم و تغييرات را محدود مي كنيم. در اينجا ما سعي مي كنيم داده ها را جمع آوري كنيم ، دائماً ببينيم كه چگونه ممكن است بر ما تأثير بگذارد ، در مورد ديگران صحبت كنيم و خود را به آنها معرفي كنيم.

مرحله دوم: مقاومت

اين فرآيند يا چرخه اي است ، هنگامي كه ما احساس اضطراب ، عصبانيت مي كنيم و تحت فشار قرار مي گيريم و افسرده مي شويم. در آن زمان ما سعي مي كنيم احساسات ، عواطف و ناراحتي هاي خود را شناسايي كرده و از هرگونه خير يا كمكي كه داريم ، كمك بگيريم. البته ، اين علامت هشدار دهنده است: “وارد باشگاه واينر نشويد”.

فاز سوم: تحقيق

اين چرخه و فرايندي است كه ما به آن نياز داريم و بايد به بررسي گزينه ها ، دور شدن از خطر ، سوء استفاده ، احساس غرق شدن و اعتماد به نفس بپردازيم. در اينجا بايد گزينه هاي موجود را در نظر بگيريم و بدانيم. در نتيجه ابتدا بايد روي اهداف كوتاه مدت تمركز كنيم و سپس به آنچه نياز داريم سريع نياز داريم.

مرحله چهارم: تعهد

اين يك فرايند است كه در آن ما بر آنچه انجام مي دهيم تمركز مي كنيم ، تغيير را مي بينيم ، آينده را با تفكر مثبت منحصر به فرد مي بينيم. همچنين ، هر بار كه به ما ارائه مي شود اهداف گسترده اي را تعيين مي كنيم و حقايق جديدي را ستايش مي كنيم.

براي درك بهتر اين 4 مرحله ، پيشنهاد مي كنم دو كتاب سر بازي سيمون سينك “بازي بي نهايت” اثر سيمون سينك را بخوانيد. همچنين، «رهبري كه آخرين غذا مي‌خورد» اثر سايمون سينك را بخوانيد.

اين 4 چرخه يا مرحله ممكن است در پيشرفت عقب رخ ندهد يا به ترتيب متوالي اتفاق نيفتد و هر دوره براي هر فرد جديد است و ممكن است با تغييرات مختل شود. شما 4 هستيد.

توضيحي كه در چهار مرحله توضيح دادم اين است كه اهميت پياده سازي عميق وردپرس يا يك CMS كامل را به شما اطلاع دهم.

به زبان انگليسي ساده ، يك وب سايت ورد پرس (كه مدتي است خودم با خدمات ميزبان آبي توصيه مي كنم).

انگيزه براي به دست آوردن استعداد و استعداد در Word press بسيار مهم است زيرا CMS داراي يك نسخه پشتيبان (مدير كاربر نهايي كه صاحب سايت يا وب سايتي است كه شما مالك آن هستيد) و صفحه اول است كه اين كار را انجام مي دهد. براي مهمانان ، بازديدكنندگان يا مشتريان شما.

دسترسي و اهداي كليه مواد و روش هاي استفاده از سيستم مديريت محتوا (يعني انتشار وب سايت) در پايان و در پايان به دو دليل اجباري است:

(1) در پايان روز ، ما بايد از ارائه عالي خود به مخاطبان / مشترياني كه هر بازديد كننده اي در سراسر جهان هستند و از وب سايت ما ديدن مي كنند و ترافيك ارگانيك ايجاد مي كنند اطمينان حاصل كنيم و وب سايت ما را براي جستجوي بيگانگان آسان كنيد.

(2) در Back-end، بايد بدانيم چه خبر است، به قلمرو مدير توجه كنيم و تشخيص دهيم كه آيا همه چيز درست است يا خير.

اكنون ، با 8 Bushido Virtues ، استاندارد يك قهرمان سامورايي ، مي توانم به شما اطمينان دهم و اطمينان دهم كه شما آماده هستيد و مي توانم به شما يك فصل ماجراجويي را وعده دهم. چارچوب زماني استراتژي بازاريابي ديجيتال موثر و درآمد و موفقيت بلند مدت:

(1) عدالت يا حقيقت:

وفاداري يا عدالت از همه مهمتر است و فقط حيثيت سرباز را بيان نمي كند و به تماميت خانه يا خودمان نزديك مي شود كه خداي خالق ما حافظ كتاب هاي ماست. اين شبيه به جوانمردي اروپايي است ، مانند روايت “افسانه شمشير شاه آرتور”.

(2) شجاعت:

شجاعت يكي از بهترين آرمان هاي جنگجوي سامورايي است كه با صداقت و صداقت به كار گرفته شود. اين نوع شجاعت مانند “اخلاق نيكوماخوس” ارسطو است

همانطور كه كنفوسيوس افزود: “ديدن حقيقت و انجام آن نشان دهنده شجاعت نيست.”

(3) صدقه يا رحمت:

عشق ، نيكوكاري ، شفقت ، شفقت ، شفقت و شفقت از ويژگي هاي رحمت و والاترين انسانيت روح انسان است. بنابراين ، بالاترين شرط يك جنگجو يا فرمانرواي سامورايي اين است كه از حسن نيت برخوردار باشد.

(4) ادب:

ادب ، مهرباني ، اخلاق عالي ، كيفيت عميق ، احترام كه كاملاً بر سخاوت استوار است از ويژگي هاي ژاپني است.

(5) حقيقت و عدالت:

عليرغم اين واقعيت كه به دلايل مالي يا زندگي ساده نيست ؛ سامورايي هاي واقعي بايد با پول عصباني باشند. خانواده هاي سامورايي با رتبه بالا از دريافت پول منع شده و بد ناميده مي شوند. بدرفتاري به عنوان يك معيار اخلاقي پايين و تهديدي براي مردان و حيثيت جدي از طبقه قهرمان انتظار مي رفت.

اين بدان معنا نيست كه پول ناچيز است ، اين بدان معناست كه پول يك برده شايسته است ، اما قوانين اخلاقي جايگزين قوانين مختلف شده است ، به عنوان مثال ، سرمايه گذاري آزاد.

(6) جلال:

احساس “افتخار” انگيزه اي متمايز براي غرور ، مزيت و ارزش آنهاست.

تحقق وجود با فكر و احترام بالا براي سامورايي ها “افتخار” عميقي است.

(7) اعتماد به نفس:

آيا فقط در يك كد معتبر مي توان وابستگي را ارزش گذاري كرد؟ در تضاد بين انعطاف ناپذيري و دوستي ، كد از تصميم تعهد عقب نشيني نمي كند. سامورايي‌ها مجبورند با از بين بردن حقيقت سخنان خود، وارد مهارت و روح حاكميت ملي شوند.

(7) نظم و انضباط شخصي:

استانداردهاي اخلاقي بالاتر از استانداردهاي بزرگتر است. حقيقت درست است و آنچه اتفاق مي افتد غلط است.

علاوه بر اين مردان بايد به جوانان خوش اخلاقي نشان دهند. يك ديوار سامورايي با كيفيت عالي و با وقار بالا.

توصيه مي كنم بدون ترديد “هاگوكار” سامورايي يا “بوشيدو” اثر نيتوبه را بخوانيد.

روايت پيوند و پيوند عميقي كه بين جنگجويان ژاپني و آمريكايي (در طول جنگ جهاني دوم) شكل گرفت، جالب و جذاب است.

همچنين ، ارزيابي شخصيت و زبان او مانند شمشير پادشاه آرتور را نشان مي دهد ، كه فقط آرتور قادر به برداشتن آن از روي سنگ ثابت بود. اگر مستند Bushido را در YouTube تماشا كنيد عالي است.

به اين ترتيب، من از شما مي‌خواهم كه اين اصول اخلاقي و روش‌شناسي را در استراتژي بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي خود و همچنين در هر حركتي كه با سيستم ديجيتال ماركتينگ انجام مي‌دهيد، به صورت بسيار كوچك اعمال كنيد.

در سيستم مديريت محتوا وردپرس ، بسياري از اجزاي رايگان موجود است ، و با اين حال يادگيري كار دشواري است ، اما به شما كمك مي كند تا سفري م effectiveثر و قدرتمند را براي دستيابي به سيستم بازاريابي ديجيتال خود انجام دهيد.

مي توانيد كمي استراحت كنيد ، اما اجازه دهيد تلاش هاي شما قابل پيش بيني باشد زيرا ناهماهنگي پيشرفت روزانه باعث مي شود كه شما در دنياي بازاريابي ديجيتال تناسب بيشتري داشته باشيد.

همه چيز در حال تكامل است ، همانطور كه مشتريان تغيير در اين خطوط را احساس مي كنند ، نصب و توسعه سئو به آرامي در حال پيشرفت است.

من با يادداشتي براي ادامه يادگيري و تمرين Word Press به پايان مي‌برم تا ترافيك بيشتري را از پايان به وب‌سايت شما بياوريد و از آخر نيز يك فضاي ذخيره‌سازي خانگي مناسب داشته باشيد.

من با بيانيه اي از مرلين فرگوسن به پايان مي رسم:

“هيچ كس ديگران را متقاعد نمي كند كه تغيير كنند. هر يك از ما دروازه هاي تغيير را كه بايد از درون باز شوند كنترل مي كنيم.

منبع:

(1) “تسلط بر فرايند مديريت تغيير” – مدرس -Cclayton / bitdegree.org

https://hillbilly.ir/با-cms-mastery-8-bushido-virtues-حقيقت-بازاريابي-ديجيتال-،-با/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.