اصول يك صفحه موثر در انتشار كتاب – 13 نكته براي ايجاد يك صفحه انتشار كتاب كه به فروش مي رسد

روياي شما براي نوشتن كتاب بالاخره محقق شد. تبريك مي گويم. اما حالا؟ بهترين راه براي شروع توزيع كتاب چيست؟ هفته گذشته در مورد اهميت قرار دادن يك صفحه مقدماتي در وب سايت شما براي كمك به بازاريابي مشاغل شما نوشتم ، بنابراين اين هفته مي خواستم يك صفحه فرود ايجاد كنم. من يك خلق …

اصول يك صفحه موثر در انتشار كتاب – 13 نكته براي ايجاد يك صفحه انتشار كتاب كه به فروش مي رسد https://hillbilly.ir/اصول-يك-صفحه-موثر-در-انتشار-كتاب-13-نكته-ب/ https://hillbilly.ir/اصول-يك-صفحه-موثر-در-انتشار-كتاب-13-نكته-ب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 17 Oct 2021 19:38:11 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=16475

اصول يك صفحه موثر در انتشار كتاب – 13 نكته براي ايجاد يك صفحه انتشار كتاب كه به فروش مي رسد

روياي شما براي نوشتن كتاب بالاخره محقق شد. تبريك مي گويم. اما حالا؟ بهترين راه براي شروع توزيع كتاب چيست؟ هفته گذشته در مورد اهميت قرار دادن يك صفحه مقدماتي در وب سايت شما براي كمك به بازاريابي مشاغل شما نوشتم ، بنابراين اين هفته مي خواستم يك صفحه فرود ايجاد كنم. من يك خلق …

اصول يك صفحه موثر در انتشار كتاب – 13 نكته براي ايجاد يك صفحه انتشار كتاب كه به فروش مي رسد

روياي شما براي نوشتن كتاب بالاخره محقق شد. تبريك مي گويم.

اما حالا؟ بهترين راه براي شروع توزيع كتاب چيست؟

هفته گذشته در مورد اهميت قرار دادن يك صفحه مقدماتي در وب سايت شما براي كمك به بازاريابي مشاغل شما نوشتم ، بنابراين اين هفته مي خواستم يك صفحه فرود ايجاد كنم. من يك خلق خاص به عنوان شروع كننده كتاب هستم.

اگر مي خواهيد كتاب خود را به طور م shipثر ارسال كنيد ، به يك صفحه فرود موثر نياز داريد كه خريداران آينده را مجبور به خريد در طول توزيع كتاب كند.

براي يافتن عناصر مورد نياز در صفحه فرود خود براي ايجاد فروش مورد نظر خود ، به خواندن ادامه دهيد.

در اينجا 13 نكته براي ايجاد صفحه انتشار كتاب كه به فروش مي رسد آورده شده است:

1 نام دامنه: يك نام مسكوني بخريد كه با عنوان كتاب شما مطابقت داشته باشد. سپس به او اجازه دهيد صفحه اي را در وب سايت شما نشان دهد كه صفحه اصلي ارسال كتاب در آن قرار دارد.

به راحتي مي توان به ديگران گفت كه در طول كمپين خود كتاب را از كجا پيدا كنند.

2 آدرس اينترنتي با عنوان كتاب: هنگامي كه يك صفحه كتابفروشي ايجاد مي كنيد ، آدرس وب سايت شما در آدرس موجود است ، اما مي خواهيد اين مرحله را انجام دهيد و مطمئن شويد بقيه نشاني اينترنتي داراي كلمه كليدي در عنوان “كتاب” است. اين واقعاً به ارتقاي SEO كمك مي كند.

3 جلد كتاب سه بعدي: يك طراح گرافيك استخدام كنيد كه بتواند جلد كتاب شما را بگيرد و تصاوير سه بعدي خيره كننده اي ايجاد كند كه باعث مي شود محتواي كتاب شما واقعاً در صفحه برجسته شود.

چنين تصاويري واقعاً به فروش كتاب كمك مي كند وقتي مردم ظاهر آن را مي بينند ، توجه آنها را به خود جلب مي كنند و در نهايت به متقاعد كردن آنها براي اقدام كمك مي كند.

4 توصيفات: در مراحل پاياني نگارش كتاب خود ، يك نسخه آن را از قبل به همكاران معروف بدهيد تا آنها بتوانند نقل قول هايي را براي شروع كتاب ارائه دهند.

اين توصيفات را به همراه عكسهاي همكاران در صورت امكان براي به دست آوردن شواهد اجتماعي قوي تر ، در صفحه اصلي كتاب اضافه كنيد.

5 توضيحات كتاب: قبل از تصميم گيري براي خريد ، افراد بايد درك واضحي از آنچه كه پس از خواندن خواهند آموخت يا تجربه خواهند كرد ، متقاعد شوند كه به نوعي به آنها كمك مي كند (يا سرگرم مي كند) ، و مزايا يا محصولاتي كه از آن به دست مي آيد.

هميشه در مورد “چرا” وقتي مي پرسند “چه فايده اي براي من دارد؟”

6 سر خط خبرهاي روزنامه: از سرفصل هاي قانع كننده براي تقسيم بندي صفحات كتاب خود به بخشهاي آسان براي خواندن استفاده كنيد. از اندازه فونت هاي بزرگتر و رنگ هاي متضاد استفاده كنيد تا عنوان برجسته شود و به راحتي قابل اسكن باشد.

به اين ترتيب ، اگر افراد فقط عنوان را بخوانند ، همچنان پيام مربوطه را در صفحه دريافت مي كنند.

7 نويسنده عكس: شامل يك عكس حرفه اي با يك بيوگرافي كوتاه باشيد تا خريداران آينده بتوانند ببينند چه كسي كتاب را نوشته است و با هيجان با شما ارتباط برقرار مي كند.

اين به سازنده اعتماد به نفس مي دهد و عنصر اساسي صفحه است.

8 فراخواني براي اقدام: يك تماس كتبي ايجاد كنيد كه خريدار را به هدف نهايي شما يعني خريد كتاب سوق دهد.

شما مي خواهيد آن را واضح و بر ارزش آن متمركز كنيد. همچنين به فوريت فكري كمك مي كند كه آنها را مجبور به تصميم گيري براي خريد در حال حاضر و نه ديرتر مي كند. بسياري از مواقع استفاده از پيشنهاد زمان محدود با هديه رايگان با خريد ، راه خوبي براي ايجاد اين فوريت است.

بنابراين فراخوان شما براي اقدام چيزي شبيه به اين است: “همين امروز نسخه خود را از MIT TITLE BOOK سفارش دهيد و به مدت محدود ، با هداياي متخصصان مشهور امروزي به بسته هداياي تجاري دسترسي سريع داشته باشيد!”

9 دكمه بخر: مهم است كه براي افزايش تبديل ، اقدام كتبي و بصري انجام دهيد. بنابراين در انتهاي تماس تلفني خود همانطور كه در بالا توضيح داده شد ، يك دكمه بزرگ قرمز يا نارنجي قرار دهيد كه به معناي واقعي كلمه به فرد مي گويد در مرحله بعد چه كاري انجام دهد: كليك نكنيد خريد كنيد.

10 مراحل بعدي و فرم ارائه: ذهن گيج شده مي گويد “نه” بنابراين هدف شما اين است كه مطمئن شويد تمام مراحل مربوط به قرار دادن كتاب و ادعاي پيشنهاد پاداش و روشن است.

اگر كتاب شما در آمازون به فروش مي رسد و آنها براي خريد هديه خود نياز به ارائه مدارك خريد دارند ، سپس به صورت درب منزل به آنها بگوييد كه ابتدا كتاب را در آمازون خريداري كنند (و پيوند را ارائه دهيد) ، شماره آنها را دريافت كرده و به وب سايت خود بازگرديد تا اطلاعات آنها را در فرم ارائه شده وارد كنيد.

اين صفحه بايد نام ، آدرس ايميل و فيلدي را كه بايد در كميسيون آمازون وارد كند از خريدار بخواهد.

به هر حال ، هديه دادن در هنگام خريد نه تنها افراد را مجبور به خريد مي كند ، بلكه از فرصت ايجاد يك ليست نيز استفاده مي كند. اين به شما كمك مي كند تا بدانيد چه كسي كتابهاي شما را خريداري كرده است و مي توانيد از طريق ايميل ها و نامه هاي خود با آنها ارتباط برقرار كنيد.

11 اشتراك گذاري اجتماعي: شما مي خواهيد هر كاري كه مي توانيد انجام دهيد تا به انتشار كتاب خود كمك كنيد ، بنابراين فراموش نكنيد كه يك دكمه اشتراك گذاري اجتماعي اضافه كنيد كه طرفداران را تشويق مي كند تا كتاب را با دوستان و دنبال كنندگان خود به اشتراك بگذارند.

يك دكمه اشتراك گذاري اجتماعي را در پايين صفحه ، يا در صفحه اصلي و همچنين در صفحه تشكر اضافه كنيد ، در نتيجه پس از ارسال نامه يا خريد در صورت فروش در وب سايت شما.

12 تصوير اجتماعيبه برخي از طرفداران مي خواهند اشتراك گذاري اجتماعي را به سطح بعدي برسانند و به اشتراك گذاري اطلاعات مربوط به كمپين شما با ديگران كمك كنند. شركاي JV و شركت هاي وابسته نيز ممكن است شامل شوند.

نكته اصلي اين است كه با ايجاد برخي تصاوير و پوسترها كه مي توانند كپي ، چسباندن و استفاده از آنها در رسانه هاي اجتماعي يا حتي وبلاگ هاي خود براي كمك به گسترش كلمه ، براي آنها تا حد امكان اين كار را آسان كنند.

اگر مي خواهيد به JV Partners and Affiliates بپيونديد ، مي خواهيد يك ابزار مشترك بسازيد كه URL هاي منحصر به فردي براي آنها ايجاد مي كند تا از آنها استفاده كنيد تا بتوانيد از آنها براي فروش پاداش بگيريد.

13 هشتگ: قدرت هشتگ ها را فراموش نكنيد. يك هشتگ رسمي معرفي كتاب ايجاد كنيد كه مردم بتوانند در تبليغات رسانه هاي اجتماعي از آن استفاده كنند. اين به شما كمك مي كند تعداد افرادي را كه به شما در انتشار اين خبر كمك مي كنند ، پيگيري كنيد.

اميدوارم اين چك ليست به شما كمك كند تا تمام اطلاعات مورد نياز براي ايجاد صفحه فرود كتاب را كه شامل فروش مي شود ، درج كنيد.

https://hillbilly.ir/اصول-يك-صفحه-موثر-در-انتشار-كتاب-13-نكته-ب/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.