در مورد كسب و كار شما، بازاريابي اينترنتي ديگر يك گزينه نيست. رسانه هاي اجتماعي به وب سايت هايي كه توسط گوگل ايندكس شده اند، بك لينك مي دهند. با اين حال، موتورهاي جستجو 1+ سهام را نيز حساب مي كنند. اگر لينك هاي شما در شبكه هاي اجتماعي به خوبي پيش برود، به شما …
چگونه فهرست كردن كسب و كار من در سايت هاي رسانه هاي اجتماعي مي تواند ترافيك كسب و كار من را افزايش دهد؟ https://hillbilly.ir/چگونه-فهرست-كردن-كسب-و-كار-من-در-سايت-ها/ https://hillbilly.ir/چگونه-فهرست-كردن-كسب-و-كار-من-در-سايت-ها/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 30 Oct 2021 05:49:58 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17164
در مورد كسب و كار شما، بازاريابي اينترنتي ديگر يك گزينه نيست. رسانه هاي اجتماعي به وب سايت هايي كه توسط گوگل ايندكس شده اند، بك لينك مي دهند. با اين حال، موتورهاي جستجو 1 سهام را نيز حساب مي كنند. اگر لينك هاي شما در شبكه هاي اجتماعي به خوبي پيش برود، به شما …
در مورد كسب و كار شما، بازاريابي اينترنتي ديگر يك گزينه نيست. رسانه هاي اجتماعي به وب سايت هايي كه توسط گوگل ايندكس شده اند، بك لينك مي دهند. با اين حال، موتورهاي جستجو 1 سهام را نيز حساب مي كنند. اگر لينك هاي شما در شبكه هاي اجتماعي به خوبي پيش برود، به شما كمك مي كند تا رتبه هاي بالاتري در موتورهاي جستجو كسب كنيد. Google همچنين Google را در نظر نمي گيرد. قبل از ظهور شبكه اجتماعي گوگل، موتورهاي جستجو ميزان محبوبيت محتواي به اشتراك گذاشته شده در فيس بوك و توييتر را محاسبه مي كردند.
اگر ويديو، ميم يا پيوند شما به طور گسترده پخش شود، تنها به افزايش ديد در شبكه هاي اجتماعي و موتورهاي جستجو كمك مي كند. گسترش ترافيك ترافيك بيشتري را به همراه دارد، و اگر در مورد آنچه ديگران فكر مي كنند ارزش اخبار را دارد مي نويسيد، ممكن است مقالاتي در مورد سايت خود در هافينگتون پست، نيويورك تايمز يا ABC محلي خود بيابيد.
با ابزارهايي مانند TweetDeck يا برنامه بافر، ميتوانيد پستها را برنامهريزي كنيد تا چندين بار در طول روز در كانالهاي اجتماعي ظاهر شوند. استفاده از پستهاي مختلف براي جلب توجه به حوزههاي مختلف جمعيتي خود، زماني كه چندين بار پست ميكنيد، تضمين ميكند كه دنبالكنندگاني دريافت ميكنيد كه در برنامههاي مختلف يا در مناطق مختلف كار ميكنند. فناوري به شما امكان مي دهد بدون صرف زمان زيادي براي كارهايي كه قبلاً انجام داده ايد، با رسانه هاي اجتماعي مقابله كنيد و همه ما مي دانيم كه فيس بوك مي تواند اعتياد آور باشد!
رسانه هاي اجتماعي در هنگام برقراري ارتباط با مشتريان محلي نيز مفيد هستند. در حالي كه ممكن است هر روز وارد دفتر شما شوند، اين مشتريان بالقوه ممكن است علامت شما را براي بار دوم به شما ندهند. رسانههاي اجتماعي مانند فيسبوك و Google Business به مشتريان منطقه كمك ميكنند تا به جاي نگاه كردن به فهرستي از كسبوكارهاي محلي، كسبوكار شما را پيدا كنند تا افرادي را پيدا كنند كه ممكن است شما را در رسانههاي اجتماعي، موتورهاي جستجو و سايتهايي مانند Yelp بررسي كنند. براي افزايش ترافيك سايت هاي رسانه هاي اجتماعي محلي را فراموش نكنيد.
فهرست كردن كسب و كارتان در اين سايتها نه تنها يافتن شما را آسانتر نميكند. Google از اطلاعات تماس، نشانيهاي اينترنتي وبسايت و حتي ايدههايي درباره كسبوكار شما كه از آن وبسايتها جمعآوري شدهاند، استفاده ميكند تا صفحات نتايج موتور جستجو را با اطلاعات مربوط به كسبوكارتان پر كند. اگر آدرس اينترنتي شما در اين سايتها وجود دارد، زيرا به اين نكته اشاره كردهايد كه اطلاعات دقيقي درباره كسب و كار خود اضافه كنيد. اين اطلاعات همچنين در برنامههايي مانند Google Maps ظاهر ميشود، كه به شما كمك ميكند با كاربران تلفن همراهي كه ممكن است به دنبال آدرس شخصي شما يا شركتي در نزديكي باشند كه محصول يا خدمات شما را ارائه ميدهد ارتباط برقرار كنيد.
https://hillbilly.ir/چگونه-فهرست-كردن-كسب-و-كار-من-در-سايت-ها/feed/ 0