درخواست پرسپوليس از AFC و فيفا

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

درخواست پرسپوليس از AFC و فيفا

۲۱ بازديد

طبق گزارش ها شفافطبق قانون مصوب سال جاري ليگ برتر كشورمان ، تيم هاي ليگ برتر مجاز به استخدام بازيكنان خارجي جديد نيستند و فقط مي توانند از خارجياني كه سالها در تيم آنها هستند استفاده كنند و حتي بازيكنان خارجي را از ليگ برتر يك تيم به تيم ديگر نيز ممنوع است. اگرچه در …

درخواست پرسپوليس از AFC و فيفا https://livemag.ir/2021/01/درخواست-پرسپوليس-از-afc-و-فيفا/ https://livemag.ir/2021/01/درخواست-پرسپوليس-از-afc-و-فيفا/#respond مجله زنده خبري Sat, 02 Jan 2021 03:14:33 0000 ورزش و نشاط https://livemag.ir/2021/01/درخواست-پرسپوليس-از-afc-و-فيفا/ طبق گزارش ها شفافطبق قانون مصوب سال جاري ليگ برتر كشورمان ، تيم هاي ليگ برتر مجاز به استخدام بازيكنان خارجي جديد نيستند و فقط مي توانند از خارجياني كه سالها در تيم آنها هستند استفاده كنند و حتي بازيكنان خارجي را از ليگ برتر يك تيم به تيم ديگر نيز ممنوع است. اگرچه در …

                                                                                                                                                                                                            درخواست پرسپوليس از AFC و FIFA

طبق گزارش ها شفافطبق قانون مصوب سال جاري ليگ برتر كشورمان ، تيم هاي ليگ برتر مجاز به استخدام بازيكنان خارجي جديد نيستند و فقط مي توانند از خارجياني كه سالها در تيم آنها هستند استفاده كنند و حتي بازيكنان خارجي را از ليگ برتر يك تيم به تيم ديگر نيز ممنوع است.

اگرچه در نگاه اول اين قانون براي فوتبال كشورمان مضر و مضر در نظر گرفته شده است ، اما در واقع برخي از تيم ها از اين تصميم پيروز شده اند و شايد مهمترين اين تيم ها استقلال و پرسپوليس باشد كه بدون بودجه دولتي و بدون صاحبان خصوصي. آنها قادر به پرداخت حقوق مربيان و بازيكنان خارجي خود نيستند و اين بدهي ها مشكلات زيادي را در مجامع حقوقي بين المللي براي آنها ايجاد مي كند.

بدهي هاي ارزي و تيمي كه درآمد ارزي ندارد!

البته يكي از بزرگترين مشكلات امروز پرسپوليس اين است كه آنها درآمدهاي ارزي ندارند و با توجه به نرخ دلار و يورو در كشور ، توانايي باشگاه در تبديل ريال به ارز خارج از توان باشگاه است و مقدار زيادي هزينه اضافي براي قرمزها.

قرمزها كه از طريق وجوهي مانند انتقال بازيكنان به تيم هاي خارجي موفق به پرداخت بخشي از بدهي ارزي خود شدند ، در ابتداي فصل نقل و انتقالات به دليل عدم اشرافيت از طرف بازيكنان مانند مهدي ترابي و شجاع خليل زاده موفق به كسب درآمد نشدند. قرارداد بازيكنان ستاره. تاريخچه انتقال بشار اسد به قطر بسيار بي تجربه بوده است ، بنابراين پولي كه مي توانست توسط اين بازيكن به حساب پرسپوليس واريز شود از دست مي رود و آنها بشار را كه نقش مهمي در رشد و شكوفايي او دارد از دست مي دهند. ساده و ارزان

اكنون پرسپوليسي ها با آخرين بدهي هاي ارزي خود روبرو هستند و به محض اين كه حكم آنها صادر شد ، به زودي بايد منتظر احكام كالدرون و دستيارانش و همچنين جري بنگستون باشند و اين عاملي شده است كه بار ديگر باشگاه را براي تهيه چالش مي كشد. ارز پنجره انتقال را نبنديد.

نامه اي براي بازپرداخت بدهي به AFC

پرسپوليس با توجه به حضورش در فينال آسيا و جوايز خوبي كه مي تواند از اين طريق دريافت كند ، اميد باراني دارد كه مي تواند با استفاده از اين پول كه بيش از 2 ميليون دلار خواهد بود ، برخي از اين مشكلات مالي را برطرف كند. اما از اين طريق آنها با مشكلاتي نيز روبرو مي شوند كه مهمترين آنها شرايط تحريم هاي ظالمانه اعمال شده عليه كشورمان است و اين اجازه نمي دهد پول به راحتي به حساب احزاب ايراني واريز شود و اين باعث سرخ پوشان شده است.

در اين رابطه شايعه شده است كه پرسپوليسي ها قصد دارند مقداري از اين پول را به همان روشي كه در مورد بدهي به برانكو و دستيارانش هزينه كردند ، هزينه كنند و به گفته “روشنفكران” باشگاه پرسپوليس به زودي نامه اي به AFC ارسال مي كنند تا از آنها بخواهند هزينه كنند با توجه به شرايط تحريم و عدم توانايي AFC در انتقال پاداش به پرسپوليس ، بخشي از اين پول براي پرداخت بدهي به بازيكنان و مربيان خارجي است.

البته سرخ ها بايد بتوانند AFC را متقاعد كنند كه معادل اين بدهي ها را به ريال در حساب هاي خود دارند و از آنجا كه شرايط تحريم ها اجازه انتقال پول به خارجي ها را نمي دهد ، آنها مي خواهند با همتايان خارجي خود حساب تسويه كنند.

چه زماني پول به قرمزها مي رود؟

مشكل ديگري كه پرسپوليسي ها دارند اين است كه پاداش قرمزهاي آسيا به حساب آنها در كنفدراسيون فوتبال آسيا واريز مي شود ، زيرا آنها تا 3 فوريه فرصت پرداخت بوديمير را ندارند و در صورت عدم انجام اين كار ، 3 پنجره بسته خواهد شد نقل و انتقالات انجام مي شود و اين اصلاً براي تيم خوب نيست كه در نيم فصل دوم تقويت مي شود.
در همين راستا ، آزار و اذيت “روشنفكران” نشان مي دهد كه جوايز مسابقات مختلف بين المللي در كنفدراسيون فوتبال آسيا معمولاً در پايان هر سال به حساب تيم ها واريز مي شود و آنها مي توانند آن را دريافت كنند و اين ممكن است خبر خوبي براي پرسپوليس باشد.

پرسپوليسي ها با اين حساب قطعاً مي توانند روي پولي كه براي حضور در فينال آسيا تا 3 فوريه به دست آوردند حساب كنند و تنها چيزي كه مي ماند اين است كه كنفدراسيون فوتبال آسيا موافقت كند كه طلبكاران خارجي پرسپوليس را از اين حساب پرداخت كند.

قرمزها تخفيف از بوديمير مي خواهند

پرسپوليسي ها علاوه بر ارسال درخواستي به AFC براي پرداخت مطالبات خارجي هاي سابق خود ، در حال مذاكره با بوديمير و وكيل او نيز هستند تا از او بخواهند براي يك فصل كه هرگز در پرسپوليس بازي نكرد تخفيف در نظر بگيرد تا بد نباشد شرايط اقتصاد كشور آنها نبايد تحت فشار باشد. البته ، با توجه به آنچه در طول مديران قبلي براي بوديمير رخ داده ، بعيد به نظر مي رسد كه او موافقت كند كه به اين تيم تخفيف دهد. اما شنيده ها حاكي از آن است كه سرخ ها پس از دريافت توافق نامه AFC قصد دارند در نيمه راه به بودمير پرداخت كنند كه بايد توسط اين بازيكن تأييد شود يا اينكه وي تمام پول خود را از پرسپوليس پس خواهد گرفت يا خير. آنها آن را مي خواهند؟!

استعلام پرسپوليس از فيفا

علاوه بر تعهدات بودمير ، پرسپوليس بايد مطالبات يكي از دستياران كالدرون و همچنين بنگستون را پرداخت كند و با توجه به مبلغ كمي كه دو خارجي از سرخ ها مي خواهند ، مديران باشگاه قصد دارند راهي براي پرداخت پول پيدا كنند. طبق گفته باشگاه پرسپوليس ، آنها قصد دارند از فيفا سوال كنند و بدانند كه چه بخشي از درآمد خود را در فيفا براي پرداخت بدهي دستياران برانكو خرج كرده اند و چه مقدار پول به حساب آنها مانده است. قرمزها اميدوارند مبلغي كه در فيفا دارند براي پرداخت بدهي اينجو و بنگستون كافي باشد و مجبور نباشند بابت اين مبلغ به كنفدراسيون فوتبال آسيا بروند.

https://livemag.ir/2021/01/درخواست-پرسپوليس-از-afc-و-فيفا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.