كاشت دوستان در رسانه هاي اجتماعي: چرا مهم است؟

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

كاشت دوستان در رسانه هاي اجتماعي: چرا مهم است؟

۶ بازديد

كاشت دوستان در رسانه هاي اجتماعي: چرا مهم است؟

بسياري از كسب‌وكارهاي كوچك، سازمان‌ها و گروه‌ها در تلاش هستند تا مخاطبان آنلاين پرورش دهند. بسياري از اين صاحبان مشاغل از سايت هاي شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك، لينكدين و توييتر براي توسعه دنبال كنندگان آنلاين استفاده مي كنند. امروزه راه اندازي صفحات و حساب هاي تجاري در اين وب سايت ها رايگان و …

كاشت دوستان در رسانه هاي اجتماعي: چرا مهم است؟ https://hillbilly.ir/كاشت-دوستان-در-رسانه-هاي-اجتماعي-چرا-مه/ https://hillbilly.ir/كاشت-دوستان-در-رسانه-هاي-اجتماعي-چرا-مه/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 30 Oct 2021 13:52:32 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17184

كاشت دوستان در رسانه هاي اجتماعي: چرا مهم است؟

بسياري از كسب‌وكارهاي كوچك، سازمان‌ها و گروه‌ها در تلاش هستند تا مخاطبان آنلاين پرورش دهند. بسياري از اين صاحبان مشاغل از سايت هاي شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك، لينكدين و توييتر براي توسعه دنبال كنندگان آنلاين استفاده مي كنند. امروزه راه اندازي صفحات و حساب هاي تجاري در اين وب سايت ها رايگان و …

كاشت دوستان در رسانه هاي اجتماعي: چرا مهم است؟

بسياري از كسب‌وكارهاي كوچك، سازمان‌ها و گروه‌ها در تلاش هستند تا مخاطبان آنلاين پرورش دهند. بسياري از اين صاحبان مشاغل از سايت هاي شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك، لينكدين و توييتر براي توسعه دنبال كنندگان آنلاين استفاده مي كنند.

امروزه راه اندازي صفحات و حساب هاي تجاري در اين وب سايت ها رايگان و آسان است. اگر عضويت و ديده شدن در سايت هاي شبكه هاي اجتماعي در اولويت است، دوستان و روابط نيز دستاوردهاي بزرگي هستند.

مانند هر رويداد اجتماعي، شركت در گفتگو براي دوست يابي و محبوب شدن ضروري است. بنابراين، هرچه «مكالمه» با حساب شبكه اجتماعي شما مرتبط تر باشد، علاقه بيشتري به شركت، سازمان يا گروه خود داريد. زايمان منظم در تقويت روابطي كه در حال حاضر داريد مهم است.

افزايش محبوبيت دوستان در سايت هاي شبكه هاي اجتماعي از طريق روش هاي اثبات شده نيز امكان پذير است. امروزه تضادهاي زيادي بين ليست مخاطبين ايميل و سايت هاي شبكه هاي اجتماعي وجود دارد.

س. كاشت دوستانه چيست؟

A. در مورد افزايش تعداد دوستان و همكاران در سايت هاي شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك، توييتر و لينكدين صحبت مي كند.

س. موثرترين راه براي گسترش دوستان در فيس بوك چيست؟

الف. اولين راه براي به دست آوردن دوستان بيشتر اين است كه به فيس بوك اجازه دهيد حساب ايميل شما و مخاطبين مرتبط با آن حساب را مشاهده كند. اگر چندين حساب ايميل داريد و يكي به نامه هاي تجاري اختصاص داده شده است، از ايميل تجاري استفاده كنيد. براي صفحات تجاري، از آدرس هاي ايميل ساير كارمندان دوستاني ايجاد كنيد. فيس بوك از طريق ليستي از مخاطبين ايميل از شما درخواست دوستي ايجاد مي كند. امروزه فيسبوك براي كار با Yahoo، Hotmail، AOL، Comcast، SBCGlobal.net، Verizon.net و حتي Skype راه اندازي شده است. همچنين با ساير سرويس هاي ايميل كار خواهد كرد.

علاوه بر اين، فيس بوك گزينه اي به نام «ابزارهاي ديگر» را تبليغ مي كند. برنامه‌هاي ايميل بومي را در رايانه‌هايي مانند Eudora يا Apple Mail مي‌خزد. فيس‌بوك همچنين مخاطبيني را كه قبلاً در فيس‌بوك، از دبيرستان‌ها، كالج‌ها و دانشگاه‌هاي گذشته، و كاربران گذشته و حال جستجو مي‌كنند، جستجو مي‌كند. فيس بوك اين اطلاعات را در نمايه شخصي يا شركتي شما ذخيره مي كند، بنابراين شما را با اطلاعات مشابه فهرست شده با ديگران شناسايي مي كند. يكي از ساده ترين راه ها براي پيدا كردن افراد، وارد كردن آدرس ايميل آنها در نوار جستجوي فيس بوك است.

س. موثرترين راه براي گسترش دوستان در توييتر چيست؟

الف. توييتر راه هاي ديگري را براي انتشار دوستان و فيس بوك ايجاد كرده است. مي توانيد پيشنهادات توييتر را دنبال كنيد. توييتر در اين گزينه ها سعي مي كند شما را با دوستان افرادي كه شما را دنبال مي كنند ارتباط دهد. در توييتر، همچنين مي‌توانيد به دنبال علاقه به دسته‌هاي اصلي باشيد و با جستجوي كلمات كليدي خاص‌تر شويد. Find Friends مخاطبين ايميل را جستجو مي كند و يك پيام خودكار براي آن مخاطبين ارسال مي كند و از آنها دعوت مي كند تا شما را در توييتر دنبال كنند. Find Friends همچنين در صورت وجود حساب هاي LinkedIn را جستجو مي كند. توييتر مانند فيس بوك به شما امكان مي دهد با تايپ آدرس ايميل خود، فالوورهاي خود را افزايش دهيد.

س. ايده هاي جديدي در مورد گسترش روابط در LinkedIn.com چيست؟

الف. لينكدين به اعضا اجازه مي دهد تا مخاطبين را از يك حساب ايميل متصل به حساب لينكدين وارد كنند. تعيين شركت يك رويه رايج است. لينكدين اين نوع شبكه تجاري را تبليغ مي كند و بستري را براي آن در اينترنت ارائه مي دهد. لينكدين به اعضا اين امكان را مي‌دهد تا با برقراري ارتباط با ديگران از طريق اتصالات موجود، مخاطبين را از شبكه خود دعوت كنند. گروه هاي لينكدين يك راه عالي براي گسترش ليست مخاطبين شما هستند. به يك گروه لينكدين مرتبط با يك شغل يا شركت بپيونديد و به جاي “مخفي كردن” به طور فعال صحبت كنيد و پيام ارسال كنيد. اغلب اعضاي گروه به آنچه شما براي گفتن داريد علاقه مند مي شوند و مي خواهند با شما ارتباط برقرار كنند.

س. آيا راه ديگري براي يافتن دوستان به جز ليست تماس ايميل شخصي وجود دارد؟

A. بله. اگر يك ليست ايميل محكم براي كسب و كار خود داريد، سعي كنيد اين ليست را در فيس بوك يا توييتر قرار دهيد. هر سايت را بررسي كنيد تا فرمت فايل مناسب را پيدا كنيد. استفاده از ليست هاي ايميل موثر با مشتريان، مخاطبين تجاري و آينده به گسترش كسب و كار شما در دنياي رسانه هاي اجتماعي كمك مي كند. اين ليست ها را مي توان به سايت اضافه كرد و به صورت خودكار براي درخواست دوستان يا مخاطبين ارسال كرد.

بديهي است كه راه هاي زيادي براي گسترش ليست دوستان و ارتباطات شما در سايت هاي شبكه هاي اجتماعي وجود دارد. اگر به درستي انجام شود، حضور يك شركت يا سازمان در اين شبكه هاي اجتماعي بزرگ مي تواند تا حد زيادي افزايش يابد.

https://hillbilly.ir/كاشت-دوستان-در-رسانه-هاي-اجتماعي-چرا-مه/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.