7 نكته رسانه هاي اجتماعي براي وب سايت تجارت الكترونيك شما
بازاريابي آنلاين هرگز آسان تر نبوده است و استفاده مناسب از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي مي تواند آن را ساده تر و موثرتر كند. 1. محتواي ارزشمندي براي اشتراك گذاري ايجاد كنيد براي اينكه چيزي براي اشتراك گذاري در رسانه هاي اجتماعي داشته باشيد، محتوايي ايجاد كنيد كه براي مخاطبان شما ارزش قائل باشد. به …
7 نكته رسانه هاي اجتماعي براي وب سايت تجارت الكترونيك شما https://hillbilly.ir/7-نكته-رسانه-هاي-اجتماعي-براي-وب-سايت-تج/ https://hillbilly.ir/7-نكته-رسانه-هاي-اجتماعي-براي-وب-سايت-تج/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 04 Nov 2021 15:00:16 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17498
7 نكته رسانه هاي اجتماعي براي وب سايت تجارت الكترونيك شما
بازاريابي آنلاين هرگز آسان تر نبوده است و استفاده مناسب از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي مي تواند آن را ساده تر و موثرتر كند. 1. محتواي ارزشمندي براي اشتراك گذاري ايجاد كنيد براي اينكه چيزي براي اشتراك گذاري در رسانه هاي اجتماعي داشته باشيد، محتوايي ايجاد كنيد كه براي مخاطبان شما ارزش قائل باشد. به …
7 نكته رسانه هاي اجتماعي براي وب سايت تجارت الكترونيك شما
بازاريابي آنلاين هرگز آسان تر نبوده است و استفاده مناسب از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي مي تواند آن را ساده تر و موثرتر كند.
1. محتواي ارزشمندي براي اشتراك گذاري ايجاد كنيد
براي اينكه چيزي براي اشتراك گذاري در رسانه هاي اجتماعي داشته باشيد، محتوايي ايجاد كنيد كه براي مخاطبان شما ارزش قائل باشد. به عنوان مثال، اينفوگرافيك، مطالعات موردي، پست هاي وبلاگ و موارد ديگر ايجاد كنيد كه براي ارائه نتايج به مخاطبان طراحي شده اند.
2. يك گروه استراتژيك براي افرادي كه ممكن است محصول شما را بخواهند راه اندازي كنيد
در فيس بوك، مي توانيد يك گروه ويژه براي زير گروه هايي كه ممكن است بخواهند محصول شما را بخرند، راه اندازي كنيد. به عنوان مثال، اگر لوازم آرايشي مي فروشيد، مي توانيد يك گروه براي افرادي كه به آرايش علاقه دارند راه اندازي كنيد. در گروهها، ميتوانيد رويدادهاي زنده براي نشان دادن آرايش، نشان دادن نحوه لباس پوشيدن و حتي شبكهاي از فروشگاهها مانند كالا داشته باشيد.
3. در زمينه هاي مختلف با اينفلوئنسرها همكاري كنيد
بهترين راه براي استفاده از رسانه هاي اجتماعي، قرارداد با فعالان در پلتفرم هايي است كه مخاطبان شما دوست دارند. اينفلوئنسر كسي است كه دنبال كنندگاني دارد كه شامل مخاطبان شما مي شود. آنها ممكن است چمدان شما را باز كنند، مرتباً از آن در ويديوهاي خود استفاده كنند يا بازبيني كنند.
4. پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي را به طور مناسب علامت گذاري كنيد
بسيار مهم است كه صداي برند خود را پيدا كنيد. برخي از شركت هايي كه كار بسيار خوبي در طراحي صداهاي برند براي محصولات خود انجام داده اند Penzey’s Spices، Dove و Dominoes هستند. براي ايده گرفتن مي توانيد آن ها را خودتان بررسي كنيد.
5. مخاطبان خود را اغلب درگير كنيد
رسانه هاي اجتماعي بايد در خط مقدم ارتباطات اجتماعي باشند. به همين دليل به آن “رسانه هاي اجتماعي” مي گويند. بسياري از شركت ها اين اشتباه را مرتكب مي شوند كه آن را يك چيز واحد مي سازند. اما، شما بايد به دنبال گفتگو با مخاطبان خود باشيد تا آنها احساس كنند شما را مي شناسند و احساس كنند كه شما آنها را مي شناسيد.
6. با مشتريان خود نيز پيگيري كنيد
اين كار را به تنهايي انجام ندهيد فراموش نكنيد كه بسته به صحنه، مخاطبان خود را دوست داشته باشيد، دنبال كنيد و به آنها پاسخ دهيد. اگر اين كار را فقط يك راه انجام دهيد، خيلي دوستانه نيست و راه خوبي براي استفاده از پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي نيست. در فيس بوك، مطمئن شويد كه يك صفحه تجاري و احتمالاً يك حساب شخصي عمومي ايجاد مي كنيد تا بتوانيد آزادانه مشتريان خود را دنبال كنيد زيرا محدوديت هايي براي اطلاعات شخصي شما وجود دارد.
7. اشتراك گذاري اجتماعي را به وب سايت خود اضافه كنيد
اجازه دهيد ديگران برخي از كارها را براي شما انجام دهند. با گنجاندن اشتراك گذاري اجتماعي در چندين پلتفرم در وب سايت خود، اشتراك گذاري نتايج را براي آنها آسان كنيد. از آنها بخواهيد به اشتراك بگذارند و آنها را تشويق كنيد كه به اشتراك بگذارند، و آنها اين كار را خواهند كرد.
مهم است كه پلتفرم هاي رسانه اجتماعي مناسبي را انتخاب كنيد كه مي دانيد مخاطبان شما دارند و مي خواهند نمايه شما را ببينند. به اين ترتيب، آنها علاقه مند مي شوند، با شما تعامل مي كنند و به آنچه كه پست مي كنيد پاسخ مي دهند.
https://hillbilly.ir/7-نكته-رسانه-هاي-اجتماعي-براي-وب-سايت-تج/feed/ 0