آكادمي موفقيت در مشاغل خانگي – آيا آموزش آكادمي موفقيت در مشاغل خانگي است؟

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

آكادمي موفقيت در مشاغل خانگي – آيا آموزش آكادمي موفقيت در مشاغل خانگي است؟

آكادمي موفقيت كسب و كار خانگي (HBSA) يك شركت مستقر در آيووا است كه به بازاريابان شبكه اي كمك مي كند تا از فناوري، فضا و بازاريابي با هدف رشد كسب و كار خود استفاده كنند. اگرچه به عنوان يك شركت برجسته شهرت پيدا كرده است، اما همه از نحوه آموزش آن قدرداني نمي كنند. …

آكادمي موفقيت در مشاغل خانگي – آيا آموزش آكادمي موفقيت در مشاغل خانگي است؟ https://hillbilly.ir/آكادمي-موفقيت-در-مشاغل-خانگي-آيا-آموزش/ https://hillbilly.ir/آكادمي-موفقيت-در-مشاغل-خانگي-آيا-آموزش/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 06 Nov 2021 11:14:29 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17591

آكادمي موفقيت در مشاغل خانگي – آيا آموزش آكادمي موفقيت در مشاغل خانگي است؟

آكادمي موفقيت كسب و كار خانگي (HBSA) يك شركت مستقر در آيووا است كه به بازاريابان شبكه اي كمك مي كند تا از فناوري، فضا و بازاريابي با هدف رشد كسب و كار خود استفاده كنند. اگرچه به عنوان يك شركت برجسته شهرت پيدا كرده است، اما همه از نحوه آموزش آن قدرداني نمي كنند. …

آكادمي موفقيت در مشاغل خانگي – آيا آموزش آكادمي موفقيت در مشاغل خانگي است؟

آكادمي موفقيت كسب و كار خانگي (HBSA) يك شركت مستقر در آيووا است كه به بازاريابان شبكه اي كمك مي كند تا از فناوري، فضا و بازاريابي با هدف رشد كسب و كار خود استفاده كنند. اگرچه به عنوان يك شركت برجسته شهرت پيدا كرده است، اما همه از نحوه آموزش آن قدرداني نمي كنند. بياييد نگاهي دقيق تر به HBSA بيندازيم و ببينيم كه چگونه كار مي كند.

تاريخ:

HBSA زاييده فكر Martin Lightbowne و Joshua Fusion، فروشندگان شبكه مستقل و بسيار موفق است. به عنوان يك تلاش مشترك، جاش و مارتين يك نوع دوره “مطالعه داخلي” را براي آموزش بازاريابي شبكه اي در سرتاسر جهان ترتيب داده اند، زيرا جاش در ايالات متحده زندگي مي كند و مارتين در بريتانيا زندگي مي كند.

HBSA توسط Better Business Bureau گواهي شد و رتبه A- را دريافت كرد. BBB در وب سايت خود دليل رتبه بندي (نه A) را “طول زمان كار” ذكر كرده است. اميدوارم در مورد استانداردهاي BBB به روز شود.

دوره:

HBSA 2 مسير آموزشي، Basic و Elite را مي فروشد. آموزش پايه بر قرار دادن دانش آموزان در يك وب سايت با صفحه وب خود، درك ترافيك هدفمند و هدايت ترافيك هدفمند به آن صفحه از طريق رسانه هاي اجتماعي، وب 2.0 و مقاله نويسي تمركز دارد. هدف دانشجويان در دوره اصلي ايجاد 5-15 رهبر در روز و شروع كمك به 1 تا 3 نفر در هفته در مشاغل خود است.

دوره هاي نخبه زماني مي آيند كه دانش آموزان اصول اوليه را تكميل كنند. اكنون دانش‌آموزان براي شروع به حركت كسب‌وكار به «مسير سريع» مي‌روند. اين شامل درك و استفاده از تبليغات حقوق و دستمزد، خبرنامه ها، مجلات، پيشنهادات مالي، ديدگاه هاي آينده و بسته و مهمتر از همه ساخت تيم است. هدف دانشجويان در دوره نخبگان توليد بيش از 100 رهبر در روز و شروع به اضافه كردن 10-15 نفر در هفته به مشاغل خود است.

HBSA – خوب:

HBSA سال ها پيش به طور كامل از رويكرد “دوستان و خانواده” فاصله گرفته است و بر شناخت محصولات، انتظارات شما و استفاده از فناوري براي كمك به موفقيت شما تمركز مي كند. برنامه درسي شما شامل كتابچه ها و دي وي دي ها است، كلاس درس شما دفتر شماست و برنامه درسي شما زماني است كه مي توانيد آن زمان را به شركت خود اختصاص دهيد. همچنين جلسات آنلاين و همچنين نمايش بازي و جلسات پرسش و پاسخ با استفاده از اتاق كنفرانس تلفني وجود دارد.

قوانين بازاريابي كه در اينجا آموزش داده مي شود بر شناخت بازار آنها و نحوه “نزديك شدن” به آن بازار متمركز است. اين مهارت ها استفاده از تلفن، كلام نوشتاري و به ويژه اينترنت است. اينها اجزاي پايداري هستند كه توسط اكثر خرده فروشان برتر استفاده مي شود.

HBSA از فناوري پيشرفته براي “راه رفتن” دانش آموزان با راه اندازي صفحه وب خود و هدايت ترافيك به آن صفحه استفاده مي كند. تاكيد آنها تنها بر مكانيك نيست، بلكه روانشناسي بازاريابي شبكه اي نيز هست. وقتي دانش آموز راحت باشد، دانشجو از طريق تكنيك هاي پيشرفته تر تبليغات اينترنتي و پاسخگويي خودكار (در برنامه نخبگان) به عقب برمي گردد. اگر مي توانيد ايميل بنويسيد، مي توانيد بر اين فناوري تسلط داشته باشيد.

يكي از منحصر به فردترين ويژگي هاي دوره هاي HBSA اين است كه موفقيت همه دانش آموزان را تضمين مي كند. با دوره نخبگان، به دانش آموزان هدف داده مي شود كه در مدت يك سال 700 نفر را به شركت اضافه كنند. اگر به آن هدف نرسند، تا رسيدن به شاگردي ادامه خواهند داد. (دوره هاي پايه ضمانت موفقيت يكساني دارند اما فقط 100 نفر)

به نظر مي رسد كه HBSA مي تواند بر روي اين تضمين بايستد، زيرا آنها براي هر دانش آموز مربي شخصي، حرفه اي و تجاري خود را براي كمك به آنها در هر فرآيند ارائه مي دهند. تقريباً هر ورزشكار المپيكي مدال طلا مربي خود را دارد و HBSA نيز به همان فلسفه برنده شدن پايبند است.

HBSA – بد:

HBSA انتظار دارد كه هر دانش آموز متعهد شود كه 5 تا 10 ساعت در هفته را صرف كار خود كند تا به اين نتايج دست يابد. HBSA هميشه با امضاي الكترونيكي در نامه بيمه اين تعهد را مطالبه مي كند. براي كساني كه آماده نيستند اين تعهد را انجام دهند، و “آن را در خط قرار دهند”، آنها “در درب” نمي گيرند.

اين دوره بسيار مفصل است، با بروشور، دي وي دي، جلسات آنلاين و يك مربي شخصي براي (حداقل) 1 سال. براي كساني كه اميدوارند «مديريت ارزان» مسائل بازاريابي را داشته باشند، احتمالاً بايد در يك كتاب الكترونيكي 19.95 دلاري در اينترنت سرمايه گذاري كنند.

همچنين، در حالي كه HBSA اشاره كرد كه در بيش از 30 كشور دانش‌آموز دارد، آموزش فقط به زبان انگليسي است. براي افراد خارج از دنياي انگليسي زبان، اين جذاب نخواهد بود.

اگر مقاله‌هاي جاش يا مارتين را خوانده باشيد، مي‌دانيد كه اين افراد در بازاريابي شبكه‌اي واقعاً «واقعيت» و «مستقيم به نقطه» هستند، و اميدوارم آنها هم همين آموزش را داشته باشند. اگر خجالتي هستيد يا به فردي برخورد كرده ايد كه ممكن است در صورت لزوم رويكردش «در صورت شما» باشد، اين دوره ممكن است براي شما خيلي سخت باشد.

به طور خلاصه:

اين دوره تقريباً هميشه براي كساني كه تجارت برند را شروع مي كنند “بي مغز” ناميده مي شود. ساختار تدريس، استفاده از فناوري و به ويژه حمايتي كه از آنها ارائه مي شود خود گوياي اين موضوع است. HBSA مطمئناً نگران موفقيت هر دانش آموزي است كه با آن كار مي كند.

https://hillbilly.ir/آكادمي-موفقيت-در-مشاغل-خانگي-آيا-آموزش/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.