الهيات آموزش راديكال – راهي به سوي تغيير اجتماعي و عدالت
نظريه آموزش راديكال كه به عنوان آموزش انتقادي نيز شناخته مي شود، نوعي آموزش مرتبط با سياسي است. شناخته شده است كه آموزش قدرتمند به مردم روحيه مشاركت سياسي مي دهد. بر اساس اين نظريه، امروزه اشكال اساسي آموزش فريبنده تلقي مي شود و تفاوت زيادي بين افراد ايجاد مي كند. پژوهشگران، نظريه پردازان و …
الهيات آموزش راديكال – راهي به سوي تغيير اجتماعي و عدالت https://hillbilly.ir/الهيات-آموزش-راديكال-راهي-به-سوي-تغيير/ https://hillbilly.ir/الهيات-آموزش-راديكال-راهي-به-سوي-تغيير/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 09 Nov 2021 15:51:42 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17730
الهيات آموزش راديكال – راهي به سوي تغيير اجتماعي و عدالت
نظريه آموزش راديكال كه به عنوان آموزش انتقادي نيز شناخته مي شود، نوعي آموزش مرتبط با سياسي است. شناخته شده است كه آموزش قدرتمند به مردم روحيه مشاركت سياسي مي دهد. بر اساس اين نظريه، امروزه اشكال اساسي آموزش فريبنده تلقي مي شود و تفاوت زيادي بين افراد ايجاد مي كند. پژوهشگران، نظريه پردازان و …
الهيات آموزش راديكال – راهي به سوي تغيير اجتماعي و عدالت
نظريه آموزش راديكال كه به عنوان آموزش انتقادي نيز شناخته مي شود، نوعي آموزش مرتبط با سياسي است. شناخته شده است كه آموزش قدرتمند به مردم روحيه مشاركت سياسي مي دهد. بر اساس اين نظريه، امروزه اشكال اساسي آموزش فريبنده تلقي مي شود و تفاوت زيادي بين افراد ايجاد مي كند.
پژوهشگران، نظريه پردازان و محققان نظرات متفاوتي در مورد نظريه دارند. هم معلمان و هم دانش آموزان در كسب بهترين دانش ممكن مشاركت دارند.
هدف در آموزش ريشه اي الهيات
آموزش پايه پيشنهاد مي كند كه به شهروندان امروزي نبايد درست و نادرست آموزش داده شود. دانش مربوطه بايد منتقل شود تا آنها بتوانند تشخيص دهند كه چه چيزي درست است.
معلمان بايد دانش آموزان را تشويق كنند كه خارج از چارچوب فكر كنند و چيزهاي خارج از محيط كلاس را كشف كنند. به اين ترتيب سطح يادگيري و تدريس خود را بهتر درك خواهند كرد.
آموزش هاي مبتني بر اقتدار براي دانش آموزان بايد لغو شود. انضباط شخصي بايد تشويق شود تا دانش آموزان نگرش مشاركتي و اعتماد به نفس خود را توسعه دهند.
دانش آموزان نيز بخشي از يك دموكراسي هستند و از حقوق برابر برخوردارند. بنابراين، همه آنها حق دارند از دانش خود در زندگي واقعي استفاده كنند. به اين ترتيب، دانش آموزان مي فهمند كه چگونه دانش به دست آمده را در موقعيت هاي زندگي واقعي به كار ببرند.
هدف معلمان ارائه بهترين دانش و ارتقاي كيفيت آموزشي است كه به دانش آموزان ارائه مي دهند. بنابراين، آنها نبايد روي محصول تمركز كنند. آنها بايد به كار براي بهبود روابط دانش آموز و معلم ادامه دهند، كه كيفيت تدريس را بهبود مي بخشد.
ديدگاه هاي مختلف در مورد نظريه آموزش راديكال:
نظريه پردازان و صاحب نظران ديدگاه ها و نظرات خود را در مورد نظريه تربيت راديكال ارائه كرده اند. تعاريف و معاني زيادي براي اين نظريه وجود دارد. برخي از مردم بر اين باورند كه تئوري براي آغاز تحولات عمده براي بهبود كيفيت آموزش مهم است. برخي نيز معتقدند كه نقش مهمي در بررسي سطح تحصيلات ارائه شده در حال حاضر ايفا مي كند. شناسايي بهترين شيوه ها و روش ها براي بهبود و ارتقاي آموزش مهم است. عليرغم بسياري از چنين توضيحاتي، اين نظريه براي پيشرفت دانشگاهيان و مربيان در نظر گرفته شده است. به طور كلي، دگرگوني محيط آموزشي موجود. برخي نيز بر اين باورند كه دانشآموزان و معلمان بايد مشاركتهاي قوي براي بهبود محيط آموزشي ايجاد كنند.
نقش موسسه:
در شرايط كنوني برخي از محققين معتقدند كه موسسات آموزش دولتي به دليل اينكه اين موسسات تحت كنترل يك مرجع اجتناب ناپذير هستند، آموزش با كيفيتي ارائه نمي كنند. بنابراين خصوصي سازي مي تواند كيفيت آموزش ارائه شده را بهبود بخشد. اما برخي با اين ديدگاه مخالفند. برخي معتقدند كه مستقل كردن مؤسسات براي ارتقاي كيفيت آموزش نتايج خوبي به همراه نخواهد داشت. آزمايشي مهم در راه هاي جديد انتقال آموزش.
https://hillbilly.ir/الهيات-آموزش-راديكال-راهي-به-سوي-تغيير/feed/ 0