3 نكته براي داستان سرايي در شبكه هاي اجتماعي
چگونه براي كسب و كار خود روابط بهتري ايجاد كنيم تاريخ قبل از تلويزيون، اينترنت و رسانه هاي اجتماعي است، اما آنها بخش بزرگي از دنياي تجارت مدرن هستند. رسانه هاي اجتماعي بخش بزرگي از استراتژي بازاريابي شما هستند – يا بايد باشند – صرف نظر از اينكه در چه شركتي هستيد. گزارش در رسانه …
3 نكته براي داستان سرايي در شبكه هاي اجتماعي https://hillbilly.ir/3-نكته-براي-داستان-سرايي-در-شبكه-هاي-اجت/ https://hillbilly.ir/3-نكته-براي-داستان-سرايي-در-شبكه-هاي-اجت/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 15 Nov 2021 12:44:17 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18003
3 نكته براي داستان سرايي در شبكه هاي اجتماعي
چگونه براي كسب و كار خود روابط بهتري ايجاد كنيم تاريخ قبل از تلويزيون، اينترنت و رسانه هاي اجتماعي است، اما آنها بخش بزرگي از دنياي تجارت مدرن هستند. رسانه هاي اجتماعي بخش بزرگي از استراتژي بازاريابي شما هستند – يا بايد باشند – صرف نظر از اينكه در چه شركتي هستيد. گزارش در رسانه …
3 نكته براي داستان سرايي در شبكه هاي اجتماعي
چگونه براي كسب و كار خود روابط بهتري ايجاد كنيم
تاريخ قبل از تلويزيون، اينترنت و رسانه هاي اجتماعي است، اما آنها بخش بزرگي از دنياي تجارت مدرن هستند. رسانه هاي اجتماعي بخش بزرگي از استراتژي بازاريابي شما هستند – يا بايد باشند – صرف نظر از اينكه در چه شركتي هستيد.
گزارش در رسانه هاي اجتماعي مي تواند آگاهي از برند را افزايش دهد و به شما كمك كند فالوورهاي جديدي به دست آوريد. اما سروصدا زياد است.
اگر توجه را جلب نكنيد، پيام شما در دريايي از پيام هاي رقيب ديگر گم مي شود.
هنگامي كه سعي مي كنيم با دنبال كنندگان، مشتريان و مشتريان بالقوه خود ارتباط برقرار كنيم و ارتباط برقرار كنيم، مهم است كه به ياد داشته باشيم كه با كسي صحبت نمي كنيم يا فقط محصولات يا خدماتي را ارائه نمي دهيم.
آن را به عنوان زماني براي صحبت در مورد نام تجاري خود، شروع گفتگو در مورد اينكه چه كسي هستيد و چه چيزي ارائه مي دهيد، در نظر بگيريد.
در اينجا 3 نكته وجود دارد كه به شما كمك مي كند داستان ها را در استراتژي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي خود بگنجانيد:
نكته 1: انسان باشيد
مردم ابتدا با مردم ارتباط خواهند داشت نه با برندها. آنچه در جهان اتفاق مي افتد، آنچه در حال يادگيري هستيد و آنچه شما را هيجان زده مي كند با فالوورهاي خود به اشتراك بگذاريد. پيام برند خود، ماموريت خود و آنچه را كه براي آن ايستاده ايد، تقويت كنيد.
مخاطبان باهوش هستند و مي توانند تشخيص دهند كه چه زماني يك برند در متن آنها قابل اعتماد نيست. اخيراً سؤالي از مخاطبان eVision پرسيديم و بر اساس پاسخهايي كه دريافت كرديم، اين يك راه سرگرمكننده و واقعي براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد فالوورها در حين تبليغ كسبوكارمان است.
يعني فقط آنچه را كه مي خواهيد دنيا بداند به اشتراك بگذاريد! هنگامي كه چيزي را بيرون گذاشتيد، همه آن را مي بينند – و تصوير مي كنند و به اشتراك مي گذارند – بنابراين آنچه را كه فكر مي كنيد خوب و مناسب است انجام دهيد.
نكته 2: يك مقدار ايجاد كنيد
خلقت شما بايد هدفي داشته باشد كه نيازي به رهبري يا فروش نداشته باشد. به راههايي براي اطلاعرساني، سرگرم كردن يا برانگيختن مخاطب خود فكر كنيد.
در پلتفرم هايي مانند فيس بوك، لينكدين، توييتر و اينستاگرام، محتواي منحصر به فرد و جالبي مانند پست هاي وبلاگ، مقالات، اينفوگرافيك ها، ويديوها يا كتاب هاي الكترونيكي را به مردم ارائه دهيد.
ارسال منابع يكي از بهترين راه ها براي جلب توجه و دنبال كنندگان است. دعوت از جامعه شما براي اينكه بخشي از برند شما باشد، راهي عالي براي جلب مشاركت آنها با منابع شماست.
به عنوان مثال، اگر يك حساب كاربري داريد كه تلاش ميكند حضور و تعامل اينترنتي خود را افزايش دهد، ميتوانيد از فالوورهاي خود بخواهيد كه بزرگترين دلايلي را كه براي استخدام شخص ديگري براي انجام مالياتهاي خود دارند به اشتراك بگذارند.
از آنها بخواهيد كه پاسخ هاي خود را با كمك # مالياتي يا #آرامش بدون ماليات يا چيز ديگري هوشمندانه و كوتاه هشتگ كنند.
اگر طرفداران زيادي نداريد، بايد با به اشتراك گذاري محتواي مرتبط با صنعت خود، ارتباط با مردم و يافتن كاربران مرتبط، فالوورهاي بيشتري به دست آوريد.
در اينجا نمونه اي از برندي است كه اين كار را به خوبي انجام داده است: Lululemon در كمپين #justmymat خود. اين كار با يك زن در حال انجام يوگا در پلتفرم هاي مختلف در يك ويديوي مارك اينستاگرام آغاز شد. در نتيجه، هزاران فالوور با استفاده از هشتگ كمپين، عكسها و ويديوهاي خود را در حال انجام يوگا در سراسر جهان آپلود كردند.
نكته 3: نشان دهيد، نگو
گفتن داستان برندتان لزوماً به معناي نوشتن يك سري كپي نيست. عكسها و ويديوها ميتوانند راهي عالي براي به تصوير كشيدن اهميت برند شما باشند. برخي از پلتفرم ها بر روي تصاوير تمركز مي كنند (مثلاً پينترست و اينستاگرام).
يا كساني كه تغييراتي براي سهولت اشتراك گذاري در رسانه هاي اجتماعي با دسترسي بيشتر به عكس ها، فيلم ها و آلبوم ها ايجاد نكرده اند.
اگر مطمئن نيستيد كه از كجا مي توانيد تصاوير را دريافت كنيد، در مورد برنامه هاي طراحي و وب سايت ها تحقيق كنيد كه به شما امكان مي دهد از تصاوير يا مدل ها و پس زمينه خود براي ايجاد پست هاي جالب براي پلتفرم هاي اجتماعي مختلف استفاده كنيد.
راه هاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد داستاني را تعريف كنيد كه نشان دهنده برند شما، شركت شما و شما باشد! شما مجبور نيستيد به تنهايي با دنياي فيس بوك، اينستاگرام، لينكدين و توييتر روبرو شويد.
https://hillbilly.ir/3-نكته-براي-داستان-سرايي-در-شبكه-هاي-اجت/feed/ 0