به گزارش گروه فرهنگي هنري خبرگزاري آنا ، در هفتمين روز از نمايش آنلاين جشنواره مردمي فيلم عمار ، بيش از 50 اثر در بخش مستند ، داستان ، ويدئو و كليپ در وب سايت عماريار ظاهر مي شوند. اولين شانس ها در اين صفحه ها از ساعت 10 صبح شروع مي شود و آخرين …

برنامه روز هفتم جشنواره فيلم عمار اعلام شد/ افراشتن «پرچم‌هاي مجازي» و بازخواني پرونده «كميته» در عماريار https://online-mag.ir/2021/01/برنامه-روز-هفتم-جشنواره-فيلم-عمار-اعلا/ مجله آنلاين Wed, 06 Jan 2021 07:19:25 0000 مجله هنري و فرهنگ https://online-mag.ir/2021/01/برنامه-روز-هفتم-جشنواره-فيلم-عمار-اعلا/ به گزارش گروه فرهنگي هنري خبرگزاري آنا ، در هفتمين روز از نمايش آنلاين جشنواره مردمي فيلم عمار ، بيش از 50 اثر در بخش مستند ، داستان ، ويدئو و كليپ در وب سايت عماريار ظاهر مي شوند. اولين شانس ها در اين صفحه ها از ساعت 10 صبح شروع مي شود و آخرين …

به گزارش گروه فرهنگي هنري خبرگزاري آنا ، در هفتمين روز از نمايش آنلاين جشنواره مردمي فيلم عمار ، بيش از 50 اثر در بخش مستند ، داستان ، ويدئو و كليپ در وب سايت عماريار ظاهر مي شوند. اولين شانس ها در اين صفحه ها از ساعت 10 صبح شروع مي شود و آخرين فرصت ها را مي توان از طريق Amaryar.ir از ساعت 6 عصر مشاهده كرد.

در اينجا برخي از فيلم هاي امروز را مشاهده مي كنيد.

مستند “كميته” – احتمال سوم

كميته مركزي انقلاب اسلامي با پيامي از طرف امام هوميني (ره) در 23 فوريه 1979 براي رسيدگي به تخلفات تأسيس شد. كميسيون پس از پالايش و آموزش ، در داخل و بين الملل با رژيمهاي جعلي و باتيست عراقي مبارزه كرد. در سال 1970 ، در زمان پيشنهاد دولت و تصويب مجلس ، كميسيون انقلاب اسلامي براي سازماندهي ارتش منحل شد و پليس و جنسيت ماري ادغام شدند و پليس جمهوري اسلامي ايران را تشكيل دادند.

موضوع: تاريخ سياسي

زمان: 72 دقيقه

كارگردان: عبدالحسين بدرو

تهيه كننده: مهدي مطهر

جشنواره عمار

مستند “سيد جواد” -سانس سوم

سيد جواد احمدي در روستاي شيخ شعبان چهارمحال بختياري زندگي مي كند. وي پس از خدمت سربازي چهار سال در اصفهان تحصيل كرد و كار خود را به پايان رساند. بعد از انقلاب ، پيام امام اين است كه همه در يك روستاي ماهر بايد به روستاي خود برگردند و در آنجا ساكن شوند. سيد جواد به شيخ شعبان برمي گردد. وي با آموزش جوانان در روستاهايي كه افراد زيادي به اين حرفه مشغول هستند درآمد كسب مي كند. پايان نيز در هر خانه اي در ميان زنان رونق دارد.

موضوع: جنگ اقتصادي

زمان مورد نياز: 44 دقيقه

كارگردان: محمدرضا دهستاني

تهيه كننده: عطا پناهي

جشنواره عمار

مستند “سد در سد” – احتمال سوم

چند سال پس از قبولي در كنكور ، جامعه به سمت مستند گرايي سوق پيدا كرده و مافياي كنكور در حال شكل گيري است. اين ديدگاه ، مانند يك ويروس ، كل سيستم آموزش ملي را فرا گرفته و به نفع م institutionsسسات آموزشي است. بسياري از ناراحتي ها جامعه و دانشجويان را تهديد مي كند ، از جمله خودكشي حاوي ريتالين و نااميدي و افسردگي كه منجر به مصرف مواد مخدر مي شود.

موضوع: نظارت و پيچيدگي اجتماعي

زمان: 43 دقيقه

كارگردان: محمد جواد رايشي

تهيه كننده: محمد جواد رئيسي

جشنواره عمار

مستند “عاشقي” – احتمال سوم

“حاج حبيب الله الله معلمي” اولين نفري است كه عزاداري “حاج صادق آهنگران” رزمنده دفاع مقدس و دعا را نوشت. آهنگر ابتدا آن را به سلحشور هويزه مي گويد ، سپس به دعوت سيد محمد حسين علم الهدي ، مقابل امام خميني (ره). پخش اين عزاداري از رسانه ها مردم را آگاه مي كند. سپس حاج صادق آهنگران تقريباً تمام اشعار عزاداري خود را به حاج حبيب الله الله معلمي تسليم مي كند.

موضوع: جنبش جهاني مردم مظلوم

زمان: 41 دقيقه

كارگردان: محمد صادق باكتاسيان

تهيه كننده: محمد صادق بكتاشيان

جشنواره عمار

مستند “Trocage” – شانس سوم

هاليوود ، غول سينمايي جهان ، خطوط قرمز و محدوديت هايي را براي كنترل قدرت افراد مشهور كنار مي گذارد ، اما مكانيسم هاي قانوني كنترل هنرمندان در صنعت فيلم و رسانه ايران را تعيين مي كند. اين كمبود منجر به قدرت مشاهير فراتر از سازمان رسانه اي شده است. با شركت در مراحل غير فيلم ، نفوذ گسترده اي كسب كرده و نظرات سياسي و اقتصادي ارائه دهيد. دريافت گرين كارت آمريكا ممكن است عملكرد چنين مشهوري را توجيه كند. زيرا مواضع آنها بايد توسط ايالات متحده تأييد شود يا مخالف سلطه ايران باشد.

موضوع: جنگ نرم

زمان مورد نياز: 35 دقيقه

كارگردان: محمد هادي نعمتي

تهيه كننده: احسان شادماني

جشنواره عمار

مستند “پرچم مجازي” – احتمال سوم

پس از شهادت حاج قاسم سليماني ، فيلم ها و عكس هاي وي توسط مردم ايران و جهان در شبكه هاي اجتماعي مختلف به اشتراك گذاشته شد. ترور ديجيتالي سردار در سراسر جهان توسط اينستاگرام با حذف پست ها و صفحات مربوط به شهادت قاسم سليماني. بسياري از مشاهير هنر ، ورزش و سياست به اين اقدام اعتراض كرده اند و انتشار و انتشار صفحات ، تهديدي جدي براي آزادي اطلاعات است. ايالات متحده همچنين از طريق خشونت رسانه اي عليه سولئي ماني از شهادت وي ابراز ترس كرد.

موضوع: ملت قهرمان

زمان: 52 دقيقه

كارگردان: حسن جعفري

تهيه كننده: حسن جعفري

جشنواره عمار

مستند “قهرمان” – احتمال سوم

مربي مقاومت ، بهمن گلبارنژاد ، شاگردان خود از جمله علي اكبر غريب شي و علي اصغر جوانمرد را با وجود ناتواني در ورزش ، با روحيه و اعتقاد قهرمان كرده است. وي پيشكسوت دفاع مقدس ، قهرمان ، قهرمان جهان و مدال آور وزنه برداري جهان بود و كمبود پا مانع پيشرفت او نمي شد. وي پس از سالها وزنه برداري به دليل آسيب ديدگي از ناحيه كتف نتوانست اين ورزش را ادامه دهد ، اما به عنوان مربي ورزش درآمد و با دوچرخه سواري به ميدان رفت و براي معلولان در ايران دوچرخه سواري كرد. من آن را احيا كردم. دنيا تسخير شده است.

موضوع: ملت قهرمان

زمان مورد نياز: 40 دقيقه

كارگردان: Meldad Shavania

تهيه كننده: مهرداد شعبانيانيا

جشنواره عمار

مستند “بررسي اجمالي” – احتمال سوم

پس از مرگ پدرش ، حسين و برادرش براي مشكلات مالي به پرورشگاه مشهد اعزام شدند. حسين از كودكي شروع به نقاشي كرد و به دليل كاريكاتور انتقاد از زمان شاه توسط نيروهاي امنيتي در هنرستان تهران دستگير شد. وي در اثر شكنجه مورد شكنجه قرار گرفت و نخاع وي قطع شد. قلم را در دهان خود نگه داريد و با كشيدن تصاوير انقلابي به طراحي ادامه دهيد. همسرش ناديا پس از ملاقات با او ازدواج مي كند. سرانجام ، 37 سال بعد ، حسين نوري هنگام سفر به اروپا و ميزباني نمايشگاه نقاشي ، قدرت سخنراني خود را بازيافت.

موضوع: تاريخ دفاع فرهنگي ، اجتماعي و دفاع مقدس

زمان: 35 دقيقه

كارگردان: Medi Falsi

تهيه كننده: مهدي فارسي

جشنواره عمار

براي ديدن كل برنامه در هفتمين روز جشنواره ايــن جـا ديدن.

به دليل اپيدمي ويروس كرونا ، دبيرخانه جشنواره از 11 تا 19 دسامبر اعلام كرد كه “مستند” ، “داستان” ، “نمايش” ، “ويدئو” ، “فيلم ما” ، “كليپ و حركت” “Graphics” از وب سايت Amaryar.ir نمايش داده مي شود. اين آثار كه به صورت 24 ساعته در سايت به نمايش در مي آيند ، براي اشتراك رايگان در دسترس هستند و همچنين براي استفاده در اينترنت در نظر گرفته مي شوند.

انتهاي پيام / 4104 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.