چگونه مي توانم در مورد كسب و كار كوچك خود سريعاً صحبت كنم؟

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

چگونه مي توانم در مورد كسب و كار كوچك خود سريعاً صحبت كنم؟

بهترين راه براي تبليغات تجاري خود چيست؟ شما به عنوان يك كارآفرين ، مي خواهيد محصول ، خدمات يا ايده تجاري شما در اسرع وقت به بازار هدف شما برسد. سريعترين راه براي بازاريابي استفاده از اينترنت است. بازاريابي اينترنتي سريعتر از كمپين هاي بازاريابي سنتي به افراد بيشتري در سراسر جهان مي رسد. به …

چگونه مي توانم در مورد كسب و كار كوچك خود سريعاً صحبت كنم؟ https://hillbilly.ir/چگونه-مي-توانم-در-مورد-كسب-و-كار-كوچك-خو/ https://hillbilly.ir/چگونه-مي-توانم-در-مورد-كسب-و-كار-كوچك-خو/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 28 Dec 2020 05:10:10 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs traditional marketing https://hillbilly.ir/چگونه-مي-توانم-در-مورد-كسب-و-كار-كوچك-خو/

چگونه مي توانم در مورد كسب و كار كوچك خود سريعاً صحبت كنم؟

بهترين راه براي تبليغات تجاري خود چيست؟ شما به عنوان يك كارآفرين ، مي خواهيد محصول ، خدمات يا ايده تجاري شما در اسرع وقت به بازار هدف شما برسد. سريعترين راه براي بازاريابي استفاده از اينترنت است. بازاريابي اينترنتي سريعتر از كمپين هاي بازاريابي سنتي به افراد بيشتري در سراسر جهان مي رسد. به …

چگونه مي توانم در مورد كسب و كار كوچك خود سريعاً صحبت كنم؟

بهترين راه براي تبليغات تجاري خود چيست؟ شما به عنوان يك كارآفرين ، مي خواهيد محصول ، خدمات يا ايده تجاري شما در اسرع وقت به بازار هدف شما برسد.

سريعترين راه براي بازاريابي استفاده از اينترنت است. بازاريابي اينترنتي سريعتر از كمپين هاي بازاريابي سنتي به افراد بيشتري در سراسر جهان مي رسد. به عنوان يك صاحب مشاغل ، مي توانيد از بين استراتژي هاي بازاريابي پولي يا رايگان متناسب با بودجه خود انتخاب كنيد. براي به دست آوردن اطلاعات در مورد مشاغل خود ، اجراي برخي يا همه اين اقدامات بازاريابي اينترنتي را در نظر بگيريد:

1. سايت خود را با بهينه سازي موتور جستجو پيدا كنيد

– وب سايت مشاغل خود را با جستجوگرها و فهرست هاي وب در اولين صفحات ليست موتورهاي جستجو قرار دهيد.

وب سايت خود را فهرست بندي كنيد تا به راحتي توسط موتورهاي جستجو پيدا شود. جهت نمايه سازي صحيح وب سايت خود ، ناوبري متن و نقشه سايت را در آن بگنجانيد.

– محتواي مفيد ايجاد كنيد. مردم براي جستجوي اطلاعات در اينترنت جستجو مي كنند. آن را به آنها مطالب آموزنده و مرتبط بدهيد.

– ايجاد لينك از وب سايت خود به وب سايت هاي ديگر. محتواي عالي اتصال را تشويق مي كند. به انجمن هاي خبره و كاربر آنلاين مانند انجمن ها و تابلوهاي بحث و گفتگو بپيونديد.

– بهينه سازي هر صفحه وب. هر صفحه بايد داراي يك URL مربوطه و متا تگ هاي مناسب باشد. اگر تصاويري در صفحه وجود دارد ، از برچسب زدن Alt استفاده كنيد و ويژگي هاي متن توصيفي را تايپ كنيد. از برچسب ها و عنوان هاي عنوان (h1 ، h2 ، h3) استفاده كنيد كه صفحه را به درستي توصيف مي كند. همه اين روشهاي جستجوگرها در رتبه بندي موتورهاي جستجو در نظر گرفته شده است.

2. يك وبلاگ تجاري بسازيد

وب سايت خود را با يك وبلاگ كه به طور مرتب در مورد كسب و كار ، محصولات و خدمات شما به روزرساني مي كند ، اضافه كنيد.

به وبلاگ و وب سايت خود پيوند دهيد تا مخاطبان بيشتري از كسب و كار خود را پوشش دهيد.

مطالب جالبي مانند مقالات اخبار ، اخبار ، رويدادهاي روز ، روندها و مطالعات در وبلاگ خود ارسال كنيد. همچنين مي توانيد با كارشناسان ديدار كرده و از وبلاگ نويسان مهمان دعوت كنيد تا براي وبلاگ خود بنويسند.

– پوشش وبلاگ خود را از طريق شبكه هاي اجتماعي گسترش دهيد. هر پست وبلاگ را به سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي كه به آنها پيوسته ايد پيوند دهيد ، مانند LinkedIn ، Facebook ، Twitter و غيره پيوندهاي مشترك را در اختيار داشته باشيد تا به خوانندگان وبلاگ اجازه دهيد پست هاي شما را در سايت هاي رسانه هاي اجتماعي خود به اشتراك بگذارند. اشتراك خدمات از جمله Addthis.com امكان به اشتراك گذاري لينك را فراهم مي كند.

فرم ثبت نام ايميل را در وبلاگ خود قرار دهيد تا آدرس ايميل را براي خوانندگان خود جمع آوري كنيد. سپس مي توانيد اين آدرس ها را در كمپين هاي بازاريابي ايميل خود بگنجانيد.

3. پيام را از طريق ايميل دريافت كنيد

با هر ايميلي كه ارسال مي كنيد ، نشان تجاري ، آرم شركت يا امضاي ايميل خود را وارد كنيد. همچنين مي توانيد پيوندهاي نمايه رسانه هاي اجتماعي خود را قرار دهيد. مشخصات و مشخصات خود را ارائه دهيد.

يك طرح ايميل با كيفيت خوب ايجاد كنيد كه هر وقت پيام خود را ارسال مي كنيد از آن استفاده كنيد. اين طراحي بايد شامل هويت برند شما و پيوندهاي شبكه هاي اجتماعي باشد. ظاهر ، رنگ ، فونت و گرافيك را با دقت انتخاب كنيد تا با مارك تجاري و علاقه مشتركان مطابقت داشته باشد.

از كمپين هاي رسانه هاي اجتماعي براي افزايش اشتراك ايميل خود استفاده كنيد. به عنوان مثال ، ويژگي اشتراك ايميل خود را با هر خبرنامه رايگان كه در توييتر ارسال مي كنيد يا با هر تبليغ در صفحه طرفداران Facebook خود قرار دهيد.

4. ايجاد روابط تجاري در LinkedIn

براي برقراري ارتباط با ساير متخصصان تجارت و به اشتراك گذاشتن اطلاعات و ايده هاي ارزشمند ، نمايه تجاري خود را در LinkedIn ايجاد كنيد. براي جذب مشتري بيشترين اطلاعات مربوط به تجارت خود را در نمايه خود قرار دهيد.

گروه هاي مرتبط با صنعت يا صنعت خود را ايجاد يا به آنها بپيونديد. اين باعث مي شود بيشتر در معرض تجارت خود باشيد و اطلاعاتي در مورد روندها ، مشتريان و ساير محصولات اعضاي گروه در اختيار شما قرار مي دهد.

براي پخش خودكار RSS براي وبلاگ خود از بخش News در LinkedIn استفاده كنيد. اين اجازه مي دهد تا مخاطبين LinkedIn شما براي وبلاگ شما قابل مشاهده باشند.

با استفاده از موتور جستجوي LinkedIn و ابزارهاي جستجو ، فرصت هاي جديد شغلي را كشف كنيد.

5. طرفداران درگير صفحه فيس بوك

با ايجاد صفحه فن براي كسب و كار خود از پايگاه داده كاربران بزرگ فيس بوك بهره مند شويد. اطلاعات بي نظير و مفيدي را در صفحه طرفداران خود قرار دهيد.

با به اشتراك گذاري لينك صفحه با ساير سايت هاي رسانه هاي اجتماعي و از طريق ايميل ، صفحه فن خود را ارتقا دهيد.

– با نوشتن مرتباً روي ديوار صفحه فن خود ، محتواي جديدي در صفحه فن خود قرار دهيد. خوراك RSS را از وبلاگ خود تنظيم كنيد تا هر زمان وبلاگ شما به روز شد ، به طور خودكار محتوا را به صفحه خود تحويل دهيد.

با راه اندازي فرم اشتراك ايميل در صفحه فن ، از اشتراكات ايميل تشويق كنيد.

به گروه هاي صنعت بپيونديد يا صفحات صنعت را دوست داريد. پست هاي اين گروه ها را در صفحه طرفداران خود به اشتراك بگذاريد. به طور فعال در مورد پست ها نظر دهيد

تبليغات تجاري خود را در صفحه طرفداران خود ارسال كنيد. اين طرفداران را ترغيب مي كند صفحه شما را با دوستانشان به اشتراك بگذارند.

6. تجارت خود را در توييتر راه اندازي كنيد

نمايه خود را در توييتر ايجاد كنيد ، اطمينان حاصل كنيد كه اطلاعات كاملي در مورد كسب و كار شما در آن موجود است.

– افرادي را كه مي شناسيد در توييتر با استفاده از موتور جستجوي توييتر يا استفاده از مخاطبين ايميل خود دنبال كنيد.

براي درگير كردن پيروان خود ، مرتباً و با لحني گفتگوي توييت كنيد.

وبلاگ خود را با استفاده از ابزارهايي مانند HootSuite يا Twitterfeed به حساب توييتر خود متصل كنيد تا هرگونه به روزرساني وبلاگ خود را به صورت خودكار توييت كنيد.

شركت خود را با استفاده از موتور جستجوي توييتر پيدا كنيد و بفهميد چه كسي در مورد تجارت يا محصولات شما صحبت مي كند. به توييت هاي مربوط به كار خود پاسخ دهيد و از آن توييت ها براي مراجعه به شما تشكر كنيد.

– پيروان توييتر خود را توسط گروه ها سازماندهي كنيد. براي مشاهده موضوعات هر گروه ، روي آنها كليك كنيد. اگر مي توانيد به مكالمات بپيونديد.

7. تبليغات با پرداخت به ازاي هر كليك (PPC)

موتورهاي مختلف جستجوي PPC را جستجو كرده و يكي از آنها را براي خود انتخاب كنيد. انتخاب شما مي تواند براساس هزينه هاي در نظر گرفته شده يا سطح برنامه ريزي شده براي مشاركت در مديريت كمپين PPC باشد.

كلمات كليدي مرتبط با كمپين PPC خود را انتخاب كنيد. اين كلمات كليدي مي تواند از طريق كمپين هاي بازاريابي يا اصطلاحات جستجوي شما كه بازديد كنندگان براي يافتن وب سايت شما استفاده مي كنند ، باشد. شبكه هاي اجتماعي خود را مرور كرده و نحوه مراجعه مشتريان ، طرفداران و پيروان به محصول يا وب سايت شما را مطالعه كنيد. نحوه مراجعه آنها به شما مي تواند كلمات كليدي مربوط به تبليغ PPC شما باشد.

پيشنهادات جذاب تجاري را از جمله تخفيف قيمت ، ارسال رايگان يا تبليغات مشابه ديگر در كپي آگهي خود بگنجانيد.

هنگام اجراي كمپين هاي تبليغاتي ، كلمات كليدي مختلفي را آزمايش كنيد تا ببينيد كدام يك بيشترين مزاياي عملكرد را دارد. براي نظارت بر عملكرد كلمات كليدي خود از ابزارهاي رديابي پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) مانند نمره كيفيت Google AdWords استفاده كنيد.

بهينه سازي صفحات فرود وب سايت خود. تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) كه به كلمات كليدي شما متكي هستند بايد به URL مناسب براي صفحه اصلي وب سايت شما پيوند دهند. اگر تبليغات شما مطابقت ندارد ، صفحات فرود را مرور كنيد.

از كلمات كليدي منفي در تبليغ خود استفاده كنيد تا كاربران هدف را كه با استراتژي بازاريابي شما مطابقت ندارند ، حذف كنيد. به عنوان مثال ، در صورت جستجوي محصولات رايگان و اينكه كمپين شما هداياي رايگان ارائه نمي دهد ، مي توان از كلمه كليدي منفي “رايگان” براي جلوگيري از ديدن تبليغات شما استفاده كرد.

بازاريابي اينترنتي سريعتر از بازاريابي سنتي حركت مي كند ، اما اصول ارتباط خوب و تعامل با مشتري همچنان مهم است. براي اينكه فرصت ها را از دست ندهيد ، ليست چك را دنبال كنيد و روي كارهايي كه بايد انجام دهيد كار كنيد تا به كسب و كار خود كمك كنيد.

https://hillbilly.ir/چگونه-مي-توانم-در-مورد-كسب-و-كار-كوچك-خو/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.