انواع استراتژي هاي بازاريابي موثر براي يك تجارت جديد

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

انواع استراتژي هاي بازاريابي موثر براي يك تجارت جديد

۲۱ بازديد

انواع استراتژي هاي بازاريابي موثر براي يك تجارت جديد

در واقع هيچ محدوديتي براي انواع استراتژي هاي بازاريابي كه يك كارآفرين در اختيار دارد ، وجود ندارد. و طي سالها ، با كشف مفاهيم و طرح هاي جديد روزانه ، بزرگترين مشكلي كه صاحب مشاغل با آن روبرو خواهد شد انتخاب اين است كه كدام يك از آنها بيشتر مناسب پروژه جديد آنها است. …

انواع استراتژي هاي بازاريابي موثر براي يك تجارت جديد https://hillbilly.ir/انواع-استراتژي-هاي-بازاريابي-موثر-برا/ https://hillbilly.ir/انواع-استراتژي-هاي-بازاريابي-موثر-برا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 28 Dec 2020 17:14:53 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs traditional marketing https://hillbilly.ir/انواع-استراتژي-هاي-بازاريابي-موثر-برا/

انواع استراتژي هاي بازاريابي موثر براي يك تجارت جديد

در واقع هيچ محدوديتي براي انواع استراتژي هاي بازاريابي كه يك كارآفرين در اختيار دارد ، وجود ندارد. و طي سالها ، با كشف مفاهيم و طرح هاي جديد روزانه ، بزرگترين مشكلي كه صاحب مشاغل با آن روبرو خواهد شد انتخاب اين است كه كدام يك از آنها بيشتر مناسب پروژه جديد آنها است. …

انواع استراتژي هاي بازاريابي موثر براي يك تجارت جديد

در واقع هيچ محدوديتي براي انواع استراتژي هاي بازاريابي كه يك كارآفرين در اختيار دارد ، وجود ندارد. و طي سالها ، با كشف مفاهيم و طرح هاي جديد روزانه ، بزرگترين مشكلي كه صاحب مشاغل با آن روبرو خواهد شد انتخاب اين است كه كدام يك از آنها بيشتر مناسب پروژه جديد آنها است.

اصولاً بازاريابي مدرن را مي توان به سه دسته كلي تقسيم كرد: بازاريابي سنتي ، تبليغات دهان به دهان و بازاريابي اينترنتي جديدتر.

  • بازاريابي سنتي: بازاريابي سنتي كه به عنوان بازاريابي آفلاين نيز شناخته مي شود ، تنها حوزه حاكم بر تمركز بازاريابان و صاحبان مشاغل بود. اين نوع استراتژي بازاريابي به دو گروه چاپي و تركيبي راديو و تلويزيون تقسيم مي شود. اين ممكن است براي برخي مانند دايناسور به نظر برسد ، اما هنوز هم بسيار موثر است و نتايج مداوم خوبي را به بار مي آورد. براي مشاغل جديد ، مي توانيد از مواد چاپي مانند آگهي ها ، پوسترها و بازاريابي پست الكترونيكي مستقيم با استفاده از كاتالوگ بهره مند شويد. با تهيه محصولات و نمونه ها حتي مي توانيد از بازاريابي تعاملي و شخصي استفاده كنيد. براي كساني كه بودجه بالاتري دارند ، تبليغات تلويزيوني و راديويي براي جلب مخاطبان بيشتر و انتقال م yourثر پيام شما بسيار توصيه مي شود.
  • بازاريابي دهان به دهان: اين موثرترين و قدرتمندترين است. مي تواند فوراً مشتري را به مشتري تبديل كند. دليل اين امر اين است كه اين نوع بازاريابي محصول جانبي دو استراتژي بازاريابي ديگر است و در نتيجه رضايت حاصل از آنچه در ازاي حمايت مالي آنها فراهم شده است را به همراه دارد. از آنجا كه بازاريابي دهان به دهان بر دوش مشترياني راضي قرار مي گيرد كه اين رضايت را با افراد مورد اعتماد خود تقسيم كنند ، سپس اين اعتماد به شركت منتقل مي شود. اين اعتبار به مشتري يك سطح جديد از اعتبار را به شركت مي دهد كه هيچ مبلغي از تبليغات رسانه اي هرگز نمي تواند به آن دست يابد.
  • بازاريابي آنلاين: اين جديدترين است و مي تواند قدرتمندترين باشد ، زيرا جعبه پاندورا انواع مختلف استراتژي هاي بازاريابي را باز مي كند كه چهره بازاريابي را كاملا تغيير مي دهد. در اينجا مي توانيد راه هاي زيادي براي كشف يك شركت جديد پيدا كنيد. برخي از بهترين ايده ها شامل بازاريابي وابسته ، بازاريابي مقاله ، شبكه هاي اجتماعي و وبلاگ ها است. بازاريابي وابسته با قرار دادن تبليغات بنر در وب سايت ها مي تواند شكلي مشابه بازاريابي مبتني بر چاپ سنتي داشته باشد ، اما مي تواند افراد بيشتري را به خود جلب كند. بازاريابي مقاله و وبلاگ امكان دو استراتژي را همزمان فراهم مي كند. هر دو مي توانند براي تبليغ مستقيم يك محصول يا خدمات استفاده شوند ، يا مي توانند براي كمك به هدايت بازديد به يك وب سايت براي همان هدف استفاده شوند. شبكه هاي اجتماعي نسخه الكترونيكي بازاريابي دهان به دهان هستند و توانايي “لمس شخصي” تعداد زيادي از افراد را با فشردن يك دكمه دارند.

هر كسب و كار جديدي از هر نوع استراتژي بازاريابي تصميم به استفاده از آن مي گيرد ، به نظر مي رسد اينترنت بايد در اين تصميم برجسته باشد.

https://hillbilly.ir/انواع-استراتژي-هاي-بازاريابي-موثر-برا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.