«محمد» و دوراهي بهشت – پاستور

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

«محمد» و دوراهي بهشت – پاستور

۲۵ بازديد

سايت انتخابات رياست جمهوري 1400 مدتي است كه فعاليت خود را آغاز كرده است. كم كم مشخص مي شود كه كدام شخصيت و چهره سياسي به دنبال كدام موقعيت و موقعيت است و احتمال دستيابي به آن چقدر است. در حال حاضر اما همه در تلاشند تا به خواسته هاي خود برسند و سعيد محمد …

«محمد» و دوراهي بهشت – پاستور https://livemag.ir/2021/01/محمد-و-دوراهي-بهشت-پاستور/ https://livemag.ir/2021/01/محمد-و-دوراهي-بهشت-پاستور/#respond مجله زنده خبري Fri, 15 Jan 2021 01:14:00 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/01/محمد-و-دوراهي-بهشت-پاستور/ سايت انتخابات رياست جمهوري 1400 مدتي است كه فعاليت خود را آغاز كرده است. كم كم مشخص مي شود كه كدام شخصيت و چهره سياسي به دنبال كدام موقعيت و موقعيت است و احتمال دستيابي به آن چقدر است. در حال حاضر اما همه در تلاشند تا به خواسته هاي خود برسند و سعيد محمد …

سايت انتخابات رياست جمهوري 1400 مدتي است كه فعاليت خود را آغاز كرده است. كم كم مشخص مي شود كه كدام شخصيت و چهره سياسي به دنبال كدام موقعيت و موقعيت است و احتمال دستيابي به آن چقدر است. در حال حاضر اما همه در تلاشند تا به خواسته هاي خود برسند و سعيد محمد نيز در آن مسير حركت مي كند.

به گزارش مجله زنده خبري ، اين روزنامه اعتماد كردن وي با اين مقدمه مي نويسد: “در ابتدا گمانه زني هايي در مورد سعيد محمد كه مي خواست” شبان “شود وجود داشت. در عين حال ، برخي منابع رسانه اي در مورد بازي پيچيده وي و اينكه محمد قصد دارد از فضا براي انتخابات رياست جمهوري استفاده كند تا به عنوان گزينه اي براي شهردار پايتخت آماده شود و به “بهشت” برسد. هر چه بود ، اكنون ، به دلايل صريح تر ، در حال گام برداشتن در اين مسير و تلاش براي رسيدن به شهرداري تهران است. البته خود شهرداري تهران مي تواند مقدمه اي براي رسيدن به رياست جمهوري باشد. اما در اين ميان اختلاف نظرها و بدبيني هاي زيادي در جريان اصول گرايي وجود دارد و اين جريان هر روز با تصميمات و اتفاقات جديدي روبرو است كه مي تواند تمام برنامه هاي آنها را به هم بزند. شايد به همين دليل است كه سعيد محمد قبلاً براي بهشت ​​برنامه ريزي كرده است ، اما مشخص نيست كه سال آينده چه اتفاقي خواهد افتاد و آيا مي تواند اين آرزو را برآورده كند يا خير!

چند ماه پيش نام سعيد محمد فقط در محافل خصوصي مطرح شد و مطبوعات و رسانه هاي اندكي درباره فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم الانبياb نوشتند. او خودش نمي خواست در رسانه ها ديده شود. اما كم كم با حاكميت فضاي پيش از انتخابات در سياست و چهره هاي سياسي ايران ، او همچنين روي صحنه و دوربين ظاهر شد. همانطور كه در پشت صحنه و رايزني هاي جريان اصولگرا فعاليت بيشتري كرد. در تاريخ 30 دسامبر 1999 ، حميدرضا ترگي به اعتماد گفت سعيد محمد در حال رايزني با احزاب اصولگرا براي جلب توجه آنها است. مشورت هايي كه نشان مي داد وي كشيش شده است. تا همين اواخر تصور مي شد كه او مي تواند در انتخابات رياست جمهوري رقيب محمد بيكر كليباف باشد. اما به نظر مي رسد سعيد محمد مسير خود را تغيير داده و راهي را كه اعتماد در گزارش خود در تاريخ 30 نوامبر 1999 ذكر كرده است ، دنبال كرده است.

چند روز پيش ، عباس سليمي به مجله زنده خبري گفت: “من نمي دانم مردي كه شما از او نام برديد (سعيد محمد) كانديداي رياست جمهوري است يا خير ، زيرا برخي مي گويند او آماده مي شود تا شهردار تهران شود. “زيرا در انتخابات بعدي ، انتخابات شوراها را نيز خواهيم داشت.” اين سخنان سليمي نشان داد كه سعيد محمد احتمالاً به ساختمان بهشت ​​هدايت شده است. خصوصاً اكنون كه جهت گيري سخنان وي درباره شهرداري تهران اين گمانه زني ها را تشديد مي كند. به گزارش يك پايگاه خبري تهران ، سعيد محمد از رويكرد فني و منطقي شهرداري در مسائل شهري تمجيد كرد ، در حالي كه همكاران اصولگراي وي انتقاد زيادي نسبت به شهردار داشتند كه از شوراي اصلاحات پايتخت آمده بود. با اين حال سعيد محمد گفت: احساس اين است كه ديگر جايي براي همكاري وجود ندارد و اين نگراني وجود دارد كه اگر حمايتي صورت نگيرد ، فضاي شهرنشيني ، ازدحام ، هولوگرام و مسائلي كه تهران را آزار داده و اكنون حل شده است دوباره حل شود “ايجاد مي شود.”

اظهارات سعيد محمد همچنين گمانه زني ها درباره برنامه وي براي شهرداري تهران را بيشتر كرد. با اين حال ، اين تصميم قطعي به نظر نمي رسد. اين عدم اطمينان ممكن است به دليل عدم اطمينان جريان بنيادگرا باشد. زيرا آنها اختلافات جدي دارند و هنوز در مورد انتخابات 1400 تصميم نگرفته اند.

جريان مخالفان آنها يعني تثبيت كننده ها نيز با درگذشت آيت الله مصبچ يزدي دچار شوك جدي شدند. ديروز ، قاسم روانباحش گفت: “كار سياسي در جبهه با قانون اساسي كه پس از مرگ آيت الله مصبخ داريم ، آسيب نخواهد ديد. “آيت الله مصباخ كار خود را تمام نمي كند و افكار و كتابهاي او و همچنين دانش آموزان و نوادگان وي به راه خود ادامه مي دهند و ما در انتخابات به همين روش ادامه خواهيم داد.” “با اين حال ، برخي مي گويند در غياب مصباح يزدي ، ممكن است ثبات از درون بر هم بخورد و آنها نتوانند نقش مهمي در انتخابات پيش رو داشته باشند.”

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/01/محمد-و-دوراهي-بهشت-پاستور/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.