چرا ارتباطات يكپارچه بازاريابي براي مشاغل كوچك ضروري است

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

چرا ارتباطات يكپارچه بازاريابي براي مشاغل كوچك ضروري است

۱۸ بازديد

چرا ارتباطات يكپارچه بازاريابي براي مشاغل كوچك ضروري است

ارتباطات بازاريابي يكپارچه چگونه مي تواند به من ، صاحب مشاغل كوچك كمك كند؟ ارتباطات يكپارچه بازاريابي براي صاحبان مشاغل كوچك بسيار ضروري است زيرا حتي بيشتر از شركتهاي بزرگ ، آنها قادر نيستند در يك تلاش بازاريابي فقط پول خود را هدر دهند. به عنوان مثال ، به عنوان يك صاحب مشاغل كوچك ، …

چرا ارتباطات يكپارچه بازاريابي براي مشاغل كوچك ضروري است https://hillbilly.ir/چرا-ارتباطات-يكپارچه-بازاريابي-براي-م/ https://hillbilly.ir/چرا-ارتباطات-يكپارچه-بازاريابي-براي-م/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 04 Jan 2021 18:37:14 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs offline marketing https://hillbilly.ir/چرا-ارتباطات-يكپارچه-بازاريابي-براي-م/

چرا ارتباطات يكپارچه بازاريابي براي مشاغل كوچك ضروري است

ارتباطات بازاريابي يكپارچه چگونه مي تواند به من ، صاحب مشاغل كوچك كمك كند؟ ارتباطات يكپارچه بازاريابي براي صاحبان مشاغل كوچك بسيار ضروري است زيرا حتي بيشتر از شركتهاي بزرگ ، آنها قادر نيستند در يك تلاش بازاريابي فقط پول خود را هدر دهند. به عنوان مثال ، به عنوان يك صاحب مشاغل كوچك ، …

چرا ارتباطات يكپارچه بازاريابي براي مشاغل كوچك ضروري است

ارتباطات بازاريابي يكپارچه چگونه مي تواند به من ، صاحب مشاغل كوچك كمك كند؟

ارتباطات يكپارچه بازاريابي براي صاحبان مشاغل كوچك بسيار ضروري است زيرا حتي بيشتر از شركتهاي بزرگ ، آنها قادر نيستند در يك تلاش بازاريابي فقط پول خود را هدر دهند.

به عنوان مثال ، به عنوان يك صاحب مشاغل كوچك ، تمركز بر يك جنبه از بازاريابي مي تواند وسوسه انگيز باشد – يك وب سايت جديد ، تبليغات مستقيم ، تبليغات راديويي يا به عنوان يك توليد كننده ، فقط بايد به شركاي خود اجازه دهيد از طرف شما بازاريابي كنند. با اين حال ، اگر يك قسمت از بازاريابي جواب ندهد چه اتفاقي مي افتد؟

پاسخ: تلاش شما براي بازاريابي كاملاً ناموفق بوده است.

در عوض ، داشتن يك برنامه بازاريابي يكپارچه كه بهترين قسمتهاي بازاريابي اينترنتي مانند وب سايتها ، خبرنامه هاي ايميل ، بهينه سازي موتور جستجو و تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك را بگيرد و استفاده از آن براي انجام كارهاي سنتي آفلاين مانند پست مستقيم و تبليغات ، عالي نخواهد بود. روابط عمومي م moreثرتر است.

به عنوان مثال ، اين ممكن است به همان اندازه ساده باشد كه مطمئن شويد وب سايت شما داراي كلمات كليدي مشابه براي تبليغات راديويي شما است و همچنين بنرهاي شما در اين بازي داراي پيام مشابه هستند. براي درك پيام ، فرد بايد چندين بار در معرض آن قرار گيرد. اگر سه بار با 3 پيام مختلف ضربه بزنيد ، تقريباً يكسان است كه فقط يك بار آن را نمايش مي دهيد. از آن بدتر ، ممكن است طاقت فرسا و طاقت فرسا باشد و منجر به تجربه منفي با نام تجاري شما شود.

ارتباطات بازاريابي يكپارچه با ايجاد طرحي با يك پيام ثابت و سپس برقراري ارتباط با آن در بين بيشترين تعداد رسانه هاي ممكن ، چه بصورت آنلاين و چه آفلاين ، اين مشكل را برطرف مي كند.

م marketingلفه هاي يك برنامه بازاريابي يكپارچه چيست؟

يك برنامه ارتباطات بازاريابي يكپارچه (IMC) بايد بر اساس كليه رشته هاي ارتباطي موجود ، از جمله روابط آنلاين ، آفلاين و روابط شخصي باشد.

كانال هاي بازاريابي اينترنتي شامل هرگونه كمپين يا برنامه بازاريابي الكترونيكي از سئو ، پرداخت به ازاي هر كليك ، شركت وابسته ، ايميل و بنر گرفته تا آخرين كانال هاي مرتبط با وب براي وبينار ، وبلاگ ، RSS ، پادكست و تلويزيون از طريق اينترنت كانالهاي بازاريابي خارج از اينترنت كانالهاي چاپ سنتي (روزنامه ، مجله) ، سفارش پستي ، روابط عمومي ، تابلوي اعلانات ، راديو و تلويزيون هستند. بازاريابي بين فردي شامل شركت در گروه هاي جامعه ، سازمان هاي شبكه ، دست دادن ، نحوه لباس پوشيدن و حتي نحوه پاسخگويي به تلفن يا پاسخگويي به تماس ها است.

اگرچه لازم نيست كه هر تخصص ارتباطي در هر كمپين گنجانده شود ، اما مهم است كه هر يك از متخصصان بازاريابي يكپارچه تبحر در م componentsلفه هاي مختلف را داشته باشند تا بتواند عناصر متناسب با بودجه و نيازهاي مشتري خاص را انتخاب كند.

آيا بهتر است خودم با آژانس بروم يا براي خدمات فردي خريد كنم؟

در حالي كه هر دو مزايايي دارند اما اگر شبكه ارائه دهندگان خدمات معتبري از جمله چاپگرها ، شركت هاي توليدي تبليغاتي ، برنامه ريزان نمايشگاه هاي تجاري و غيره كه با تجارت شما آشنا هستند ، از نمايندگي ها مي تواند مفيد باشد. اغلب اوقات ، يك آژانس مي تواند كارها را براي مشتري سريعتر ، كارآمدتر و با كيفيت بهتر با همان قيمت يا قيمت پايين انجام دهد. علاوه بر اين ، به عنوان يك صاحب مشاغل ، بايد مراقب زماني باشيد كه ممكن است براي خريد بهترين قيمت صرف كنيد و بررسي ها را بخوانيد تا مطمئن شويد بهترين قيمت بدترين خدمات را به شما نمي دهد.

با اين حال ، هنگام ارزيابي يك برنامه يكپارچه بازاريابي ، هزينه هر يك از اجزا نبايد مورد اصلي شما باشد. در عوض ، به هزينه و مزاياي كل برنامه اي كه با هم كار مي كنند ، نگاه كنيد. به عنوان مثال ، ايجاد يك وب سايت ممكن است 2000 دلار هزينه داشته باشد ، در اين صورت ممكن است 10000 دلار براي تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك در سال آينده هزينه كنيد ، اما اگر محتواي وب سايت با پيام موجود در پست مستقيم شما مطابقت نداشته باشد يا افراد خدمات مشتري قادر به اين كار نباشند در پاسخ به س questionsالات مربوط به سايت ، هزينه زيادي هدر داديد.

در عوض ، وب سايت را به عنوان يك موجود واحد مشاهده نكنيد. مطمئن شويد كه كاملاً در استراتژي بازاريابي شما ادغام شده است:

* در همه فرصت ها آن را تبليغ كنيد. اين شامل نه تنها تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك ، بلكه كارت ويزيت در تبليغات راديويي ، حتي قرار دادن برچسب بر روي محصولات شما براي اطلاع دادن به مشتريان است كه مي توانند نسخه هايي از راهنماهاي محصول را در آنجا بارگيري كنند و آنها را بر روي رسيدهاي شما چاپ كنند تا به مشتريان بگويند كوپن هاي سايت را بارگيري كنند.

* يك خبرنامه ايميل تهيه كنيد تا به مشتريان و مشتريان بالقوه خود اخبار و اطلاعاتي را كه مي توانند استفاده كنند ارائه دهد – نه فقط يك بروشور براي فروش محصولات شما.

* يك وبلاگ ايجاد كنيد و اجازه دهيد افراد در آن مشترك شوند. اين باعث ايجاد اعتماد و آشنايي بين مشتريان و شركت شما خواهد شد. پست هاي وبلاگ فقط به رئيس محدود نمي شود ، گاهي اوقات يك پست از مدير پروژه يا حتي مسئول پذيرش مي تواند وبلاگ را جالب و جلب توجه كند.

* يك مسابقه ايجاد كنيد – اما اطمينان حاصل كنيد كه پيام با استراتژي يكپارچه بازاريابي شما همسو است. از مردم بخواهيد براي ورود به وب سايت شما مراجعه كنند.

* اگر تبليغي را ارائه مي دهيد كه سرويس خاصي را تبليغ مي كند ، اطمينان حاصل كنيد كه مشتريان شما مي توانند به سرعت و به راحتي اطلاعات بيشتري در مورد آن سرويس پيدا كنند. شايد بتوانيد گرافيكي را در بالاي صفحه خود قرار دهيد كه مي گويد: “توجه 99.5 شنونده ، براي اطلاعات بيشتر در مورد تميز كردن ناودان اينجا را كليك كنيد.”

اينها تنها چند نمونه از چگونگي ادغام برنامه بازاريابي و افزايش سرمايه گذاري اوليه با ايجاد يك وب سايت است.

آيا يك ارتباط بازاريابي يكپارچه مانند ساير برنامه هاي بازاريابي نيست؟

يك طرح بازاريابي مي تواند فقط يك برنامه بازاريابي وب سايت يا يك برنامه بازاريابي تبليغاتي باشد ، اما يك برنامه ارتباطات بازاريابي يكپارچه شامل تمام جنبه هاي بازاريابي در كل شركت است. اين بدان معني است كه شما تمام جنبه هاي شركت را در يك برنامه منسجم قرار مي دهيد.

از اين گذشته ، شما مي توانيد يك برنامه عالي بازاريابي وب سايت ، يك كمپين تبليغاتي عالي و يك آژانس روابط عمومي برنده جايزه داشته باشيد ، اما اگر مشتري اطلاعيه مطبوعاتي را بخواند يا تبليغ شما را بشنود و تصميم بگيرد از وب سايت شما بازديد كند ، جايي كه نمي تواند اطلاعات بيشتري در مورد روابط شما پيدا كند پيام عمومي يا تبليغاتي در وهله اول هدف از صرف هزينه چيست؟

https://hillbilly.ir/چرا-ارتباطات-يكپارچه-بازاريابي-براي-م/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.