جراحي پلك، مزايا، معايب و هزينه هاي آن

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

جراحي پلك، مزايا، معايب و هزينه هاي آن

۱۵ بازديد

هميشه چشم ها نشان دهنده ي بسياري از حالت هاي انساني هستند، اين چشم ها هستند كه خوشحالي و شادي و يا ناراحتي و غم را بروز مي نمايند. چشم ها اعضاي مهمي در چهره هستند كه مي توانند سن شما را نيز نشان دهند.با دقت در چهره و چشم هاي يك فرد مي توان …

جراحي پلك، مزايا، معايب و هزينه هاي آن https://online-mag.ir/2021/02/جراحي-پلك،-مزايا،-معايب-و-هزينه-هاي-آن/ مجله آنلاين Wed, 03 Feb 2021 21:33:23 0000 مجله تندرستي https://online-mag.ir/?p=4338 هميشه چشم ها نشان دهنده ي بسياري از حالت هاي انساني هستند، اين چشم ها هستند كه خوشحالي و شادي و يا ناراحتي و غم را بروز مي نمايند. چشم ها اعضاي مهمي در چهره هستند كه مي توانند سن شما را نيز نشان دهند.با دقت در چهره و چشم هاي يك فرد مي توان …

هميشه چشم ها نشان دهنده ي بسياري از حالت هاي انساني هستند، اين چشم ها هستند كه خوشحالي و شادي و يا ناراحتي و غم را بروز مي نمايند. چشم ها اعضاي مهمي در چهره هستند كه مي توانند سن شما را نيز نشان دهند.با دقت در چهره و چشم هاي يك فرد مي توان حدس زد كه وي چند سال سن دارد. افتادگي پلك و چشم ها يكي از دلايلي است كه باعث مي شود شما پيرتر از آنچه در واقع هستيد به نظر بياييد. جراحي پلك يكي از تكنيك هاي بسيار كار آمد براي ايجاد جوانسازي و شادابي در حالت چشم ها است كه مي تواند جواني ، زيبايي و جذابيت را به شما ارائه نمايد .

 

جراحي پلك چيست ؟

به كمك جراحي زيبايي پلك يا بلفاروپلاستي پوست آويزان و افتاده پلك ها ( پلك بالا و پلك پايين) برش داده مي شود و مجدد در محل مناسبي بخيه زده مي شود.اين جراحي تاري ديد و پيري چهره را بر طرف مي نمايد و به عنوان يك روش موثر براي جوانسازي مورد استفاده قرار مي گيرد . جراحي پلك به صورت كاملا تخصصي توسط جراح پلك انجام مي شود كه تاثيرات آن در روزهاي ابتدايي بعد از عمل به خوبي نمايان مي شود.

بلفاروپلاستي، يكي از جراحي هايي است كه امروزه مورد استقبال بسياري از افراد قرار گرفته است. دكتر ابوالفضل رحيمي فوق تخصص جراحي پلاستيك و ترميمي چشم و صورت و جراح پلك در مورد سبك جراحي هاي امروز بيان داشته اند كه بسياري از جراحي هاي انجام شده در ايران به روش هاي قديمي انجام مي شود كه از ديد علمي مورد تائيد نيست.

مشكلات پلك بالا و پايين

 

 

معمولا شكايت افراد در مورد پلك بالا به اين صورت است كه اعلام ميكنند در پلك بالا احساس سنگيني ميكنند و خيلي اوقات ابروهايشان را بالا مي دهند تا در اين نقطه احساس سبكي كنند و يا ممكن است در برخي اوقات در ديد به مشكل بر بخورند. به خاطر پفي كه بالاي پلكشان وجود دارد يا اينكه احساس كنند كه اين پف بر روي مژه هايشان افتاده است. يا حتي ممكن است سر درد و ظاهر خسته را هم ذكر كنند.

 

درست است كه بلفاروپلاستي به عنوان يك عمل زيبايي ذكر مي شود اما در واقع به اين صورت نيست چرا كه خيلي از اوقات از نظر كاربردي هم مي تواند براي آنها مورد استفاده باشد. در برخي اوقات ممكن است آنقدر اين پف زياد باشد كه جلوي ديد آنها را بگيرد و يا سنگيني زيادي را ايجاد كند و يا ميدان ديد را محدود كند كه جراحي پلك مي تواند اين مشكلات را رفع نمايد.

 

مشكلات در پلك پايين به اين شكل است كه در اكثر مواقع پف و ظاهر خسته و يا بيمار اعلام مي دارد كه  افراد مي گويند از آنها سوال شده آيا شما بيماري كليوي داريد كه پايين چشمتان به اين شكل است و يا خيلي اوقات به افرادي مثال زده مي شوند كه پف پلك پايين دارند .

 

نتايج جراحي پلك 

همانطور كه تصوير مي بينيد ، پلك ها در جراحي بلفاروپلاستي به راحتي به سمت بالا كشيده مي شوند و قسمت هايي كه دچار افتادگي شده اند به خوبي ترميم مي شوند . در جراحي پلك بالا و پايين شاهد جواني و زيبايي چشم ها خواهيم بود.

 

 

در اين جراحي چربي هاي افتاده و پوست اضافه كه در به رنگ بنفش نمايش داده مي شوند برداشته مي شوند و ابروها به مقدار بسيار كمي به سمن بالا ليفت مي شود .

 

https://www.shomanews.com/بخش-سلامت-مهمترين-اخبار-سلامت-36/972423-آشنايي-با-جراحي-زيبايي-پلك

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.