جانباختن و مصدوم شدن دو جوان در پي تصادف شديد خودرو در بزرگراه بابايي

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

سخنگوي اداره آتش نشاني و ايمني شهر تهران از كشته شدن يك نفر و زخمي شدن يك نفر در يك تصادف در بزرگراه بابائي خبر داد. سيد جلال ملكي در مصاحبه با مجله آنلاين گفت: ساعت 1:30 امشب ، يك مورد تصادف در مسير غرب به غرب بزرگراه شهيد بابايي روبروي شهرك شهيد بهشتي به …

جانباختن و مصدوم شدن دو جوان در پي تصادف شديد خودرو در بزرگراه بابايي https://online-mag.ir/2021/02/جانباختن-و-مصدوم-شدن-دو-جوان-در-پي-تصادف/ مجله آنلاين Fri, 05 Feb 2021 23:55:00 0000 مجله رويداد https://online-mag.ir/2021/02/جانباختن-و-مصدوم-شدن-دو-جوان-در-پي-تصادف/ سخنگوي اداره آتش نشاني و ايمني شهر تهران از كشته شدن يك نفر و زخمي شدن يك نفر در يك تصادف در بزرگراه بابائي خبر داد. سيد جلال ملكي در مصاحبه با مجله آنلاين گفت: ساعت 1:30 امشب ، يك مورد تصادف در مسير غرب به غرب بزرگراه شهيد بابايي روبروي شهرك شهيد بهشتي به …

سخنگوي اداره آتش نشاني و ايمني شهر تهران از كشته شدن يك نفر و زخمي شدن يك نفر در يك تصادف در بزرگراه بابائي خبر داد.

سيد جلال ملكي در مصاحبه با مجله آنلاين گفت: ساعت 1:30 امشب ، يك مورد تصادف در مسير غرب به غرب بزرگراه شهيد بابايي روبروي شهرك شهيد بهشتي به سيستم 25 ام آتش نشاني تهران گزارش شد. پس از آن ، دو ايستگاه مجهز به آن محل ارسال شد.

وي ادامه داد: در محل مشاهده شد كه پژو 16 با دو خدمه هنگام سفر در اين مسير به دلايل نامعلومي با شرق زباله برخورد مي كند. با ريل محافظ در كنار اين بزرگراه و تا حدي تخريب شده ، سپس وارد شانه راست شده و كاملاً افتاده است.

ملكي گفت: راننده Cabal خيلي آسيب نديد و خودش از ماشين پياده شد ، اما خسارت زيادي به اتومبيل 26 و دو خدمه آن ، يك زن حدود 4 سال و يك مرد حدود 24 سال وارد شد. من در يك ماشين گير افتاده بودم.

وي افزود: “آتش نشانان هر دو مرد را ايمن كردند و همزمان آنها را بيرون آوردند و به امدادگران تحويل دادند. معاينه ها متأسفانه مشخص كرد كه زن جوان فوت كرده و آقاي جوان به شدت زخمي شده است.”

آقاي ماركي همچنين شاهد يك مأمور دولت محلي در محل بود و سعي در تميز كردن محل براي نشت بنزين و زباله و زباله هاي تخليه شده از كاميون هاي زباله داشت.

به گفته وي ، خودرو به مكان امني منتقل شده و ترافيك ايجاد شده توسط مامور پليس رابر از بين رفته است. اين مكان ظرف چند دقيقه به يك افسر پليس لاهور تحويل داده مي شود تا علت حادثه را بررسي كند.

سرانجام وي گفت: “هنگامي كه در اين فصل باران مي بارد ، از راننده مي خواهيم مسير را با احتياط لازم و با سرعت مطمئنه ادامه داده و مسافت مطمئني را در نظر بگيرد.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.