رسانه هاي اجتماعي براي تجارت: چرا بازاريابي رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك محلي؟

آيا از خود مي پرسيد كه چرا رسانه هاي اجتماعي ويژه تجارت در حال حاضر خبر مهمي در رسانه ها هستند؟ در اينجا نگاهي متعادل به شبكه هاي اجتماعي و بازاريابي شبكه هاي اجتماعي وجود دارد. خوشبختانه اينكه آيا شبكه هاي اجتماعي براي تجارت شما مفيد واقع مي شوند با تصميمي كه در چند سال …

رسانه هاي اجتماعي براي تجارت: چرا بازاريابي رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك محلي؟ https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-براي-تجارت-چرا-بازار/ https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-براي-تجارت-چرا-بازار/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 29 Dec 2020 21:28:53 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs social media marketing https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-براي-تجارت-چرا-بازار/

رسانه هاي اجتماعي براي تجارت: چرا بازاريابي رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك محلي؟

آيا از خود مي پرسيد كه چرا رسانه هاي اجتماعي ويژه تجارت در حال حاضر خبر مهمي در رسانه ها هستند؟ در اينجا نگاهي متعادل به شبكه هاي اجتماعي و بازاريابي شبكه هاي اجتماعي وجود دارد. خوشبختانه اينكه آيا شبكه هاي اجتماعي براي تجارت شما مفيد واقع مي شوند با تصميمي كه در چند سال …

رسانه هاي اجتماعي براي تجارت: چرا بازاريابي رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك محلي؟

آيا از خود مي پرسيد كه چرا رسانه هاي اجتماعي ويژه تجارت در حال حاضر خبر مهمي در رسانه ها هستند؟ در اينجا نگاهي متعادل به شبكه هاي اجتماعي و بازاريابي شبكه هاي اجتماعي وجود دارد.

خوشبختانه اينكه آيا شبكه هاي اجتماعي براي تجارت شما مفيد واقع مي شوند با تصميمي كه در چند سال گذشته بسياري از مشاغل كوچك گرفته اند شروع مي شود. اطلاعات زيادي براي كمك به شما در تصميم گيري در مورد چگونگي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي تجارت شما و ارزش آن وجود دارد.

چه كسي از شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كند؟ آيا قبلاً شروع شده است؟

آيا از استراتژي ها و ابزارهاي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي ايجاد مشاغل محلي خود و بازاريابي محصولات ، برنامه ها و خدمات خود براي ارائه خدمات به مشتريان خود استفاده مي كنيد؟ رقباي شما هستند.

آنها اطمينان حاصل مي كنند كه به مشتريان خود (و مشتريان بالقوه) 24/7 روز با خدمات زير خدمات ارائه مي دهند:

  • جزئيات سايت ، نقشه ها ، پيوندها به وب سايت ها و خدمات يا جزئيات محصول Google.
  • نظرات و توصيه هاي مشتريان در Yelp.
  • تبليغات ، مسابقه ها و كوپن هاي رويداد فيس بوك.
  • اطلاعات و آموزش ارزشمند در وب سايت آنها.

اوقات دشوار اقتصادي براي مشاغل كوچك و محلي

اين اوقات سخت اقتصادي براي مشاغل كوچك و محلي است. اگر صاحب مشاغل كوچكي هستيد ، ممكن است اين سال براي شما پيش بيايد كه براي يافتن مشتري هاي جديد ، بازگرداندن مشتري به بازار چه بايد بكنيد و بازهم درآمد باقيمانده كيف پول را در جيب خود داشته باشيد. آيا شما براي تبليغات صفحه زرد و روزنامه ها پول خرج مي كنيد و بيش از هر زمان ديگري تخفيف يا رويدادهاي فروش مي گيريد؟

بيش از نيمي از اقتصاد ايالات متحده توسط مشاغل كوچك و محلي تأمين مي شود. مشاغل شما يكي از افرادي است كه براي تبليغات هزينه مي كنند – يا آيا شما به راحتي با دهان به دهان و برخي از ترافيك پا و مشتري هاي گاه به گاه زندگي مي كنيد زيرا شما تبليغ خود را در تبليغات “مدرسه قديمي” ديده اند؟

“Old School Marketing” VS. استراتژي هاي رسانه جديد

اما در حالي كه منتظر تبليغات “مدرسه قديمي” شما براي جذب مشتري بيشتر است ، صدها هزار مشتري بالقوه به جستجوي بيشتر اطلاعات خود در اينترنت روي آورده اند. انگشتان آنها ديگر در صفحات زرد راه نمي روند.

بيشتر و بيشتر ، مشتريان بالقوه شما فقط پس از اطمينان ديگران از توصيه هاي ديگران ، محصولات و خدمات را خريداري مي كنند ، چيزي كه شبكه هاي اجتماعي آنلاين و توصيه هاي آنلاين براي خريدار متبحر ارائه مي دهند.

مشاغل كوچك محلي استراتژي هاي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي را در پيش مي گيرند

طبق گزارشي كه اين هفته از شاخص موفقيت در مشاغل كوچك (SBSI)مشاغل كوچك در حال افزايش استفاده از رسانه هاي اجتماعي هستند. طي سال گذشته ، ميزان فرزندخواندگي از 12 به 24 درصد افزايش يافته است ، كه اين ميزان مصرف را دو برابر مي كند.

گزارش حمايت مالي مي شود راه حل هاي شبكه و مركز تعالي خدمات در دانشكده تجارت اسميت دانشگاه مريلند. اين تحقيق نشان داد كه مشاغل كوچك به دليل ركود اقتصادي به شبكه هاي اجتماعي روي آورده اند و از شبكه هاي اجتماعي براي شناسايي و جذب مشتريان جديد ، ايجاد آگاهي از برند و ارتباط با مشتريان استفاده مي كنند.

حالا كه ما تا اينجا رسيديم ، چه بعدي؟ همانطور كه ابي جانسون توضيح مي دهد ، رسانه هاي اجتماعي تا اين لحظه بيشتر سرگرم كننده بوده اند تا تجارت. اكنون كه مدرنيته تا حدودي ساكن شده است ، كريس بروگان ، رئيس جمهور آزمايشگاه هاي جديد بازاريابياو فكر مي كند وقت آن است كه جدي تر شبكه هاي اجتماعي را در نظر بگيريم.

چرا در شبكه هاي اجتماعي شركت مي كنيد؟ چه فوايدي دارد؟

راه هاي زيادي وجود دارد كه مشاغل كوچك شما مي تواند از شركت در يك يا چند سايت شبكه اجتماعي بهره مند شود. به عنوان يك كارفرما مي توانيد:

  • آگاهي بالا بردن
  • قرار گرفتن در معرض خود را به حداكثر برسانيد
  • افزايش اعتبار
  • ايجاد جامعه و وفاداري به برند
  • سود خود را دو برابر كنيد
  • درباره مشتريان خود بيشتر بدانيد

چه معايبي دارد؟

هر چقدر هم اكنون رايج باشد ، رسانه هاي اجتماعي ابزاري ايده آل براي بازاريابي يا ايجاد مشاغل نيستند. برخي از معايب مهم وجود دارد ، از جمله:

اين مي تواند فوق العاده وقت گير باشد.

به اشتراك گذاري در شبكه هاي اجتماعي هر روز ممكن است زمان زيادي را صرف كند. اغلب كليد موفقيت ميزان تعامل شما با ساير اعضاي شبكه است. صاحبان مشاغل كوچك معمولاً ساعاتي در روز براي اشتراك در سايت هاي شبكه هاي اجتماعي ندارند. ارسال و اظهار نظر در مورد پست هاي ديگران مي تواند زمان ارزشمندي را در خارج از يك روز كاري مصرف كند.

ايجاد نتيجه ممكن است كند باشد.

بسته به اهداف شما ، مسير رسانه هاي اجتماعي ممكن است زمان ، تلاش و صبر زيادي را صرف كند. ساخت شبكه در اينترنت زمان بر است. و اگر زمان كوتاهي داريد ، كمبود وقت ممكن است به اين معني باشد كه شما براي ايجاد افراد زير و ارتقا promoting تجارت خود رويكردي لاك پشت داريد.

اين فقط يك روش بازاريابي ديگر است كه بايد آموخته و تسلط داشته باشيد.

هر تاكتيك بازاريابي كه به برنامه بازاريابي خود اضافه مي كنيد راه ديگري است كه بايد ياد بگيريد و تمرين كنيد. اين يادگيري به زمان ، انرژي و گاهي وقت نياز دارد. روند يادگيري مي تواند احساس طاقت فرسايي كند ، خصوصاً اگر در وقت ، انرژي و هزينه كافي نيستيد.

انتخاب هاي زيادي وجود دارد.

با صدها سايت شبكه اجتماعي كه انواع مختلفي از شركت كنندگان را به خود جلب مي كند ، مي خواهيد روي شبكه هايي تمركز كنيد كه تلاش شما با ارتباط با مخاطبان هدف محصولات يا خدمات شما نتيجه خواهد داد.

خبرهاي خوبي وجود دارد

با برنامه ريزي صحيح و رويكرد صحيح مي توان بسياري از اين كاستي ها را برطرف يا برطرف كرد.

از شر چيزهاي قديمي خلاص شويد و به جديد نياز داريد

شما وقت و هزينه خود را معطوف به كارفرمايي يا حرفه اي بودن در زمينه كار خود كرده ايد. آمار شكست مشاغل كوچك نشان مي دهد كه شما ممكن است بر بازاريابي خود كنترل نداشته باشيد. حتي در اين اقتصاد ، 60٪ از مشاغل كوچك همان مبلغ را صرف تبليغات مي كنند ، عمدتا بازاريابي “مدرسه قديمي” (مانند رسانه هاي چاپي ، بروشورهاي تجاري و كارت ها) و 26٪ مي خواهند بيشتر هزينه كنند. شصت و نه درصد شركت ها مي خواهند پول خود را صرف بازاريابي اينترنتي كنند.

https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-براي-تجارت-چرا-بازار/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.